וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה קירל מזמינה אותנו להרים איתה כוס קולה?

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 30.4.2023 / 11:05

החזייה הגמישה שתעשה מהפכה, הנעליים שכבשו את סלברטאי אירופה ואסיה מגיעות לישראל, בשמי הנישה ממשיכים לחדש ולרגש, סדרת לחויות קרם פרש מתחדשת, איך תגנו על הציפורניים ומה אפשר ללגום עם נציגת ישראל לאירוויזיון?

הולכים על פולין המותג RYLKO מגיע לישראל. יח"צ,
הולכים על פולין המותג RYLKO מגיע לישראל/יח"צ

הולכים על פולין

אתר ההנעלה והאופנה SHOESONLINE, חתם על הסכם בלעדיות אסטרטגי במסגרתו יהיה היבואן הרשמי בישראל של מותג ההנעלה הפולני RYLKO-מותג הנעלה אופנתי מוערך בקרב משפיענים וסטייליסטים באירופה ובעל מעמד גבוה בשוק הפולני.

RYLKO החל דרכו בשנות ה-60 כמותג לייצור נעלי גברים, בשנות ה-80' החל להתמקד בנעלי נשים וכיום יש למותג 130 חנויות מונו ברנד וכ-400 נקודות מכירה בלמעלה מ-10 מדינות באירופה ואסיה.

RYLKOמציע מדי עונה למעלה מ-350 דגמים ואביזרים לנשים ולגברים, מנעליים קלאסיות ועד לנעליים טרנדיות וסנדלים, תיקי נשים כמו קלאצ'ים, תיקי צד ותיקי גב, תיקים לגברים ומשקפי שמש.

הולכים על פולין המותג RYLKO מגיע לישראל. יח"צ,
הולכים על פולין המותג RYLKO מגיע לישראל/יח"צ

ניחוחות יוקרה

THAMEEN הוא מותג בישום נישה בריטני, ניחוחות המותג הייחודיים, נוצרו בהשראת תכשיטים יקרים והסיפורים שמאחוריהם מחומרי גלם נחשבים כמו וטיבר מהאיטי הטרופית וטייף רוז מנווה המדבר וריכוז שמנים גבוה המשמר את הריח לאורך שעות, המותג מהנחשבים באירופה, זכה בתארים ובשבחים בכל העולם.

לקולקציות במהדורה מוגבלת, מצטרף Britologne ניחוח בהשראת Fanfare-שוק הפרחים בקובנט גארדן שבלונדון, וראשון מ-The Britologne Collection שכותרתו FANFARE. במקביל להשקה, המותג משנה פניו ובקבוק הבושם שצורתו קובייה, זוכה למתיחת פנים עם זכוכית חלבית שקופה ומכסה מגנטי כסוף.לאריזת הבקבוק מסגרת פנימית נשלפת, הקופסה נוצרה לשימוש חוזר לאחסון חפצי ערך אישיים. להשיג בבוטיק אינדיבידואל.

מותג בשמי הנישה הצרפתי Juliette has a gun, משיק ניחוח חדש לאישה LUST FOR SUN-עוצמתי, חושני ומסקרן שסוחף לרגעי קיץ קסומים, הניחוח החדש הוא שיר הלל לשמחת הקיץ, עם תפאורה של בריכת שחייה, שבה הדיווה קובעת את הכללים ומצפה מהפמליה שלה להגשים את רצונה, הבריכה היא התיאטרון שלה בו יש לה תפקיד הראשי. הניחוח החדש שמשי ופרחוני עם תווי פרזיה, קוקוס, ברגמוט, ילאנג-ילנג, פרח טיארה מטהיטי, פריחת התפוז גרדניה, וניל אמברוקסן עם תווי קוקוס, וניל וילנג ילנג. הבקבוק חוגג את חום הקיץ, עם גוונים כתומים של שמש חמה ופקק מתכתי מסנוור, הבקבוק של Lust for Sun הוא חלון ראווה קורן והשתקפות מושלמת של ג'ולייט. להשיג ברשת סופר פארם, אפריל ובחנויות נבחרות ובאתר האונליין של לילית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ניחוחות של יוקרה Thameen ו-Juliette has a gun. יח"צ,
ניחוחות של יוקרה Thameen ו-Juliette has a gun/יח"צ

חכמה וגמישה

בעקבות הצלחת דגם חזיית ה-FLEX SMART, המותג טריומף משיק אתFLEX SMART -חזיית סטרפלס רב-תכליתית ללא ברזלים המתאימה כחזייה ליום יום, לפעילות גופנית וכטופ מתחת לג'קט.

החזיה עשויה מבדים ממוחזרים בטכנולוגיה מתקדמת, הם נמתחים, מתגמשים ומתאימים עצמם לתנועות הגוף. החזיה מרופדת, נתמכת עם Flex tech - קאפים בטכנולוגיית 4D נגד קפלים וקמטים, מתאימה לכל מידה וצורה ויושבת בצורה מושלמת ונצמדת לגוף.

להשיג בצבעי ניוד, שחור ואפרסק ובטווח מידות 1-4 לפי שיטת המידות החדשה בדגמים האחרונים של טריומף.

חכמה וגמישה חזיית flex smart של טריומף. יח"צ,
חכמה וגמישה חזיית flex smart של טריומף/יח"צ

קרם פרש לפנים

מותג הטיפוח הצרפתי NUXE, המבוסס על רכיבים ממקור טבעי, משיק מחדש את סדרת הלחויות קרם פרש שהושקה לראשונה ב-1999 והפכה לאחת המובילות.

השנה סדרת קרם פרש, מושקת בפורמולה חדשה ובמרקמים יוקרתיים עם מגוון מוצרי טיפוח המגבירים את הלחות בעור למשך 48 שעות ומעניקים מראה עור רענן, קורן וזוהר ושמירה על עקרונות המותג: פורמולות עם 96% רכיבים ממקור טבעי, שמירה על הלחות הטבעית של העור, מרקמים נעימים, 3 מוצרים בשפופרת אחת ללא קרטון לצריכה אחראית לסביבה ואריזה ניתנת למחזור.

בסדרה 4 מוצרים: CRÈME FRAÎCHE DE BEAUTÉ® 3-IN-1: מוצר רב-תכליתי, 3 פעולות באחד לפנים ולעיניים: חלב פנים, קרם לחות ומסכת לחות אקספרס, מוצר יעיל לשגרת טיפוח בשפופרת אחת, בנוסחה חדשנית המותאמת לעור ובניחוח פריחת התפוז וארז;48HR Moisture Mattifying Fluid-תחליב לחות לעור מעורב עשיר ברכיבי לחות, מכיל אבקת סיליקה שסופחת את השומן והברק בעור ומעניקה מראה מט לאורך כל היום; 48HR MOISTURISING PLUMPING CREAM: קרם ללחות ארוכת טווח; 48HR Moisturising קרם לחות עשיר לעור יבשRich Cream.

המוצרים מכילים רכיבים פעילים כמו: שמן בוטני וחלב שקדים מתוקים, תמצית אצות אדומות, חמאת שיאה אורגנית.

להשיג באתר האונליין ובסניפים נבחרים של רשת סופר-פארם, אתר גילטי ובתי מרקחת נבחרים.

קרם פרש לפנים הסדרה החדשה של NUXE. יח"צ,
קרם פרש לפנים הסדרה החדשה של NUXE/יח"צ

מורחים ומחזקים

מותג הלקים הניו-יורקי והאייקוני essie, המתמחה בטיפוח ציפורניים, משיק את HARD TO RESIST-מוצר חדשני המבוסס על טכנולוגיית חיזוק הציפורן, המאחה את השכבות החלשות של הציפורן, מגן מפני נזקים יומיומיים, מספק שכבה עליונה לחיזוק הציפורן ומעניק ברק טבעי ולאחר 3 ימים הציפורניים פחות שברירות. הפורמולה של המוצר טבעונית, ללא תוצרים מהחי וללא פורמלדהייד.

להשיג בסניפי סופר-פארם, סופר-פארם אונליין ובחנויות פארם נבחרות.

מורחים ומשקמים hard to resist של essie. יח"צ,
מורחים ומשקמים hard to resist של essie/יח"צ

הקולה של נועה

קוקה-קולה ישראל, משיקה מהדורת אספנות ובמהדורה מוגבלת של פחיות Coca-Cola ו-Coca-Cola Zero, עם חתימתה של נועה קירל.

ההשקה היא חלק משת"פ מתמשך בין קירל ומותג המשקאות, שכלל בין היתר את השיר "פנתרה", ויכלול גם קריינות שלה לקמפיין בחגים.

המותג Coca-Cola קשור לעולם המוזיקה ומשתף פעולה עם גדולי האמנים, ליצירת מהדורות מיוחדות שהופכות לפריטי אספנות בכל העולם, ועתה גם בישראל.

להשיג בכל רשתות השיווק.

הקולה של נועה שת''פ בין נועה קירל לקוקה קולה. יח"צ,
הקולה של נועה שת''פ בין נועה קירל לקוקה קולה/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully