וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגם וגם: קניון עזריאלי תל אביב עולה בקמפיין חדש

עודכן לאחרונה: 1.5.2023 / 11:07

קניון עזריאלי תל אביב, בשיתוף כוכב הרשת עדן דניאל גבאי, יוצא במהלך דיגיטל ראשון מסוגו במסגרת נוצרה דמות חדשנית בשם "אגם גם" שחושפת את מגוון האפשריות בקניון. את הדמות ססגונית מגלם גבאי על רקע ביצוע שיר שנכתב במיוחד לכבוד הקמפיין

עזריאלי תל אביב בקמפיין חדש עם עדן דניאל גבאי/יחצ
עדן דניאל - קמפיין לקניון עזריאלי תל אביב. יח"צ,
עדן דניאל - קמפיין לקניון עזריאלי תל אביב/יח"צ

מטרת הקמפיין החדש של קניון עזריאלי תל אביב, בשת"פ מסחרי עם עדן דניאל המגלם דמות פיוז'ן תל אביבית, היא לייצר מהלך חדשני וטרנדי.

לשם הגשמת המטרה, נבחר דניאל, כוכב הרשת הורסטילי שמגלם מגוון רחב של דמויות, עם דמות שנוגעת במגוון הקהלים של הקניון ומעוררת הזדהות בקרב קהלים נוספים. בשונה מרוב התוכן אותו מייצר עדן, בקמפיין זה הוא מופיע ללא שימוש בליפסינג או סאונדים קודמים, אלא בביצועו האישי שנכתב במיוחד לקמפיין על קניון עזריאלי תל אביב בדמות "אגם גם".

קניון עזריאלי תל אביב בשיתוף פעולה עם עדן דניאל גבאי קמפיין חדש. זוהר שטרית,
קניון עזריאלי תל אביב בשיתוף פעולה עם עדן דניאל גבאי קמפיין חדש/זוהר שטרית

אפשרויות בילוי בתוך קניון

"אגם גם" מתארת את כל מה שחדש בעזריאלי תל אביב ואת מגוון אפשרויות הבילוי שיש לקניון להציע: הבר הארוך במזרח התיכון, מותגים בינלאומיים שנוחתים לראשונה בארץ, דוג פריינדלי, חניה חינם ועוד, תחת המסר "אצלנו תוכלו למצוא חוויית שופינג שהיא הכל מהכל וליהנות הן ממגוון החנויות העשיר והן ממגוון אפשרויות הבילוי".

עדן דניאל גבאי (24) יוצר תוכן מהמובילים ברשתות החברתיות, עם עמודי אינסטגרם וטיקטוק מהחזקים בפלטפורמות אלו. שיחק בתפקידים מובילים בטלוויזיה ומייצג כפרזנטור של חברת הלבשה. בנוסף היכולת של עדן ליצור תוכן של סרטוני ליפסינג ולגלם מגוון רחב של דמיות שונות מהחזקות בישראל, הפך אותו לדמות מובילה ברשתות החברתיות.

קניון עזריאלי תל אביב בשיתוף פעולה עם עדן דניאל גבאי קמפיין חדש. זוהר שטרית,
"אגם גם" תציג את מגוון אפשרויות הבילוי שיש לקניון להציע/זוהר שטרית

הדמות הצבעונית שתוביל את המהלך

חן זהביאן מנכ"לית קניון עזריאלי תל אביב: "אנו שמחים ונרגשים על שיתוף הפעולה עם עדן דניאל גבאי בקמפיין הדיגיטל החדש של הקניון. המהלך נוצר במטרה לייצר תוכן יצירתי וחדשני שיחשוף את מגוון האפשרויות הקיימות בקניון, בקליפ ראשון מסוגו שהופק אי פעם לקניון.

קניון עזריאלי תל אביב הינו הבית של מותגי האופנה, התכשיטים והלייף סטייל, כאשר לצד חנויות הבוטיק ניתן למצוא את סניפי הדגל של הרשתות המובילות בעולם, מתחם DNA החדשני ועוד מגוון אפשרויות בילוי".

עדן דניאל גבאי: "אני שמח ונרגש לקחת חלק במהלך הדיגיטלי הראשון מסוגו של קניון עזריאלי תל אביב ויליצור יחד איתם דמות צבעונית להובלת המהלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully