וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבי הרשת של SHOESONLINE: משקיעים בקמפיין משפיענים

עודכן לאחרונה: 30.4.2023 / 10:00

כוכבי הרשת שלי צירינג, עידן הגבר ודור עדי, נבחרו להוביל את קמפיין האביב החדש של אתר ההנעלה והאופנה SHOESONLINE, ההשקעה הכוללת בקמפיין נאמדת בכ-1 מיליון שקל והוא מתמקד בטיק טוק כמדיה מרכזית

שלי זירינג עידן הגבר ודור עדי. עידן מלכה סטיילינג שירה הררי,
שלי זירינג עידן הגבר ודור עדי, בקמפיין החדש ל- SHOESONLINE/עידן מלכה סטיילינג שירה הררי

אתר האופנה והספורט המוביל SHOESONLINE בחר ב-3 כוכבי רשת -שלי צירינג, עידן הגבר ודור עדי להוביל את קמפיין עונת האביב החדשה של האתר המציג את קולקציות המותגים השונים באתר.

עידן הגבר, בן 19, חייל, כוכב הטיקטוק וחבר קרוב של השורדת האהובה מאיה קיי, שהתפרסם בזכות סרטון שהתפוצץ ברשתות כשרקד לשיר "קיוט בוי" של נונו.

שלי צירינג, בת 25, רקדנית, כוריאוגרפית וכוכבת רשת וכיכבה בסרטונים הפופולריים של בן זיני
דור עדי, בת 22, כוכבת רשת, מאמנת פילאטיס ורקדנית שגם אימנה את נועה קירל.

עידן מלכה סטיילינג שירה הררי.. יח"צ,
קמפיין חדש עם משפיענים לאתר האופנה SHOESONLINE. עידן מלכה סטיילינג שירה הררי/יח"צ

אתר SHOESONLINE הוקם בשנת 2015 והתחיל כאתר למכירות נעליים, ועם הזמן התרחב גם לתחומי הביגוד, תיקים ואביזרים. כחלק מהמותגים הבינלאומיים שנמכרים באתר ניתן למצוא את: אדידס, נייקי, קונברס, ברוקס, ריבוק ועוד. בנוסף, האתר גם משמש כיבואן רשמי למותגים מוכרים ומצליחים בעולם כולל 4F, CARPATREE, BULLBOXER, AS COLOUR, DEEP TRIP, TOP SECRET ועוד

דן סמדג'ה, מנהל שיווק אתר ההנעלה ShoesOnline, מוסר: "זוהי הפעם השלישית שעידן ושלי מצלמים איתנו קמפיינים לטובת האתר ואנחנו מברכים ושמחים על החיבור החדש שנוצר איתם. בחיפוש אחר שגרירים לאתר לא יכלנו לחשוב על דמויות מתאימות יותר לייצג אותנו - האנרגיות, הספורטיביות והכיף שהם משדרים תואמים את הערכים והמסרים שאנחנו מעבירים, כאתר חדש ורענן שבא לפרוץ ולשנות את פני האיקומרס בתחום ההנעלה המקומי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully