וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריברסייד מגייסת 60 משרות - 40 מהן בישראל; "מכפילים את מחלקת ה-AI"

30.4.2023 / 12:10

נדב קיסון, מנכ"ל ריברסייד: "לאור הגדילה וההצלחה של המוצרים מבוססי בינה מלאכותית שלנו, שמשנים את עולם עריכת הוידאו והטקסט אנחנו מכפילים גם את מחלקת ה-AI שלנו"

נדב קיסון. יחצ,
נדב קיסון/יחצ

למרות המשבר בהייטק הישראלי, שהוביל לגל פיטורים נרחב בחברות רבות ולירידה בביקוש לעובדי הייטק, ישנן גם חברות הייטק שפועלות בתחומים לוהטים אשר מגייסות עובדים. חברה שנהנית בתקופה האחרונה מתנופת גדילה חסרת תקדים היא ריברסייד (Riverside) הישראלית שמממשיכה לצמוח בקצב מסחרר, על רקע פריחת תחום הפודקאסטים והביקוש העולמי ההולך וגובר לטכנולוגיות מתקדמות להקלטה ועריכת וידאו, אודיו וטקסט - שמגייסת כעת עשרות עובדים.

ריברסייד מעסיקה כיום 170 עובדים בעולם ו-90 בישראל, שאליהם צפויים להצטרף בתקופה הקרובה עוד 60 עובדים נוספים, שעתידים לאייש מגוון משרות חדשות הן בתחומי הטכנולוגיה והן בתחומי המכירות בארץ ובעולם. בישראל, בה נפתחו משרדי החברה בתל אביב לפני כשנתיים, ובהם נמצאים מרכז פיתוח התוכנה, קבוצת מנהלי המוצר, השיווק והעיצוב, החברה מגייסת כעת כ-40 עובדים למשרות טכנולוגיות, בעיקר לתפקידי פיתוח כגון Front End ו-Full Stack , אך גם מנהלי מוצר מנוסים, אנשי שיווק, עיצוב, אנליסטים ועוד. בנוסף, החברה מגייסת בעולם עוד 20 משרות, בעיקר לתפקידי מכירות בארצות הברית.

לדברי נדב קיסון, מנכ"ל ריברסייד: "לאור הגדילה וההצלחה של המוצרים מבוססי בינה מלאכותית שלנו, שמשנים את עולם עריכת הוידאו והטקסט אנחנו מכפילים גם את מחלקת ה-AI שלנו. זה זמן מדהים להצטרף אלינו, גם כדי להיות חלק משמעותי מהכוח המקים של סטארט-אפ חדש, מצליח, ויצירתי עם מוצר סופר טכנולוגי ומורכב שעושה טוב לעולם, וגם כדי להגיע למקום מבוסס כלכלית, עם לקוחות אוהבים ומשלמים, שיש בו כבר כוח עבודה רציני אבל עדיין ראשוני. אנחנו מציעים כרגע למי שיצטרף אלינו את חלום ההייטק במלואו".

להגשת מועמדות לחצו כאן.

תמלולים ביותר מ-100 שפות

ריברסייד הוקמה על ידי האחים נדב וגדעון קיסון ורגע לפני שפרצה מגפת הקורונה העולמית, במרץ 2020 השיקה לראשונה פלטפורמה פורצת דרך להקלטה מרחוק של תכני וידאו ואודיו ברמת הקלטה באולפן ישירות מהדפדפן, אשר סחפה במהירות יוצרים מובילים וחברות רבות בעולם, כגון Netflix, Marvel ו-Shopify שמסתמכים עליה להפקת פודקאסטים, ראיונות וידאו, סרטוני שיווק, כנסים וירטואליים, תקשורת פנימית ועוד.

החברה חשפה לאחרונה קפיצת דרך משמעותית בתחום הוידאו מבוסס ה-AI שמאפשרת ליוצרים לייעל את תהליך יצירת התוכן. בזכות השדרוג המאסיבי ניתן כעת להקליט, לערוך ולשתף שיחות אודיו ווידאו במקום אחד בעזרת כלים לעריכה מבוססת טקסט ולתמלול מבוסס בינה מלאכותית.

השדרוג המאסיבי שנערך בפלטפורמה של ריברסייד לאחרונה כולל פיצ'ר חדש לעריכה מבוססת טקסט שמפשט את יצירת התוכן בכך שהוא מאפשר ליוצרים ולעסקים לערוך את ההקלטות הקוליות באמצעות עריכה של התמלול. תכונה זו מבטלת את הצורך בעריכות וידאו ואודיו מורכבות, ומצמצמת משמעותית את הזמן המושקע בהתמודדות עם העניינים הטכניים.

עורך האודיו ווידאו העוצמתי שחשפה החברה, מאפשר ליוצרים לבצע פעולות כמו מחיקה ועריכה של תכנים בקלות על ידי חיפוש ומחיקת מילים ישירות מהטקסט המתומלל, פעולה שתגרום למחיקתן בווידאו במקביל. העורך מבוסס הטקסט מאפשר ליוצרים גם לחזור בקלות ולחפש בתוך הוידאו קטעים מיוחדים, לפי מילים ספציפיות, ולעבד אותן, וכך הוא חוסך שעות ארוכות של צפייה מחדש בהקלטות. בכך, עורך התוכן מבוסס הטקסט של ריברסייד מאפשר לכל אחד לייצר תוכן מקצועי על ידי הקלטת אודיו ווידאו ברמה של אולפן ועריכתם בצורה נוחה ופשוטה באמצעות טקסט.

פיצ'ר חדש נוסף הוא AI Transcriptions, אשר מייצר תמלולים ברמת דיוק ללא תחרות ביותר מ-100 שפות, מה שהופך אותו לכלי שימושי ברחבי העולם. הפיצ'ר אשר משולב עם Whisper של OpenAI, ממזער את הזמן המושקע בתיקון שגיאות ומפחית משמעותית את העלויות. למעשה, מהיום, יוצרים לא צריכים להשתמש יותר בפלטפורמות חיצוניות כדי לתמלל את ההקלטות שלהם, מאחר שמערכת התמלול מובנית בפלטפורמה, כך שבלחיצת כפתור אחת ניתן לתמלל את השיחה המוקלטת ולהוריד בקלות את התמלול למגוון פורמטים של טקסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully