וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האתגר היקר: ככה תשיגו רול אפס בזול

עודכן לאחרונה: 2.5.2023 / 9:12

האם רול אפס הוא הקראנץ' פיסטוק החדש? לפחות על פי ההיסטריה ברשת, בהחלט כן. הבעיה היא שהביקוש יצר מחסור והביא למחירים מטורפים. הלכנו למצוא את המוצר המבוקש וגם לבדוק איך נשלם עליו כמה שפחות. ספוילר: לא תאמינו כמה זה זמין וזול

רול אפס דיל טס. DealTas,
ארגזי פרוט רול-אפס במחסני DealTas/DealTas

לפני כחודש העלתה מישהי סרטון טיק-טוק, שהסביר איך להכין חטיף קראנצ'י ומתוק מאחד הממתקים השכיחים שקיימים כבר עשרות שנים על המדפים, בעיקר בארה"ב. בעקבותיו, הרשת התפוצצה בסרטונים דומים, מה שהוביל לביקוש אדיר לממתק, גם כאן בישראל (כפי שנחשף ב"וואלה! אסור לפספס") ולעליות מחירים במאות אחוזים. לא תאמינו, אבל מצאנו אפשרות זולה יותר לרכוש את הממתק המבוקש, שכבר מזמן לא ניתן להשיגו בישראל.

אז על מה כל המהומה? ממתקי רול אפס קיימים כבר כמה עשורים ומעולם לא היו פופולאריים כפי שהם היום. מדובר בממתק תואם "לדר", עוד ממתק מהעבר שבניגוד למקוק שמבוסס על מישמש מיובש, הרי שהגרסה הפופולרית מתבססת בעיקר על סוכר וצבעי מאכל.

בסרטון המדובר עוטפת המציגה כדור גלידה עם הממתק הגמיש, מכניסה לכמה דקות למקפיא, כך שנוצרים קראנצ'יות ומנעד מרקמים בין הרכות של הגלידה לקשיחות של הממתק הקפוא. ומי לא אוהב מתוק? תוך זמן קצר הסרטון והגרסאות שבאו אחריו צברו עשרות מיליוני צפיות.

זאת הסיבה שיש מחסור בפרוט רול אפס - https://food.walla.co.il/item/3569984

המחיר בישראל: פי 40

רול אפס מיובא לישראל על ידי כמה חברות, וניתן היה למצוא אותו בחנויות נוחות, סופרמרקטים ופיצוציות. בעוד שבארה"ב המוצר עולה 0.25$ (כרבע דולר, משמע פחות משקל אחד), בישראל זיהו החנויות את הטרנד והחליטו למכור את הממתק ב 32-45 שקל(!) ומוכרנים אקראיים ברחבי הרשת יציעו למכור לכם גם במחיר גבוה יותר, בערך פי 40 מהמחיר שלו בארה"ב.

רול אפס 4. DealTas,
מי אמר שיש מחסור ברול-אפס? מייבאים באופן אישי כמה שרק תרצו/DealTas

תייבאו בעצמכם

אלא שאנו מצאנו דרך זולה הרבה יותר לשים יד על הממתק המבוקש: ייבוא אישי פתוח לכולם, ויבוא מזון יבש לא מצריך אישורים מיוחדים, ישראלים רבים מייבאים בשנים האחרונות מוצרי מזון, בין היתר, סופר-פוד, תבלינים, דגנים, שימורים, ויטמינים ותוספים וכמובן - גם ממתקים. על פי חברת השילוח DealTas המייבאת לישראלים מארה"ב, ייבוא מוצרי מזון מהווה כמעט 20% מסך הייבוא האישי לישראל. העניין שעלויות השילוח צריכות להשתלם ממש כדי שתטרחו.

אחת הקבוצות הגדולות ביותר בישראל לקנייה חברתית הינה "I NEED IT" בפייסבוק שממליצה לעשרות אלפי ישראלים מה כדאי לקנות ואיפה ואפילו משיגה דילים משתלמים. שוחחנו עם בני בוחניק, מקים הקבוצה לדבריו "לאחר מספר פניות מחברי הקבוצה, הילדים שלי בבית (וכמובן הילדים של חברי הקבוצה...) וההבנה שהמחירים בארץ קפצו בצורה קיצונית לרמות מחירים לא הגיוניים ממש - החלטנו לעזור לישראלים לייבא רול אפס בארה"ב, שאגב גם מסומן בכשרות מקומית."

לא צפינו שהישראלים יעופו ככה

בוחניק מוסיף כי "מכיוון שמדובר בחטיף בקטגוריית המזון ואין למוצר שילוח ישיר פתרנו את הבעיה ביחד עם החברים מ DealTas שמספקים לנו כתובת אמריקאית ומטפלים בכל השילוח לארץ - ובכך יצרנו מסלול קל ופשוט ובעיקר זול שמאפשר לישראלים לקבל את המוצר במחיר הוגן וסביר של כ- 1.4 עד 1.7 ש"ח, תלוי בכמות ובסוג" .

ומה קורה מעבר לים?
דברנו עם יניב קוטר, מבעלי חברת השילוח DealTas על הטירוף והוא מוסיף ש"יש כאן היענות מוגברת בקרב המקומיים, אבל המלאים מתחדשים כאן כל הזמן, לא צפינו שישראלים יעופו על זה ככה, אנחנו כבר שלחנו מאות קילוגרמים של רול אפס לארץ, ומי שמזמין מקבל גם הנחה על השילוח ומקבל את המוצרים עד הבית תוך שבוע בממוצע"

כמו כל טרנד, ברור שסופו להיגמר, אם יש לכם ילדים אתם בטוח שמעתם ו/או קבלתם הצקות בנושא, שווה לבדוק, להשוות מחירים , אבל במקביל גם לזכור שבכל זאת מדובר בחטיף מלא סוכר, שיש לצרוך באופן מבוקר. בתיאבון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully