וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקות בעלי העניין בקבוצת אלירם גואות: פרומקין ובכור מבקשים למשוך שכר בהיקף של 231 א' ש' בחודש ממגם

גולן פרידנפלד

5.3.2003 / 10:56

בחברה טוענים שהתשלומים לבכור ופרומקין עמדו על 250 א' ש' לחודש כך שמדובר על ירידה; מנגד לוקחים על עצמם השניים התחייבות ב-1.5 מ' ש'



רונן בכור ואודי פרומקין, בעלי השליטה בחברת - המחזיקה בחברת - הוציאו היום לבורסה 2 הודעות. האחת קשורה להסכם הניהול של השניים, והשנייה קשורה לשינוי תנאי עסקה.



פרומקין ובכור מבקשים להעביר עסקת בעלי עניין לפיה אלירם תעמיד למגם, החל מחודש מארס, שירותי ניהול באמצעות השניים. במסגרת שירותי הניהול, ימשיכו פרומקין ובכור לכהן כמנכ"לים משותפים של מגם.



בתמורה לשירותים, תשלם מגם לאלירם דמי ניהול המסתכמים בכ-231 אלף שקל בחודש בתוספת מע"מ. בנוסף, תשלם מגם כ-5% מהרווח השנתי שלה בתוספת מע"מ. אם לא די בכך, תישא מגם גם בהוצאות האש"ל, נסיעה, טיסה ואירוח של פרומקין ובכור ואשר קשורות במישרין למתן שירותי הניהול.



סעיף נוסף בהסכם אותו מבקשים להעביר פרומקין ובכור, מאפשר לאלירם לקבל מקדמה בגין דמי הניהול עד לתקופה של חצי שנה. העסקה קיבלה את אישור דירקטוריון אלירם וועדת הביקורת שלה, והיא תובא לאישור ועדת הביקורת והדירקטוריון של מגם ולאישור האסיפה הכללית של מגם.



בחברה טוענים כי עלות השירותים הללו למגם - עד לחתימת הסכם הניהול הנוכחי - עמדה על 250 אלף שקל, לעומת עלות נוכחית של 231 אלף שקל. אם משווים את עלות השכר של פרומקין ובכור במגם בשנת 2001 הרי שזה הסתכם בכ-433 אלף שקל כל אחד - דהיינו שכר בהיקף של 866 אלף שקלים לשניהם ב-2001.



על פי ההסכם החדש, מזנקת עלות השכר של השניים לרמה של 2.7 מיליון שקלים. אחת הסיבות לעלייה בשכר של פרומקין ובכור היא תשלומים בהם צריכים לעמוד השניים: על פי הסכם שנחתם בין חברת Schiefer Gmbh&co.kg, בעלת השליטה הקודמת באלירם, לבין פרומקין ובכור בשנת 2000 התחייבו השניים לרכוש מחברת שיפר כ-278 אלף מניות של במחיר של 5.1 שקלים למניה - מחיר הגבוה פי 4 ממחיר השוק של המניה כיום.



העלות הכוללת של הרכישה מסתכמת בכ-1.5 מיליון שקל - אולם התחייבות זו של פרומקין ובכור הועברה לאלירם עצמה. כעת חוזרת ההתחייבות למצבה המקורית ופרומקין ובכור הם אלו שיצטרכו לפרוע אותה. על פי התיקון לעסקה, פרומקין ובכור ישלמו לשיפר את חובם בחמישה תשלומים שווים, תשלומים שיירשמו כהלוואת בעלים, ויישאו ריבית של איגרת חוב מסוג שחר (2661). התשואה כיום של איגרת זו עומדת על כ-8.6%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully