וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פועלים לסגירת חופשה: תכנית ההטבות תציע הנחות על בתי מלון בחו"ל

עודכן לאחרונה: 1.5.2023 / 10:52

תכנית ההטבות של בנק הפועלים, Poalim Wonder, מציגה שיתוף פעולה שיווקי עם חברה העוסקת בתיירות מתקדמת ותעניק הטבות ייחודיות על הזמנת חופשה בבתי מלון בחו"ל. לקוחות בנק המשתתפים בתכנית יוכלו לחסוך עד 20% בתשלום, בהשוואה לאתרים מובילים אחרים

פועלים וונדר מציע הטבה להזמנת בית מלון בחו"ל. צילום מסך מתוך האפליקציה,
פועלים וונדר מציע הטבה להזמנת בית מלון בחו"ל/צילום מסך מתוך האפליקציה

בנק הפועלים בשיתוף פעולה שיווקי עם חברת אריגאטו טכנולוגיות תיירות מתקדמות בע"מ המפעילה את אתר Arbitrip במסגרתו תוצע הטבה הכוללת עד 20% הנחה להזמנת בית מלון בחו"ל.

במסגרת המהלך, לקוחות בנק הפועלים המשתתפים בתוכנית ההטבות Poalim Wonder יוכלו להזמין חופשה במאות אלפי בתי מלון ברחבי העולם, דרך אתר Arbitrip ולחסוך בכל הזמנה עד 20% מעלותה של חופשה זהה באתרים מובילים אחרים, ב- 92% מההצעות המופיעות באתר.

לקוחות הבנק המשתתפים בתוכנית ההטבות Poalim Wonder, יוכלו לבצע את הזמנה רק באמצעות כרטיס אשראי של בנק הפועלים כשהתשלום נעשה בעת ביצוע ההזמנה בשקלים בלבד ללא עלויות המרה למטבע זר כפי שקיים אצל המתחרים. במידה והזמנה מבוטלת, במידה וקיים זיכוי הוא מבוצע במהירות ועל פי חוק.

פועלים וונדר מציע הטבה להזמנת בית מלון בחו"ל. צילום מסך מתוך האפליקציה,
פועלים וונדר מציע הטבה להזמנת בית מלון בחו"ל/צילום מסך מתוך האפליקציה

לקוחות Poalim Wonder שיבצעו הזמנה לבית מלון בחו"ל דרך אתר Arbitrip ייהנו משירות הלקוחות באתר, שירות אישי, בעברית ובזמינות 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע בצ'אט, טלפון ואימייל.

גלית דובין, מנהלת תכנית ההטבות של בנק הפועלים Poalim Wonder: "בנק הפועלים יוזם מהלך חדשני, מבדל ושובר שוויון בעולם מועדוני הלקוחות בישראל. רק לקוחות הבנק בתוכנית ההטבות 'פועלים וונדר' יכולים ליהנות מהנחה של עד 20% בכמיליון בתי מלון ברחבי העולם בהשוואה לאתרי תיירות מובילים בעולם, הנחה שיכולה להתבטא במאות ולעיתים אף אלפי שקלים של חסכון בכל חופשה.

אנו שמחים על שיתוף הפעולה השיווקי עם ארביטריפ, חברה צעירה וחדשנית עם טכנולוגיה ייחודית שתאפשר ללקוחות הבנק לחסוך בהזמנת חופשה. לקוחות הבנק מוזמנים ליהנות מההטבה הייחודית באמצעות הצטרפות ללא עלות לאפליקציית ההטבות של הבנק 'פועלים וונדר', לבדוק ולנסות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
פועלים וונדר מציע הטבה להזמנת בית מלון בחו"ל. יח"צ,
פועלים וונדר מציע הטבה להזמנת בית מלון בחו"ל/יח"צ

Poalim Wonder היא תכנית ההטבות ללקוחות בנק הפועלים המחזיקים בכרטיס אשראי משתתף של בנק הפועלים ומצורפים לערוץ השירות "פועלים באינטרנט", התוכנית מקנה הטבות והצעות ערך ייחודיות למשתתפים.

בהתאם לתנאי התוכנית, הלקוחות המשתתפים בה יכולים לצבור נקודות בהתאם לסכומי החיוב בכרטיס האשראי וכן בהתאם למספר הפעולות המשתתפות בתוכנית בערוצים הדיגיטליים של הבנק.

הלקוחות המשתתפים יכולים לעשות שימוש בנקודות לרכישת הטבות או להמשיך לצבור אותן וזאת לתקופה של עד 12 חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully