וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העם דורש תחליף: גידול של 31.6% בדרישה לתחליפי בשר וחלב

עודכן לאחרונה: 1.5.2023 / 13:07

אפליקציית המשלוחים המהירים לקניות מהסופר יאנגו דלי, מדווחת על עליה בדרישת הצרכנים ומפרסמת נתונים לפיהם חל גידול משמעותי במכירות של תחליפי בשר וחלב. מסקירה שנעשתה לקראת יום העצמאות האחרון, ניכר כי 15% מהמוצרים הנמכרים בתחום הבשר למנגל, היו תחליפים

יאנגו דלי. יחסי ציבור,
יאנגו דלי, אפליקציית משלוחים מהירים בתחום המזון/יחסי ציבור

ראש ממשלת ישראל הוציא הודעה רשמית בדבר הצבת פיתוח הפוד-טק האלטרנטיבי במרכז העניין הישראלי. הפוד-טק הישראלי, שמציע תחליפים איכותיים ומגוונים למוצרי חלב ובשר, נחשב למוביל עולמי בתחום.

לקראת יום העצמאות כשמכירות מוצרי הבשר היו בשיאן וממש לפני חג השבועות בו תחול עלייה משמעותית במכירות מוצרי החלב, מפרסמת אפליקציית המשלוחים המהירים בתחום המזון 'יאנגו דלי' נתונים שעשויים להפתיע לגבי ההיצע והביקוש בתחום התחליפים.

טל בטיטו, יאנגו דלי. עופר חן,
טל בטיטו, מנהל פעילות הסחר של יאנגו דלי בישראל/עופר חן

בתחום מוצרי החלב, היקף המכירות של התחליפים תופס נתח של 9.4% מסך המכירות וכי בתחום הבשרים הקפואים הנתח אף גדול יותר, שכן, תחליפי הבשר תופסים נתח שוק של 23%.

ביאנגו דלי מדווחים על גידול של 31.6% במכירות של תחליפי הבשר והחלב. לקראת יום העצמאות, נעשתה סקירה של קטגוריות מוצרי המנגל וה-"על האש" ונמצא כי 15% מהמוצרים הנמכרים בתחום הבשר הם למעשה תחליפי בשר בדמות קבבים, המבורגרים ונקניקיות טבעוניים, כאשר מנת תחליף הבשר המועדפת על הישראלים (שהגיעה למקום ה-7 בקטגוריית 'בשר ותחליפים') היא הקבב הטבעוני הטחון מהצומח של 'הקצב הירוק'.

טל בטיטו, מנהל פעילות הסחר של יאנגו דלי בישראל: "יאנגו דלי שמחה להיות מהמובילות של המהפכה המתרחשת בעולם הפוד-טק. אנחנו קשובים לצרכי השוק ולהתפתחויות השונות בעולמות בהם אנחנו עוסקים. ברור לנו שתחליפי הבשר והחלב הופכים להיות מוצרים נדרשים בכל בית בישראל, ואנחנו שמחים להציע מגוון רחב של המוצרים המובילים בשוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully