וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדר רז, סמנכ"לית השיווק של מור בית השקעות, נבחרה לאשת השיווק של אפריל

1.5.2023 / 13:18

איגוד השיווק הישראלי בחר בהדר רז, סמנכ"לית השיווק של מור בית השקעות, לאשת השיווק של חודש אפריל, בזכות התפיסה השוויונית, הפנייה לקהל נשי בגובה העיניים והבחירה בפרזנטורית קרן מור

הדר רז. רעות אשכנזי,
הדר רז/רעות אשכנזי

איגוד השיווק הישראלי בחר בהדר רז, סמנכ"לית השיווק של מור בית השקעות, לאשת השיווק של חודש אפריל, בזכות התפיסה השוויונית, הפנייה לקהל נשי בגובה העיניים והבחירה בפרזנטורית קרן מור

תחום החיסכון לטווח ארוך עבר בשנים האחרונות שינויים מקיפים לנוכח רפורמות שונות שמטרתן הגברת התחרות בתחום ניהול ההשקעות, לצד עלייה מתמדת במעורבות הציבור. כיום, פועלים בתחום זה גופים רבים המתחרים ביניהם לכל רוחב שוק ההון על כספי הלקוחות. התחרות החריפה מתבטאת בהגדלת מאמצי שיווק ופרסום מחד ובגיוס כוח אדם מקצועי לניהול הכספים והשאת ערך מאידך.

בעוד שהשוק מאופיין בייצוג גברי בולט ברמת הפרזנטורים הנבחרים וברמת השיח, במור בית השקעות בחרו בפעם הראשונה בה יצאו בקמפיין פרסומי לציבור הרחב לאחר שנים רבות של פעילות, להביא לשולחן תפיסה ששואפת לשבור את הפרדיגמה הגברית של עולם ההשקעות. זאת, מתוך אג'נדה ערכית חברתית, לצד הרצון להגדיל את קהלי היעד של החברה.

בבית ההשקעות בוצעו מספר מהלכים פנים וחוץ ארגוניים, דוגמת התאמת האתר השיווקי כך שינוסח בשפה שוויונית, פרסום מודעות בלשון נקבה ופעילויות תוכן פיננסיות לנשים. שיאו של המהלך בבחירה בקרן מור כפרזנטורית, בעלת שם משפחה זהה לבית ההשקעות ושם פרטי מעולם המוצרים הפיננסים. התסריט, הקריאייטיב, ההפקה והבימוי של הפרסומת (משרד פרסום: סיטימדיה) כוונו לכך שלא רק ששתי נשים יעמדו בראש הפרסום (קרן מור כאמור והשחקנית נילי צרויה לצידה), אלא שגם הפנייה תהיה בלשון שוויונית והשיח על כסף והשקעות לא יהיה בשפה מתנצלת, מקטינה או מסגבירה. נציין כי טרם המהלך, בוצע תהליך מיתוג אסטרטגי על מנת להתאים את הקמפיין והשפה לערכי המותג - ניהול השקעות, שירות ומקצועיות - לקהלי היעד השונים.

הדר רז מכהנת בתפקיד סמנכ"לית שיווק, קשרי חוץ ותקשורת של מור בית השקעות מעל לשנתיים. לפני כן, הייתה בעלת משרד עצמאי לייעוץ בתחומי תוכן, דוברות ושיווק, שהעניק שירותים לחברות פיננסיות שונות. במסגרת זו, סיפקה שירותים החל משנת 2017 גם למור בית השקעות. טרם לכן, שימשה כדוברת ומנהלת יחסי ציבור בפסגות וכתבת פיננסים בעיתון כלכליסט.

  • עוד באותו נושא:
  • פרסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully