וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסטארט אפ אדמוניס צומחת ומגייסת כ-6 מיליון שקלים בסבב סיד

1.5.2023 / 13:44

אדמוניס, אשר פיתחה פלטפורמה ייחודית בתחום ה-e-commerce , אשר דרכה עברו בשנתיים האחרונות, הזמנות בשווי קרוב למיליארד שקלים, צומחת ומגייסת בימים אלה גם עובדים

אדמוניס. יחצ,
צוות אדמוניס/יחצ

חברת אדמוניס (Admonis) שפיתחה פלטפורמת אוטומציה לניהול ותפעול זירות מסחר מרובות (Marketplaces) ליבואנים ויצרנים, פתחה סבב סיד עם גיוס ראשון של כ-6 מיליון שקלים, שצפוי להתרחב בשנה הקרובה. את סבב ההשקעה הובילה חברת ההשקעות Neo Ideas שמנוהלת על ידי שלומית פנקס אלקיים ואילן אלקיים, היזמים של חברת אידאה, שנרכשה על ידי חברת פריוריטי תוכנה. בנוסף, החברה אשר מעסיקה כ- 10 עובדים במשרדיה בפתח תקווה צומחת ומכפילה בימים אלה את כוח האדם שלה.

אדמוניס הוקמה בשנת 2019 על ידי ניל אדמוני, המכהן כמנכ"ל החברה, במטרה להעניק ייעוץ לחברות בתחום האי-קומרס. לאחר זמן מה הבין ניל כי נדרש פתרון טכנולוגי אמיתי בתחום וב 2021 החלה החברה לשווק את הפלטפורמה החדשנית שלה. כעת יצאה לסבב גיוס, בעקבות גידול מסיבי במספר הלקוחות שלה ובמטרה להנגיש ליצרנים וליבואנים הישראלים, מוצרים נוספים ולהתחיל חדירה לשווקים בינלאומיים. החברה מעסיקה כ- 10 עובדים במשרדיה בפתח תקוה ומתעתדת בימים אלו, להכפיל את כוח האדם לצורך עמידה במטרותיה.

בין לקוחותיה ושותפיה של אדמוניס נמנים יצרנים, יבואנים וזירות מסחר, ביניהם סולתם, כתר פלסטיק, ד"ר גב, Food Appeal, דייסון ,קניוני עופר, שמרת הזורע, סופרפארם, GROO, הייטקזון, אוהב ציון, עזריאלי. קום, וואלה שופס , סיריוס, ברנד דיירקט, 1000P ועוד.

הפלטפורמה שפותחה על ידי אדמוניס, מאפשרת ליבואנים וליצרנים להנגיש לזירות המסחר, את כל המידע המסחרי והשיווקי של קטלוג המוצרים ויתרות המלאי שלהם, בצורה אוטומטית ומותאמת לכל זירת מסחר וזאת ללא כל התערבות ידנית. כמו כן, היא מאפשרת ללקוחותיה לקבל באופן מקוון את ההזמנות מזירות המסחר, כל זאת בחיבור דו-כיווני ומלא למערכות הפנים ארגוניות שלהם, בהן מערכות ERP , מערכות לניהול מחסנים(WMS) , מערכות לניהול מידע מוצרי (PIM) , קופות, ואתרי סחר דוגמת חשבשבת, SAP, Shopify, Magento, וריפון, רווחית ועוד, כל זאת בנוסף לחיבור אונליין לחברות השילוח ביניהן צ'יטה, דואר ישראל, HFD ועוד, לצורך ביצוע האספקה לצרכן הסופי.

"היה חשוב לפתוח עם משקיעים שמביאים ערך אסטרטגי

ניל אדמוני, היזם ומנכ"ל אדמוניס מוסר: "היה לנו חשוב לפתוח את הסבב עם משקיעים שמביאים איתם ערך אסטרטגי לחברה ולא רק השקעה כספית. מטרת ההשקעה היא להגדיל את הערך שהפלטפורמה שלנו מספקת ללקוחותינו. למרות שאנחנו בעידן הדיגיטלי, עדיין נדרש מערך גדול של כוח אדם על מנת לעדכן מידע על גבי מספר מערכות תפעוליות ומספר רב של זירות מסחר באונליין. הפלטפורמה שלנו פותחה במטרה לחבר ולהנגיש באופן אוטומטי את כל המידע והתהליכים שנדרשים לצורך המכירה בזירות המסחר השונות ולקבל בחזרה את ההזמנות ישירות לתוך המערכות הפנים ארגוניות של לקוחותינו. השימוש בפלטפורמה האוטומטית, מייעל את התהליך, חוסך במשאבים, מקצר את זמן האספקה, ובעיקר מסייע לשמור על שביעות רצון הצרכנים."

שלומית פנקס אלקיים, מנהלת שותפה ב Neo Ideas מוסרת: "שוק הקמעונאות עובר תמורות רבות בשנים האחרונות, כאשר במרכז תשומת הלב נמצאת חווית הצרכן. מסקרים שנעשו בשנים האחרונות, עולה כי צרכנים רבים מעדיפים לרכוש מזירות מסחר, וזאת בעקבות המגוון והיכולת לבנות סלים משותפים של מותגים שונים. הפריחה הגדולה של זירות המסחר, יצרה אתגרים טכנולוגיים ותפעוליים רבים לזירות המסחר עצמן ולמוכרים אשר מציעים את מרכולתם באותן זירות. אדמוניס, באמצעות פלטפורמה מתקדמת וגמישה, נותנת מענה מצוין לשני הצדדים ובעצם מאפשרת עבודה רציפה בין המערכות השונות של לקוחותיה, כאילו מדובר במערכת אחת ובסופו של יום מגדילה את השקיפות, אמינות והשרות שהצדדים נותנים לצרכנים."

בימים אלו ומגייסת מנהל מכירות, מנהל קשרי לקוחות, מתכנתים, מנהל חוויית לקוח ומומחי UX UI.
לינק למשרות:

כאן
וכאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully