וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי גרינברג מצטרף לצוות המייעץ של מרכז החדשנות החיפאי ROAD2

1.5.2023 / 13:48

בעברו היה חבר בצוות הראשוני של מספר סטרטאפים בתחומי עיבוד אותות (Optibase), תקשורת (Helioss) ומחשוב עתיר ביצועים (Strataserv)

עדי גרינברג. יחצ,
עדי גרינברג/יחצ

המרכז החיפאי לחדשנות Road2 הפועל בעיר התחתית המתחדשת מודיע על הצטרפותו של היזם עדי גרינברג לצוות המייעץ של המרכז. ROAD2 משביחה סטארט-אפים צעירים בתחום הבינה המלאכותית (AI) באמצעות תשתית, מימון וחיבור לשותפים עסקיים ובכך מפחיתה את הסיכון למשקיעים הפוטנציאלים בחברות. בעזרת שיתופי פעולה עם מומחים מהאקדמיה ומחברות הייטק מובילות שבראשן NVIDIA, מלווים את היזמים החל משלב הרעיון ועד הביצוע.

עדי גרינברג מצטרף כחבר בצוות המייעץ (Advisory board) במקביל לתפקידו כ-CTO בחברת Insightec. גרינברג, בן 54, נשוי ואב לשניים, מביא עמו לתפקיד למעלה מ-30 שנות ניסיון בתפקידי מחקר, פיתוח וטכנולוגיה. בעברו היה חבר בצוות הראשוני של מספר סטרטאפים בתחומי עיבוד אותות (Optibase), תקשורת (Helioss) ומחשוב עתיר ביצועים (Strataserv). במהלך 20 השנים האחרונות היה ממובילי הפיתוח של מוצרים רפואיים פורצי דרך בתחום האולטרסאונד הטיפולי (MrgFUS) בחברת אנסייטק.

"בעולם שבו ה-AI הופך מנישה לסטנדרט, אני גאה להצטרף לצוות ה-advisory board של road2 התורמת לפיתוח הענף ומביאה חברות חדשות ופורצות דרך בתחומן להישגים והשקעות." אומר גרינברג. "אני שמח לתרום מהידע והניסיון שצברתי בצוותי ההקמה של סטרטאפים ובעשרות שנים של פיתוח ומסחור של טכנולוגיות פורצות דרך".

איתן קייט, מנכ"ל ROAD2: "הצטרפותו של עדי גרינברג לצוות המייעץ שלנו היא עוד שלב לקידום והפיכתה של חיפה למרכז של חדשנות פורצת דרך בתחומי הרפואה הדיגיטלית ושילוב טכנולוגיות AI. עדי יתרום לקידום החברות בפן הטכנולוגי והעסקי ואנו שמחים לצרף אותו לצוות המקצועי שכבר פועל במרכז החדשנות."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully