וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפיכת כרטיסי האשראי: קרפור והשותפים מבטיחים מהפיכה צרכנית

1.5.2023 / 15:00

לקראת השקת רשת המזון הבינלאומית קרפור בישראל, הממונה על התחרות אישרה את שיתוף הפעולה בין אלקטרה צריכה, כאל ובנק הפועלים, להקמת מועדון לקוחות מבוסס כרטיס אשראי חוץ בנקאי. "צרכנים ישראלים יוכלו ליהנות מהטבות חסרות תקדים ברשתות מזון, חשמל ואופנה בכרטיס אחד"

קרפור 2. יח"צ,
מהפיכת כרטיסי האשראי: קרפור והשותפים מבטיחים מהפיכה צרכנית/יח"צ

מותג הקמעונאות הצרפתי 'קרפור' שמבטיח לייצר מהפכה בענף עם כניסתו הקרובה לישראל, מציג כעת שת"פ מעניין בתחום כרטיסי האשראי.

אלקטרה מוצרי צריכה מדווחת היום, כי שיתוף הפעולה עם חברת כאל ובנק הפועלים להקמת מועדון לקוחות מבוסס כרטיס אשראי חוץ בנקאי אושר על ידי הממונה על התחרות, עו"ד מיכל כהן.

כרטיס האשראי החדש יונפק על ידי כאל ללקוחות ביט וללקוחות הרשתות הקמעונאיות של קבוצת אלקטרה מוצרי צריכה, ויכללו בו לקוחות מועדון ביט-קארד ולקוחות מועדון Family 365.

ליבת מועדון הלקוחות תיכלול את רשת קרפור ישראל, הצפויה להשיק את סניפיה בשבוע הבא, וכן את כלל הרשתות המופעלות על ידי הקבוצה: מחסני חשמל, שקם אלקטריק, סבן אילבן, קולומביה, אדידס ועוד, מה שהופך אותו למועדון לקוחות ראשון מסוגו הכולל רשתות מזון, אופנה וחשמל תחת קורת גג אחת. במקביל לכך, החברה בוחנת הוספת רשתות ופעילויות נוספות למועדון.

אורי קילשטיין, מנכ"ל קרפור ישראל. לנס הפקות,
אורי קילשטיין, מנכ"ל קרפור ישראל/לנס הפקות

חשמל, אופנה ומזון בכרטיס אחד

כפי שדווח על ידי אלקטרה, בשנתיים הראשונות לפעילות המועדון, החברה תהיה זכאית לקבל מענקי רשת ביטחון ומענקי יעדים אשר עשויים להבטיח לה תקבולים נטו (לאחר החזר הוצאות הכלולות במענקי רשת הבטחון), בסכום של כ-30 מיליון שקל בכל אחת מהשנים.

בנוסף, תהא החברה זכאית למענק המותנה בעמידה ביעדי ביצוע, בסך של עד 50 מיליון שקל, במשך תקופת ההסכם, בהתאם לסיכום בין הצדדים.

אורי קילשטיין, מנכ"ל קרפור ישראל: "מועדון הלקוחות הוא בשורה משמעותית לצרכנים הישראלים, שיוכלו ליהנות, לראשונה בישראל, מהטבות משמעותיות ברשתות מזון, אופנה וחשמל באמצעות שימוש בכרטיס מועדון אחד.

בסיס הלקוחות של ביט, עוצמתה הקמעונאית של קבוצת אלקטרה מוצרי צריכה, יחד עם יכולותיה הטכנולוגיות של כאל, מובילים להצעת ערך חדשה אשר תחזק את התחרות בענף הקמעונאות בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully