וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרטיס נוסף לארנק: מועדון לקוחות האשראי של "ויקטורי" עובר ל-Max

עודכן לאחרונה: 3.5.2023 / 13:27

רשת "ויקטורי" השיקה היום כרטיס אשראי בשיתוף פעולה עם חברת Max. הכרטיס החדש מקנה לבעליו הטבות ייחודיות והנחות ברשת לצד ההנחות והמבצעים הקבועים לחברי המועדון והלקוחות. הכרטיס מיועד לשימוש לקוחות כל הבנקים, והוא מכובד בארץ ובעולם

סניף ויקטורי. יח"צ,
רשת ויקטורי וחברת האשראי Max השיקו כרטיס אשראי משותף/יח"צ

רשת "ויקטורי" משיקה כרטיס אשראי חדש בשיתוף פעולה עם חברת כרטיסי האשראי Max.

כרטיס המאסטרקארד החדש מקנה לבעליו מגוון ענק של הטבות ייחודיות והנחות משמעותיות ברשת "ויקטורי" לצד ההנחות והמבצעים הקבועים לחברי המועדון ולוהנחות חודשיות קוחות הרשת. הכרטיס מיועד לשימוש לקוחות כל הבנקים, והוא מכובד בארץ ובעולם.

בין ההטבות בכרטיס החדש ניתן למצוא: 130 שקל מתנת הצטרפות, פטור מדמי כרטיס בשנה הראשונה, 9 מוצרים בהנחה חודשית, מגוון מוצרים במבחר מחלקות בהטבות בלעדיות, 10 קופונים אישיים בכל חודש.

ויקטורי ומאסטרקארד. יח"צ,
עוד כרטיס בארנק: מועדון לקוחות האשראי של "ויקטורי" עובר ל-Max/יח"צ

מפקידים חיסכון וממקבלים כסף בחזרה

לקוחות המחזיקים בכרטיס ייהנו מכל השירותים וההטבות של Max, ביניהם צבירת פינוקים, האפשרות להפקיד לחסכון ישירות מהכרטיס, כסף חזרה על אטרקציות בחו"ל באמצעות 'מתחם חו"ל' באפליקציית Max - האפליקציה המובילה בחווית הלקוח, שירות העברת מט"ח לחו"ל בכרטיס האשראי, ומ-Payback - החזר כספי בקניות אונליין מהאתרים המובילים בארץ ובעולם בהם Booking.com, AliExpress, ASOS, Hotels.com ורבים נוספים.

זהו שיתוף הפעולה השני בין רשת השיווק לבין חברת Max, כאשר בשנה שעברה השיקו השתיים את הגיפטקארד המשותף "ויקטורי 100%" שמגיע בשני פורמטים: כרטיס פיזי טעון או ישירות לטלפון הנייד בפורמט של ארנק דיגיטלי. כאשר 100% מהסכום הנטען בכרטיס ניתן לשימוש במגוון של עשרות חנויות ללא הורדת אחוזים, שקלים ובלי אותיות קטנות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אייל רביד מנכ"ל ויקטורי. עומר וידר,
אייל רביד מנכ"ל רשת ויקטורי/עומר וידר

"חווית לקוח מתקדמת"

אייל רביד, מנכ"ל ויקטורי: "אני שמח על שיתוף הפעולה המוצלח עם Max וגאה להציג את מועדון לקוחות האשראי החדש והמשודרג שלנו שנותן כעת יותר מתמיד את הערך הגדול ביותר לצרכנים. זאת נוסף לכרטיסי הגיפטקארד שהשקנו יחד עם Max שזוכים לפופולריות רבה בשוק כרטיסי המתנה".
רון פאינרו, מנכ"ל Max: "אני מברך על הבחירה של רשת ויקטורי ב-Max כשותפה למהלך משמעותי זה עבור לקוחותיה, אשר ייהנו מיותר הנחות, הטבות, ושירותי Max נוספים שתומכים בהתנהלות פיננסית חכמה המעודדת חסכון."

שגית דותן, סמנכ"לית לקוחות פרטיים ב-Max: "האמון של ויקטורי ביכולות של Max כשותפה להצמחת מועדון הלקוחות, לצד פעילות הגיפטקארד, מסמל צעד נוסף בדרך של Max להיות החברה המועדפת בקרב שותפים עסקיים. לצד ההטבות המשתלמות ברשת ויקטורי, לקוחות כרטיס האשראי ייהנו גם מהפינוקים שווים בארץ ובחו"ל ומחוויית לקוח מתקדמת באפליקציית Max, המאפשרת ניהול פיננסי עצמאי, ביטוח וחיסכון דרך כרטיס האשראי."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully