וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואים רחוק: סופר-פארם משיקה סניף אופטיקה ראשון ומצהירה על התרחבות

עודכן לאחרונה: 2.5.2023 / 11:29

ארבעה חודשים לאחר רכישת רשת 'אירוקה' מציגה סופר-פארם את רשת האופטיקה תחת השם ERROCA BY SUPER-PHARM וצפויה להכפיל את נוכחותה עם 120 סניפים בפריסה ארצית, במקביל להסבת חנויות הרשת לקונספט החדש שיכלול חדרי בדיקה שיופעלו על ידי אופטומטריסטים מקצועיים

רשת erroca by super-pharm. עמית גירון,
רואים רחוק: סופר-פארם משיקה סניף אופטיקה ראשון ומצהירה על התרחבות/עמית גירון

רשת סופר-פארם, אשר רכשה לאחרונה את רשת האופטיקה 'אירוקה', מרחיבה את פעילותה בתחום האופטיקה עם השקת הסניף הראשון של הרשת בקונספט החדש ומודיעה כי עתידה לפתוח עוד כ-50 סניפים בקונספט החדשני במהלך 2023.

בנוסף, מחלקות האופטיקה בתוך סניפי סופר-פארם ימותגו מחדש תחת השם ERROCA BY SUPER-PHARM.

סניפי הרשת בקונספט החדש יציעו חדרי בדיקה עם אופטומטריסטים מקצועיים ומנוסים שיבצעו בדיקות ראייה במקום. בנוסף, יושם דגש על משקפי ראייה, עם מגוון רחב של משקפי ראייה מהמותגים המובילים בעולם, עם עדשות בטכנולוגיות המתקדמות ביותר.

סניף הקונספט הראשון של הרשת נפתח אתמול (ב) בקניון עזריאלי בהשקעה של 2 מיליון שקל, הוא מתפרס על פני שטח של 90 מ"ר וכולל חדר בדיקה כאמור.

במסגרת הרכישה ותכנית ההתרחבות, עתידה סופר-פארם להכפיל את הפריסה של רשת אירוקה מכ-60 סניפים ל-120 סניפים בתוך כשנתיים.

רשת erroca by super-pharm. עמית גירון,
הסניף הראשון של רשת erroca by super-pharm, נפתח השבוע/עמית גירון

הסבת הסניפים לקונספט החדש

בתחילת שנת 2023 הפכה חברת סופר-פארם לבעלים הרשמי של רשת אירוקה. במהלך השנה הקרובה, מחצית מסניפי אירוקה יוסבו לקונספט החדש שיכלול שיפוץ חדש ונראות חדש של החנות ובנוסף, יפתחו במשך השנה כ-20 סניפים חדשים ברחבי הארץ, בגודל ממוצע של כ-65 מ"ר.

סופר-פארם מפעילה כיום מחלקות אופטיקה ב-285 סניפיה, תחת השם 'סופר-פארם אופטיק'. מתוכם, 75 סניפים מציעים שירותי אופטומטריסט וניתן לבצע בהם בדיקת ראייה.

במהלך השנה הקרובה יוסבו גם המחלקות בסניפי סופר-פארם למיתוג החדש, וימשיכו להציע לקהל הלקוחות שירות של בדיקת ראייה מקצועית ע"י אופטומטריסטים מוסמכים עם חדר בדיקה ייעודי.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
משקפי שמש של המותג unic. להשיג ברשת erroca by super-phram וסופר פארם אופטיק. מחיר 299 שקל. יח"צ,
משקפי שמש של המותג unic. להשיג ברשת erroca by super-phram, המחיר 299 שקל/יח"צ

מרחיבים את ההיצע

במסגרת השקת הקונספט החדש של ERROCA BY SUPER-PHARM יורחב באופן ניכר פורטפוליו משקפי הראייה והשמש עם המותגים הבינלאומיים המובילים בעולם הכוללים את הקולקציות החדשות והמעודכנות ביותר, ביניהם: ROBERTO CAVALI, DIOR, GUCCI , LGR, DITA , BALMAIN, VALENTINO, TOM FORD ,JIMMY CHOO , PHILIP PLEIN, MOSCHINO , PRADA , VERSACE ועוד, וכן מותגים בייבוא מקביל שיימכרו בסניפי הרשת.

בנוסף, ימכרו לראשונה עדשות מגע מהמותגים המובילים דוגמת ג'ונסון, אלקון וקופרוויז'ן ועדשות צבעוניות של המותג האיטלקי המוביל Desio.

philip plein. להשיג ברשת erroca by super-phram וסופר פארם אופטיק. מחיר 4799 שקל. יח"צ,
philip plein. להשיג ברשת erroca by super-phram וסופר פארם אופטיק. מחיר 4799 שקל/יח"צ

"מקצועיות לצד מותגים"

שוק האופטיקה הישראלי רווי מתחרים ומתאפיין בחנויות מתמחות המופעלות על ידי אופטומטריסטים פרטיים ורשתות. השוק מוערך במכירות של כ-2 מיליארד שקל בשנה.

סופר-פארם, בניהולו של ניצן לביא, היא רשת בתי המרקחת המובילה בישראל, המונה כ-285 סניפים ופועלת באמצעות זכיינים. מאז שהוקמה פועלת סופר-פארם ברישיון בית מרקחת. היא מפעילה לצד בתי המרקחת שלה גם מחלקות קוסמטיקה, אופטיקה וטואלטיקה. בנוסף, היא מפעילה פורמט של מזון טרי בשם דיילי'ס, ואת רשת מרפאות האסתטיקה ביוטי קליניק.

ניצן לביא, מנכ"ל סופר-פארם: "היום, 36 שנה מאז שהוקמה, אירוקה הופכת לרשת אופטיקה. ERROCA BY SUPER-PHARM תכפיל את גודלה תוך שנתיים, ותביא לראשונה בשורה של מקצועיות לצד מותגי על בינלאומיים. עבור סופר-פארם מדובר במהלך משמעותי שעתיד לשנות את מפת שוק האופטיקה בישראל, ועבור אירוקה זוהי תחילתה של דרך חדשה בשוק תחרותי שלא פעלה בו בעבר".

גל שרון, מנהל תחום האופטיקה בסופר-פארם: "ERROCA BY SUPER-PHARM נכנסת לתחום האופטיקה ומכניסה לראשונה לסניפיה חדרי בדיקות ראייה שיופעלו על ידי אופטומטריסטים מוסמכים. מהיום ERROCA BY SUPER-PHARM תציע ללקוחותיה בשורה של עשרות מותגים חדשים לצד בדיקות ראייה בסטנדרט הגבוה ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully