וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפניקס בית השקעות ימנה את מירי ציקווה לסמנכ"לית ומנהלת פעילות ניהול התיקים

2.5.2023 / 10:17

בימים אלה מסיימת ציקווה את עבודתה בחברת הפינטק eToro, שם ניהלה את פעילות מיקור החוץ ושימשה כמנהלת מערך התפעול הגלובלי בתפקיד דירקטור

מירי ציקווה. רמי זרנגר,
מירי ציקווה/רמי זרנגר

הפניקס בית השקעות (לשעבר אקסלנס), הודיע היום על מינויה של מירי ציקווה לתפקיד סמנכ"לית וחברת הנהלה באקסלנס ניהול השקעות וניירות ערך. מינויה של מירי נעשה במסגרת ההתרחבות המתוכננת בבית ההשקעות והמשך הרכישות, והאחרונה שבהן רכישת פעילות ניהול התיקים של פסגות.

בימים אלה מסיימת ציקווה את עבודתה בחברת הפינטק eToro, שם ניהלה את פעילות מיקור החוץ ושימשה כמנהלת מערך התפעול הגלובלי בתפקיד דירקטור. תחת אחריותה ניהלה מאות עובדים במספר אתרים בעולם. בין השנים 2016-2020 כיהנה כסמנכ"לית השירות בבית ההשקעות פסגות. לפני כן ניהלה בפסגות את קשרי הלקוחות בניהול התיקים וחיסכון לטווח ארוך וביצעה עוד מספר תפקידים משמעותיים בתחומי המכירה והשירות בחטיבת הלקוחות. מירי מביאה עימה ניסיון רחב של כ-20 שנים בתחומי השירות , מכירות שימור ותפעול בשווקים הפיננסיים, המקומי והגלובלי. היא בעלת עם זיקה לחדשנות, פיתוח טכנולוגיה תומכת ושיפור תהליכים בעולם ניהול הלקוח.

אלעד בורשטיין, מנכ"ל ניהול השקעות וניירות ערך הפניקס בית השקעות : "אנו גאים ושמחים על המינוי של מירי לתפקיד ניהול פעילות התיקים, אשר במסגרתו תהיה אחראית על ניהול הנכסים מעסקת הרכישה מפסגות אשר כוללים נכסים בשווי של מעל 20 מיליארד שח. הצטרפותה של מירי לפעילות ניהול התיקים תחת "הפניקס בית השקעות" מהווה נדבך נוסף במימוש החזון בו נהפוך להיות הבחירה הראשונה של הלקוח. היכולות של מירי יאפשרו לבית ההשקעות לממש שניים מתוך אבני היסוד שאותם הציבה החברה לנגד עינה: שירות ללא דופי למי שבחרו לתת בנו אמון בניהול כספם, והתפתחות טכנולוגית מואצת המוכוונת בראש ובראשונה לחוויית הלקוח והנגשת העולם הפיננסי הנמצא בתהליך השתנות תמידי. אין לי ספק שכל אילו ביחד עם הניסיון הניהולי של מירי, יצעידו את החברה קדימה אל עבר נקודת ציון נוספת בדרך להפיכת "הפניקס בית השקעות" לבית ההשקעות הגדול בישראל"

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully