וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי זוהר: "חזירות היא לא דבר שאפשר לשתוק עליו"

עודכן לאחרונה: 2.5.2023 / 12:33

האם שר התרבות והספורט הכריז מלחמה על הרשתות הקמעונאיות? מיקי זוהר: "בסוף צריכים גם לפעול באופן אקטיבי מול הרשתות. הן בוחרות במודע ברווחיים של מאות אחוזים. לפעמים - עם כל הכבוד לפרנסה, חזירות היא לא דבר שאפשר לשתוק עליו"

מיקי זוהר מגזין גדולה. ראובן קסטרו
שר התרבות והספורט מיקי זוהר. פורץ למגרש הכלכלי?/ראובן קסטרו

האם מיקי זוהר הכריז מלחמה על רשתות המזון? שר התרבות והספורט התראיין לליאת רון ברדיו צפון (104.5) והתייחס לשורה של נושאים, חלקם קשורים לתחומי האחריות של משרדו וחלקם כללייים יותר (חוק הלאום, המחאה, הפשיעה במגזר הערבי ועוד).

כאשר נשאל השר על המאבק של הממשלה ביוקר המחיה, אמר: "אנחנו ערים לזה ואנחנו רוצים לעשות פעולות שבסופו של יום ישנו את המצב, הדרך לעשות את זה לצד עבודה רגולטוריות, אנחנו פותחים את השורות לתחרות, זו בסוף הדרך הכי טובה להילחם בשוק ובמחירים. אנחנו מפחיתים מכסים, גם את זה תראו בתקציב המדינה הקרוב - בסוף צריכים גם לפעול באופן אקטיבי מול הרשתות. הן בוחרות במודע ברווחיים של מאות אחוזים לפעמים - עם כל הכבוד לפרנסה חזירות היא לא דבר שאפשר לשתוק עליו".

על תפקוד הממשלה מאז שנבחרה ועל הביקורת שנשמעת כלפיה אמר: "הרושם שאנחנו מקדמים את הרפורמה אנחנו שוכחים נושאים אחרים זה לא נכון, אני בתור שר תרבות והספורט לא הבאתי עוד מיליארד שקרים למשרד? השיח והמיקוד של כולם הוא שדווקא ברפורמה? יוקר המחיה זה הנושא החשוב ביותר יחד עם הביטחון של מדינת ישראל, הרפורמה המשפטית היא גם חשובה וגם אותה אנחנו רוצים לקדם. אבל זה לא אומר שאנחנו לא עוסקים בסוגיות אחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully