וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היועמ"ש של כחול לבן והמחנה הממלכתי משלב כוחות

2.5.2023 / 16:15

עו"ד ערן מרינברג, היועץ המשפטי של מפלגת כחול לבן והמחנה הממלכתי, מתמזג אל תוך משרד בלטר גוט אלוני ושות' כשותף ויוביל את התחום החוקתי-פוליטי

ערן מרינברג. אודי סלומונוביץ,
עו"ד ערן מרינברג/אודי סלומונוביץ

משרד בלטר גוט אלוני ושות', הנמנה על משרדי עריכת הדין הגדולים בארץ, מודיע על הצטרפותו של עו"ד ערן מרינברג, מבכירי עורכי הדין בישראל בתחום החוקתי-פוליטי, כשותף לצוות הפירמה. עו"ד מרינברג יוביל את הטיפול בליטיגציה פוליטית, בהגשת בג"צים בנושאים חוקתיים ומנהליים, הצעות חוק ועוד. הצטרפותו של עו"ד מרינברג הינה חלק מתהליך צמיחה אסטרטגי באמצעות גיוס איכותי של טאלנטים בכירים לצוות הפירמה.

עו"ד מרינברג מתמחה בתחום המנהלי-חוקתי, ליטיגציה מנהלית ורגולציה עם התמחות ייחודית בתחום הפוליטי-משפטי, הסכמים פוליטיים וקואליציוניים, ושימש בשנים האחרונות כיועץ המשפטי של מפלגת כחול לבן והמחנה הממלכתי. במסגרת תפקידו, ליווה וייעץ עו"ד מרינברג בכל הקשור לפעילות הפוליטית המפלגתית, לרבות ייצוג בבג"צ, בתי המשפט הכלכליים והמנהליים, וועדות הבחירות בנושאים גדולים ומורכבים, ייצוג בוועדות הכנסת, משרדי הממשלה, ועדות רשמיות, גופים ציבוריים ומבקר המדינה.

בין היתר, ייצג עודג מרינברג בפני בג"צ בעתירות בסוגיות חוקתיות ומשטריות, כולל בתיקים מרכזיים, כגון כשירותו של ראש הממשלה הנאשם בפלילים לקבל מנדט להרכבת הממשלה; תיקוני חוק יסוד הממשלה וחוק יסוד הכנסת; חוקיות ממשלת החילופים; סירובו של יו"ר הכנסת, חה"כ יולי אדלשטיין, לכנס את המליאה לדון בהחלפתו; הוועדה לבחירת שופטים; ופסילת חוק מיסוי דירה שלישית.

בנוסף לתחום הפוליטי, מתמחה עו"ד מרינברג בתחומי המשפט המסחרי אזרחי. כמו כן, עו"ד מרינברג הינו מומחה באתיקה עסקית ומשפטית, ובעל ניסיון שיפוטי רב כדיין וכאב בית דין מזה כ-11 שנים בבית הדין המשמעתי הארצי של לשכת עורכי הדין בתיקי אתיקה מקצועית. עו"ד מרינברג מכהן בעשור האחרון כחבר ועדת הבחירות המרכזית של לשכת עורכי הדין.

מהלך צמיחה אסטרטגי

משרד עורכי הדין בלטר גוט אלוני ושות' נוסד בשנת 1974, והינו אחת מפירמות עורכי הדין הגדולות בישראל. המשרד מחזיק בפריסה משמעותית בישראל הכוללת חמישה סניפים ברחבי הארץ - ת"א, ירושלים, חיפה, טבריה ויגור.

הצטרפותו של עו"ד מרינברג הינה חלק ממהלך צמיחה אסטרטגי נרחב של המשרד. בשנים האחרונות ערכה הפירמה מספר מיזוגים משמעותיים, ובין היתר מיזגה אליה את משרד גרנות שעוסק בדיני בנקאות, פשיטת רגל ופירוקים, וכן את מחלקת דיני העבודה ממשרד חדד רוט, ברשות השותפים שי בן נתן ואייל שטרנברג.

עו"ד אייל בר אליעזר, השותף המנהל וראש מחלקת ליטיגציה במשרד בלטר גוט אלוני ושות' מסר: "אנו מברכים על ההצטרפות של עו"ד ערן מרינברג למשרדנו. ערן מעורב בייעוץ ובייצוג בתיקים החוקתיים והפוליטיים המרכזיים בשני העשורים האחרונים ומביא עימו ניסיון משפטי מהשורה הראשונה בתחום הבוער ביותר במדינה בחודשים האחרונים. הצטרפותו של ערן למשרד מהווה המשך המדיניות של גיוס טאלנטים מהשורה הראשונה של ענף עריכת הדין למשרד".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully