וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד דנה טירנגל-ליפקה מצטרפת למשרד עמית, פולק, מטלון ושות'

3.5.2023 / 9:08

מגיעה לאחר עשור ברשות התחרות, ותעמוד בראש מחלקת תחרות והגבלים עסקיים חדשה . עו"ד טירנגל-ליפקה מייצגת בעסקאות מרכזיות וביניהן את כניסתה של רשת קרפור לישראל, השקת חברת הענן נביוס בישראל, כניסתה של רשת סבן אילבן לישראל ועוד

דנה טירנגל. גיל כהן,
עו"ד דנה טירנגל-ליפקה/גיל כהן

עו''ד דנה טירנגל-ליפקה, ראש מחלקת תחרות והגבלים עסקיים במשרד יוסי לוי מצטרפת כשותפה למשרד עמית, פולק, מטלון ושות', ותשמש כראש מחלקת תחרות והגבלים עסקיים במשרד. טירנגל-ליפקה מצטרפת למשרד יחד עם עורכי הדין קובי ערד ואור אלקיים, יוצאי רשות התחרות, העובדים עימה כיום. עם השלמת המעבר, תיפתח במשרד מחלקה חדשה לטיפול בדיני תחרות והגבלים עסקיים בניהולה של עו"ד דנה טירנגל-ליפקה, שמייצגת לקוחות גדולים, מקומיים ובינלאומיים, ממגוון ענפים וביניהם קמעונאות, מזון, נדל"ן, אנרגיה, תחבורה ועוד.

עו"ד טירנגל-ליפקה מייצגת בעסקאות רבות ומרכזיות במשק וביניהן את כניסתה של רשת קרפור לישראל, עסקת המיזוג בין מליסרון לאביב ייזום מקבוצת אביב, השקת חברת הענן נביוס בישראל, כניסתה של רשת סבן אילבן לישראל, רכישת חנויות אדידס על ידי אלקטרה מוצרי צריכה ועוד.

עו"ד טירנגל ליפקה מצטרפת לעמית, פולק, מטלון ושות' עם ניסיון רב בדיני תחרות בשוק הפרטי ובמגזר הציבורי, עם למעלה מ- 10 שנים ברשות התחרות. במהלך שנותיה ברשות עסקה באכיפה וקידום תחרות בכלל תחומי המשק במגוון תפקידים ניהוליים, ריכזה את נושא קביעת גובה העיצום הכספי המוטל על מפרי הוראות חוק התחרות והובילה את חקיקת חוק קידום התחרות בענף המזון.

בתפקידה האחרון ברשות התחרות כיהנה כראשת צוות בכירה במחלקה המשפטית. בשנותיה כראשת צוות בכירה הובילה דנה תיקי אכיפה מרכזיים ברשות בכל שלביהם, ביניהם מתן ההוראות לחברת ש.שסטוביץ בקשר למוצרי קולגייט, תיקי העיצומים הכספיים נגד חברת SOS, חברת שופרסל, חברת בזק והחברה המרכזית - קוקה קולה, והערעור על אישור מיזוג צינור הגז הטבעי בין ישראל למצרים . בנוסף, לדנה תואר ראשון ושני בהצטיינות במשפטים מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני בהצטיינות במנהל עסקים עם התמחות במימון.

המעבר של דנה, מצטרף לשורת מהלכים אסטרטגיים שהמשרד ביצע בשנתיים האחרונות: מיזוג של משרד עורכי הדין גולדמן, ארליך, אדלשטיין, אביגד ושות' (GEE law) , מיזוג משרד יובל גלאון ושות', וכן הצטרפות של עו"ד דני מרקוביץ, שעומד בראש מחלקת שוק ההון של המשרד.

עו"ד יונתן אלטמן, יו"ר הפירמה, מסר: "הידע והמוניטין העשיר של דנה מבטיחים כי תוביל את מחלקת התחרות לפסגות חדשות וליצירת הזדמנויות משמעותיות, הן לטובת המשך צמיחתה של הפירמה והן לטובת לקוחותינו. צירופה של דנה, עם הניסיון שצברה, מעמיק את יכולותינו בתחום התחרות ומאפשר מתן מענה רחב לאתגרים הקיימים היום בפעילות בארץ ובחו"ל".

עו"ד טירנגל-ליפקה הוסיפה: "אנו שמחים להצטרף למשרד עמית, פולק, מטלון ושות' אשר הינו אחד מהמשרדים הבולטים והמובילים כיום בישראל. אין לי ספק כי יחד עם כל אנשי המקצוע הנפלאים במשרד נוכל להעניק ללקוחותינו מעטפת כוללת של שירות מקצועי ואיכותי".

משרד עמית, פולק, מטלון ושות' הוקם בשנת 1956 ונחשב כיום לאחד המשרדים המובילים בישראל. המשרד מתמחה במגוון תחומי המשפט האזרחי-מסחרי ומדורג על ידי מדריכי הדירוג הישראליים והבינלאומיים כמשרד מוביל ביותר מ-20 תחומי התמחות, שהבולטים ביניהם: היי-טק וטכנולוגיה, קרנות השקעה, מיסוי, חדלות פירעון, ליטיגציה מסחרית, חדלות פירעון, נדל"ן, שוק ההון, בנקאות ומימון, דיני עבודה ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully