וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל הסיכונים הראשי של ישראכרט לשעבר מצטרף לחבר הדירקטוריון של Axio

3.5.2023 / 10:33

אמיר קושילביץ-אילן, לו ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחום הבנקאות ועולמות ניהול הסיכונים, יצטרף לחברי הבורד מנכ"ל Axio, שגיב ביטון, יו"ר החברה, רו"ח שלמה זוהר ורו"ח בני גבאי, כחבר פעיל ומלא בדירקטוריון החברה

אמיר קושילביץ. מיקי סוויסה,
אמיר קושילביץ-אילן/מיקי סוויסה

חברת AXIO, המציעה פתרונות אשראי חוץ בנקאיים למגוון עסקים בישראל, מודיעה כי גייסה לבורד מנהלי החברה את אמיר קושילביץ-אילן, סמנכ"ל ניהול הסיכונים ומנהל הסיכונים הראשי של חברת ישראכרט לשעבר ויו"ר ועדת ניהול סיכונים ואשראי בחברת Axio, בהווה.

קושילביץ-אילן, לו ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחום הבנקאות ועולמות ניהול הסיכונים, יצטרף לחברי הבורד מנכ"ל Axio, שגיב ביטון, יו"ר החברה, רו"ח שלמה זוהר ורו"ח בני גבאי, כחבר פעיל ומלא בדירקטוריון החברה ויתרום מניסיונו ומרצו בהתוויית מדיניותה ובפיקוח על ביצועיה.

קושילביץ-אילן, בעל תואר ראשון בהנדסת אווירונאוטיקה מהטכניון ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון, מגיע לתפקידו ב-Axio לאחר ששימש כמנהל הסיכונים הראשי וסמנכ"ל ניהול סיכונים בחברת ישראכרט. במסגרת תפקידו היה אמון על כל תחום ניהול הסיכונים בקבוצת ישראכרט, פיתוח ותיקוף מודלים, , ניהול תחום הציות ומניעת הלבנת הון, אחריות על מערך מניעת ההונאות בעולם תשלומי כרטיסי האשראי ועוד. לפני תפקידו זה שימש קושילביץ-אילן כמנהל מדור מודלי סיכון אשראי החטיבה לניהול סיכונים בבנק הפועלים.

קושילביץ-אילן: "אני מודה על הבעת האמון של המנכ"ל, שגיב ביטון, ויו"ר Axio, מר שלמה זוהר בכניסתי לחבר הנהלת החברה. אני מאמין שהחברה נמצאת ממש בתחילת דרך חדשה ועוד נכונו לנו הרבה פסגות לכבוש יחד. נמשיך להציע אשראי חוץ בנקאי מהיר ומשתלם למגוון לקוחותינו".
מנכ"ל Axio, שגיב ביטון: "אנו שמחים על הצטרפותו של אמיר לחברה בכלל, ולבורד ההנהלה של החברה, בפרט. לאמיר ניסיון משמעותי שיתרום רבות לחברה, שחרתה על דגלה אספקת פתרונות מימון ואשראי באופן מהיר, נקי ואחראי. אנו מאחלים לו הצלחה רבה ובטוחים שנוביל יחד את Axio למחוזות טובים ומרגשים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully