וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכבוד המלך: מותגים בריטים אייקוניים שנמכרים בישראל

עודכן לאחרונה: 7.5.2023 / 9:00

ההכתרה של הנסיך צ'רלס למלך בריטניה, היא סיבה טובה לבדוק אילו מותגים בריטיים אייקוניים נמכרים בהצלחה בישראל, מכוס התה של בית המלוכה ועד לקולקציה של ויקטוריה בקהאם

החנות הראשונה של טווינינגס בלונדון. יח"צ חו"ל,
החנות הראשונה של מותג התה TWININGS בלונדון/יח"צ חו"ל

הפסקת תה מלכותית

היש מנהג אנגלי יותר מתה של שעת אחר הצהריים? ועוד כמו של בית המלוכה...? מותג התה האנגלי TWININGS (טווינגס) הוא הספק הרשמי (ונושא החותמת הרשמית) של בית המלוכה הבריטי מזה כ-300 שנה.

עובדה מעניינת היא שתה הארל גריי המפורסם הוא למעשה תערובת שיצר ריצ'רד טוונינג בשנת 1831 עבור ראש הממשלה האנגלי צ'ארלס גריי והעניק לה את שמו. מכיוון שהחברה לא רשמה בזמנו את השם כפטנט, הפך ארל גריי לשם גנרי עבור התערובת, שהיא כיום מהמפורסמות בעולם.

המותג, אשר משווק ב-115 מדינות ברחבי העולם ומציע יותר מ-400 תערובות של תה, עשה עלייה לישראל בשנת 2018 על ידי חברת "סידס רק הטוב ביותר", יבואנית ומשווקת מוצרי מזון איכותיים מכל העולם.

המגוון של Twinings בישראל כולל 20 פריטים בהם תה ירוק בטעמים, טעמים קלאסיים ומגוון טעמים שונים של חליטות.

יום ההכתרה של המלך, לוח הזמנים המלא - https://news.walla.co.il/item/3576524

טוויינינגס התה הרשמי של בית המלוכה הבריטי. יח"צ חו"ל,
טוויינינגס התה הרשמי של בית המלוכה הבריטי/יח"צ חו"ל

ניחוח של נסיכה

אמנם מדובר בהכתרה של צ'ארלס, אבל בינינו, כנראה מי שתגנוב את הפוקוס כנראה תהיה מי שתהפוך באותו מעמד לאשתו של יורש העצר החדש, ויליאם, שכידוע בחירותיה האופנתיות מושכות תשומת לב עולמית. העיצוב הנקי, האלגנטי והיוקרתי של קייט לא מתבטא רק באופנה וביוטי, אלא גם בבחירות הבישום שלה.

וכמי שהמהווה השראה בקסם אלגנטי תעוזה ותחכום בלתי שגרתי, המותג המועדף על הדוכסית הוא Jo Malone London (ג'ו מלון לונדון) מותג הלייפסטייל היוקרתי הידוע באיכויות הניחוחות והמוצרים היוקרתיים לבית, לגוף ולאמבט ,שמבקבק ניחוחות טבעיים בשלמות הרמונית משכרת.

המותג הבריטי הצטרף למשפחת קבוצת החברות אסתי לאודר בשנת 1999, ועשה עלייה לישראל ב-2016 עם חנות הדגל שממוקמת בקניון רמת אביב.

אם תהיתם כיצד מריחה נסיכה אמיתית, הניחוח האהוב על קייט הוא Orange Blossom, ובחתונתה המלכותית אף דאגה לפזר בכל רחבי הכנסייה נרות בריח פריחת התפוז של המותג.

the world of jo malone. יח"צ חו"ל,
the world of jo malone, המותג המועדף על הדוכסית/יח"צ חו"ל
המותג הבריטי, ג'ו מלון. יח"צ חו"ל,
המותג הבריטי, ג'ו מלון, הבחירה האלגנטית של הנסיכה מווילס/יח"צ חו"ל

מעדניית בוטיק בטעם צ'דר

ישרקו יבואנית מוצרי מזון, יין ואלכוהול מקבוצת טיב טעם, מייבאת את מותג הגבינות הבריטי Ford farms cheesemakers, ממחוז דורסט - אחד ממותגי הצ'דר המובילים באנגליה.

המותג מתמחה בטכניקות ייצור מסורתיות (הכנה ידנית וטכניקות יישון ייחודיות) והוא מייצר טווח רחב של גבינות צ'דר מותאמות מעדניה ולמדפי השירות העצמי, החל מגבינות מסורתיות וכלה בחדשניות בטעמים (כמו גבינה בטעם וויסקי, בטעם חמוציות ועוד) וכן גבינות בוטיק (צ'דר מיושן במערה, בלו סטילטון ועוד)

מותג הגבינות שמיובא לישראל ע"י חברת ישרקו מזה כ-10 שנים, ונמצא בצמיחה מתמדת בישראל תוך הרחבת המגוון מדי שנה, וזאת בעקבות החך הקולינארי שמשתבח בקרב הקהל הישראלי עם השנים.

ישרקו מקבוצת טיב טעם גבינת צ'דר בקר אנגלי עם חמוציות המחיר 16.60 שח ל 100 גרם. אסף לוי,
גבינת צ'דר בקר אנגלי עם חמוציות, המחיר 16.60 שקל ל-100 גרם, טיב טעם/אסף לוי

סמל לסטייל ועוצמה נשית

בית האופנה victoria beckham (של ויקטוריה בקהאם) משקף באופן נאמן את סגנונה האישי של המעצבת הבריטית, המוכרת לרובכם גם כ"פוש ספייס" מלהקת הבנות המיתולוגית ספייס גירלז. עיצוביה מאופיינים בגזרות פיסוליות החובקות את הגוף, ומציגים הדפסים גראפיים מקוריים תוך הקפדה על דיטיילים המשתלבים בהרמוניה זה עם זה.המותג מיובא לישראל ונמכר בפקטורי 54

factory54 victoria beckham 4190ils poto prvictoria beckham ¤4190. יח"צ,
מעיצוביה של victoria beckham - ויקטוריה בקהאם לפקטורי 54/יח"צ

קלאסיקה בת 167

בית האופנה הבריטי הוותיק Burberry (ברברי) נוסד בשנת 1856 על ידי תומאס ברברי. עיצוביו הפכו לאייקונים בעיקר בזכות מעיל הטרנץ' המפורסם ופריטים עם הדפסי משבצות הוינטג'. המעצב המוערך דניאל לי מונה לאחרונה לראש בית האופנה לאחר עזיבה דרמטית של בוטגה ונטה, במטרה להעניק פרשנות חדשה ומהפכנית שמרעננת ומכבדת את המסורת העשירה של המותג שמיובא לישראל ונמכר בפקטורי 54

factory54 burberry 8990ils. יח"צ,
קלסטיקה בת 167 שנה למותג burberry (ברברי) לפקטורי 54/יח"צ

קיימות באופנה הבריטית

המעצבת הבריטית stella mccartney (סטלה מקרטני) החלה לעסוק באופנה באופן מקצועי כבר בגיל 15, כשעשתה התמחות בבית האופנה כריסטיאן לקרואה. ב-2001 היא תחה בית אופנה עצמאי הנושא את שמה ומזוהה עם סגנון שנע בין שמלות נשיות לבין השראות מהמלתחה הגברית. מקרטני היא חלוצה בתחום הקיימות וידועה כפעילת זכויות בעלי חיים. המותג מיובא לישראל ונמכר בפקטורי 54

בר זומר עם פריטים מהקולקציה של stella mccartney, תיק: 4,990 שקל, כובע 1,390 שקל.. סיימון אלמלם,
בר זומר עם פריטים מהקולקציה של מעצבת האופנה הבריטית stella mccartney, לפקטורי 54/סיימון אלמלם

הג'ינסים הראשון באירופה

מותג האופנה Lee Cooper (לי קופר), הוקם בבריטניה בשנת 1908 על ידי מוריס קופר והינו מותג הג'ינסים האירופאי הראשון. בשנת 1940 הוריש מוריס את המותג לבנו שאוסיף את שם משפחתו של אשתו ויצר את השם החדש "לי- קופר". הרשת נפתחה בישראל בשנת 2005 ומנוהלת כיום על ידי קבוצת "בריל" וכוללת 47 סניפים ועוד 27 סניפים של מותג הילדים "לי קופר קידס".

גל רובין בקמפיין חדש ללי קופר. שי פרנקו,
גל רובין הישראלית בקמפיין חדש למותג הבריטי לי קופר/שי פרנקו

הצעירה בממלכה

JD SPORTS מקבוצת JD, קמעונאית רב-ערוצית עולמית, שבסיסה בבריטניה. הרשת מתמחה באופנת ספורט והנעלה ולקבוצה למעלה מ-3,300 חנויות ברחבי העולם, עם נוכחות בבריטניה, ארה"ב, אירופה ואסיה. באפריל 2022 הרשת הושקה בישראל בשותפות עם חברת MGS שבבעלותו של גדעון מולייב ופתחה חנות ראשונה בראשון לציון. מאז ועד היום נפתחו 7 חנויות ברחבי הארץ ואתר סחר מצליח במיוחד.

jd sports קולקצית אביב קיץ 2023. יח"צ,
JD SPORTS, קולקצית אביב קיץ 2023/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully