וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה יוונית: GREEK SANDALS מציג פריטים בהשראת הקיץ ביוון

עודכן לאחרונה: 3.5.2023 / 16:48

הקיץ מגיע בצעדי ענק ואיתו גם הפריטים הכי מזוהים איתו: הסנדלים. המותג GREEK SANDALS שחוגג בימים אלו 7 שנות פעילות, גאה להציג דגמים שעוצבו in house אך מיוצרים בבית מלאכה יווני אותנטי. לכבוד השנה ה-7, מציג המותג 7 קולקציות של פריטים על זמניים בצבע טבעי

greek sandals ss23 , המחיר: 390 שקל. סולל פיקאל,
greek sandals ss23, המחיר: 390 שקל/סולל פיקאל

הקולקציות החדשות מורכבות מחולצות, שמלות ווסטים נצחיים שעשויים מכותנה ופשתן טבעיים, תוך הקפדה על מבנה הסנדלים והעמקת פלטת הגוונים הטבעיים. בין הגוונים החדשים שהצטרפו השנה לפלטת הגוונים: גוון עור שזוף עם תיפורים וגוון עמוק בשם חום שוקו.

המותג חושף 10 עיצובים חדשים של סנדלים, שימשיכו את קולקציות הדגל הקלאסיות שכוללות מוטיבים מיוון כמו: אבזמים, צמות ועלים. כל אחד מהדגמים עונה על צורך נשי באלגנטיות קייצית, מבלי להתפשר על איכות ונוחות.

עיצובי הקז'ואל האחרונים משקפים את הגישה חסרת הדאגות של הקיץ ביוון, סנדלים המיוצרים בעבודת יד מעורות ניטרליים בעיצובים מינימליסטים, או עם עיטורים אלגנטיים - כתכשיט על כף הרגל.

הבוטיק הייווני של greek sandals בתל אביב. יח"צ,
הבוטיק הייווני של greek sandals בתל אביב/יח"צ

יד ביד: נוסטלגי ופרוגרסיבי עובדים יחד

לאחר 7 שנים של למידה, מציג המותג GREEK SANDALS עיצובים חדשים, מגובשים ובוגרים יותר שנולדו ונרקמו בסטודיו התל אביבי ומיוצרים בבית מלאכה יווני - חגיגה של אסתטיקה וערכים ים-תיכוניים כך שהנוסטלגי והפרוגרסיבי עובדים יד ביד.

כחלק מהסקרנות הטבועה ביצרני המותג, והעניין שלהם לחלוש על מגוון רחב של דיסיפלינות, GREEK SANDALS חברו במהלך החורף למעצבים ישראלים כדי לייצר את הקולקציות הבלעדיות שיוצגו במהלך הקיץ.

לצד השקת הקולקציות וחגיגותצ השנה, המותג GREEK SANDALSמציג בהתרגשות את חנות הקיץ החדשה, עם אוצרות ונראות מחודשת ומגוון רחב של עיצובים מקומיים ובינלאומיים, החל מתכשיטים, בעיצוב ג'ני שריף, קטיה אלפא, מירה סטאר, קולקציית הבית של חרוזים קיצים / ישראל, ואפרה סקי / ספרד, ועד קרמיקה: יער קרמיקה, ישראל / NAKED SUMMER, יוון, קולקציית משקפיים חדשה המיוצרת באיטליה על ידי EPOS, קולקציית קוסמטיקה וביוטי ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
greek sandals ss23  המחיר: 390 שקל. סולל פיקאל,
גוון עור שזוף וחדש, greek sandals ss23 המחיר: 390 שקל/סולל פיקאל

קולקציות נרות שתשווק ע"י המותג היא פרי שיתוף פעולה עם עמותת "ילדי אור", ב-2 ריחות וגדלים.

קולקציית Raffia תציג עיצובים חדשים, שנעשו במיוחד עבור המותג, מקולומביה וארגנטינה, בסיבים בהירים טבעיים: סלסלות גדולות, עיצובי כובעים חדשים ופלייסמטים צבעוניים מקש הם רק חלק מהפריטים בקולקציה שנבנתה תוך התמקדות של המותג בשיתוף ידע ומלאכה של קהילות רחוקות, וכן דאגה לסחר הוגן ולהעצמת נשים.

greek sandals store. יח"צ,
קולקציית Raffia תציג עיצובים חדשים, greek sandals store/יח"צ

המחירים:
סנדלים: 360-490 שקל
פראו: 185-220 שקל
רפיה: 150-290 שקל
משקפי שמש: 780-920 שקל

ניתן להשיג בחנות בתל אביב, רחוב גורדון 45 פינת הירשנברג 2, וחנות האונליין של המותג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully