וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הפנים לגמר האירוויזיון: המותגים שמאחורי נועה קירל

עודכן לאחרונה: 14.5.2023 / 12:35

לקראת גמר האירוויזיון בדקנו אילו מותגים וארגונים בישראל, התגייסו לתמוך בנועה קירל: מכאלה שמלווים אותה כבר זמן רב ועד לאלה שמנסים לתפוס טרמפ על גב היוניקורן וליהנות מהעניין שמייצרת התחרות בקרב הקהל הישראלי

נועה קירל תופיע הערב בגמר האירוויזיון, עם "יוניקורן", אחרי שהפגינה ביצוע מצוין בחצי גמר התחרות, ביום שלישי, ושיפרה את סיכוייה להתברג בצמרת, לפחות על פי סוכנויות ההימורים. נדמה שכבר מזמן לא יצרה התחרות עניין רב כל כך בקרב הקהל בישראל. אולי זו הכוכבת שהפכה לאייקון ישראלי שמוכר בכל בית, אולי זה המצב, כאשר תושבי הדרום ספונים בחדרי הביטחון ואירועי תרבות מבוטלים גם המרכז - ואולי זה רק הרצון שלנו לעסוק, לשם שינוי, לא במהפכה משפטית, מחאה או סבבי לחימה, אלא בתלבושות, ריקודים ומוזיקה.

נועה קירל הייתה מותג ישראלי ענק עוד לפני תחרות האירוויזיון, אבל גמר התחרות שישודר הערב מליברפול, הביא את העניין בה לשיא חדש - ויחד עמו גם את ההתעניינות בה כמקדמת מכירות. התחום הזה לא זר לקירל, יש חברות שמלוות אותה זמן רב והשתמשו בשירותיה כפרזנטורית מוכרת עוד הרבה לפני הטוויסט הנוכחי בקריירה שלה. גורמים מסחריים אחרים, מנסים פשוט לקפוץ על ההזדמנות ולהרוויח מההתעניינות חסרת התקדים בקירל ובאירוויזיון.

יוזמה של דומינו ס לכבוד האירוויזיון. יח"צ,
פיצה דומינוס מלחינה פיצה להיט לכבוד תחרות האירוויזיון 2023/יח"צ

הפיצה של דורון מדלי

דומינו'ס פיצה השיקה את "פיצה מדלי" - הפיצה האהובה על יוצר הלהיטים שמשתתף זו הפעם ה-8 בתחרות האירווויזיון הבינלאומית.

מדלי, פזמונאי, מלחין , מוזיקאי, מפיק מוזיקלי וזמר יצר את השיר הישראלי , Unicorn. שתגיש הערב נועה קירל באירוע הגמר.

כמי שכתב והלחין שירים רבים לזמרים בולטים בישראל, מדלי הפך בשנים האחרונות ל-"למוביל הז'אנר", עם חמישה שירים שכתב וייצגו את ישראל בתחרות:Boy בביצוע נדב גדג', Made of stars בביצוע חובי סטאר,Toy בביצוע של נטע ברזילי - השיר שזכה בשנת2018, Feker libi בביצוע של עדן הלנה שהיה אמור לייצג אותנו בתחרות הזמר בשנת 2020 וכמובן יוניקורן של נועה קירל.

לרגל תחרות הזמר האירופאי 2023 דומינו'ס פיצה משיקה גרסת ייחודית לפיצה האהובה על דורון מדלי עם עם כל התוספות שהוא אוהב: גאודה עזים, פרמז'ן, זיתי קלמטה, קונפי שום, קונפי שרי ואורגנו

היום הוא היום האחרון - הפיצה הושקה במהדורה מוגבלת, לשבוע אחד בלבד בין התאריכים בין ה- 07/05 ל- 13/05 ומחירה יעמוד על 86 שקל או במחיר ארוחה מיוחד: פיצה מדלי + משפחתית קלאסית ב-62 שקל.

דורון מדלי. אור דנון,
פיצה מדלי של פיצה דומינוס - לכבודו של דורון מדלי, שיצר את השיר הישראלי לתחרות הקרובה/אור דנון

על החתום: נועה קירל

לראשונה: מהדורת פחיות מיוחדת של קוקה-קולה וקוקה-קולה zero עם חתימתה של נועה קירל

קוקה-קולה ישראל השיקה מהדורת אספנות חגיגית ומוגבלת של פחיות Coca-Cola ו-Coca-Cola Zero, עם חתימתה של הסופר-סטאר הישראלית נועה קירל. הפחיות ישווקו ויופצו בכל רשתות השיווק בישראל במהדורה מיוחדת לתקופה של חודש, עד 26.5 ןלא חשוב מה תהייה תוצאת הגמר הערב. הנציגה שלנו היא כוכבת והיא ראויה.

השקת הפחיות של נועה קירל התקיימה בשבוע שעבר בקניון דיזנגוף סנטר בתל אביב, שם חתמה הכוכבת בלייב על פחיות קוקה-קולה זירו.המהלך הוא חלק משיתוף פעולה מתמשך של הזמרת עם מותג המשקאות, שכלל בין היתר את השיר "פנתרה", ויכלול גם קריינות שלה לקמפיין בחגים.

מאז ומעולם המותג Coca-Cola קשור לעולם המוזיקה ומשתף פעולה עם גדולי האמנים, ליצירת מהדורות מיוחדות שהופכות לפריטי אספנות בכל העולם, ועתה גם בישראל.

נועה קירל עם הפחית של קוקה קולה החתומה על ידה. יח"צ,
נועה קירל עם הפחית של קוקה קולה החתומה על ידה/יח"צ

אירוח פנומנאל

מתכוננים לאירוח צפייה בגמר האירוויזיון הערב עם חברים או משפחה בסלון הפרטי שלכם? Yango Deli השיקה במיוחד לכבוד האירוע, את קטגוריית 'דוז פואה'.

הקטגוריה באפליקציית יאנגו דלי, בשיתוף 'קוקה קולה' ושיתוף הפעולה שלה עם נועה קירל, תציע הערב (13.5) מחירים מוזלים עבור פחיות מוגזות (ממותגות עם תמונה וחתימה של נועה), בירות, חטיפים, פיצוחים, פיצות, גלידות ומוצרי חד-פעמי. כל מה שצריך להקרנת חברים מושקעת!

בין המבצעים בקטגוריה: בירה שיקמה 2 ב-26 שקל, קרלסברג לומה ב-37 שקל, טובורוג פחית 500 מ"ל 2 ב-18 שקל, פליפז - בייגלה מצופה שוקולד חלב 9 שקל, תפוצ'יפס 200 גרם 2 ב-25 שקל, במבה 80 גרם 3 ב-16 שקל, אפרופו 3 ב-16 שקל, גרעיני חמניה קליית גת 2 ב-16 שקל, תערובת אגוזים וחמוציות 16 שקל, פיצה דלישס 2 ב-48 שקל, פיינט בן אנד ג'ריס 2 ב-50 שקל ועוד...

מטעם YANGO נמסר: "כמו כל מדינת ישראל, גם אצלנו ביאנגו מתרגשים לקראת הופעתה של נועה קירל בגמר האירוויזיון ומאחלים לה המון בהצלחה! כל מי שארגן ערב צפייה כדי לתמוך ולעודד את הנציגה שלנו מרחוק,יוכל להיכנס לקטגוריה שיצרנו שגם תוזיל עלויות וגם תשדרג את האירוח. יהיה פנומנאל"

יאנגו דלי לכבוד האירוויזיון. יח"צ,
אירוח פנומנאל עם יאנגו דלי, מבצעים מיוחדים לכבוד גמר האירוויזיון על קטגוריות המוצרים לאירוח/יח"צ

על המסך במרכז ליברפול

בתחילת השנה השיקה "גלידת שטראוס" גלידת קסטת "חד קרן", אז כשנועה הכריזה על השיר - היה ברור שצריך לעשות מחווה כלשהי לכבוד השיר שלה וההשתתפות באירוויזיון.

השבוע, אחרי מחשבה והרבה השקעה, עלה שלט חוצות ענק במרכז ליברפול עם הכיתוב בעברית "היי, ראיתם אולי חד קרן? בהצלחה לנציגה שלנו! באירוע גמר האירוויזיון".

נועה אגב נחשפה לשלט המואר והתרגשה מאוד.

שטראוס לכבוד האירוויזיון, שלט בליברפול. באדיבות מקאן,
שטראוס לכבוד האירוויזיון, שלט בליברפול/באדיבות מקאן

רגע לפני חשיפת שיר האירוויזיון, כשכל העיניים והציפיות עליה, המותג פומה (PUMA) ונועה נפגשו ליום צילום שקט ונקי בסטודיו, רגע לפני שהיא יוצאת לתקופה המאתגרת והמיוחדת בקריירה שלה.

שגרירת המותג הגלובלית אשר מובילה את קמפיין הדגל של פומה SHE MOVES US, וכעת עולה על הבמה הבינלאומית עם השיר שמייצג את ישראל, הצטלמה בקמפיין שכולו היא.

דווקא לפני האירוויזיון והטירוף מסביב, בחרו בפומה להעצים את נועה עצמה, מול עדשת המצלמה של סיימון אלמלם הארט דיירקטור של פקטורי 54.

הפוקוס של יום הצילום לא היה הקולקציה אלא נועה, בת ה-21, אשר מובילה את אחד המותגים החזקים בישראל והערב מייצגת אותנו בגמר האירוויזיון".

נועה קירל בצילומים ל puma לפקטורי 54. סיימון אלמלם,
נועה קירל בצילומים ל-puma לפקטורי 54/סיימון אלמלם
נועה קירל בצילומים ל puma לפקטורי 54. סיימון אלמלם,
נועה קירל בצילומים ל puma לפקטורי 54/סיימון אלמלם

המחווה של Gett

כמחווה לשיר "Unicorn" שייצג את ישראל בגמר האירוויזיון הלילה, סמלי המוניות בתוך האפליקציה שונו לחדי קרן.

החל משבוע שעבר, סמלי המוניות והאייקונים ביישומון Gett שונו לסמל חד קרן בכל רחבי הארץ כמחווה לשיר של הזמרת נועה קירל, "Unicorn".
הערב צפויה קירל לעלות על הבמה הגדולה בעולם ולייצג את ישראל בליברפול, אנגליה, וזו דרכה של אפליקציית הנסיעות לעודד ולתמול מרחוק.

דניאל קורקוס, סמנכ"ל השיווק ב-Gett: "אנו מאחלים לנועה הצלחה גדולה בייצוג המדינה בבמה הבינלאומית ובטוחים שהביצוע שלה יהיה לא פחות מפנומנל!"

unicorn gett - מחווה לכבוד האיורויזיון. יח"צ,
unicorn gett - המחווה של Gett לכבוד האיורויזיון/יח"צ

"דוז פואה" של גלידה

רשת הגלידריות לג'נדה נערכת לאירוויזיון עם מהדורה מוגבלת של גלידת יוניקורן "דוז פואה".

רשת הגלדיריות לג'נדה בחרה בדרך שלה להביע את התמיכה בנציגות הישראלית שלנו עם מהדורה מוגבלת של גלידת יוניקורן: גלידה בטעמי מסטיק ובצבעי היוניקורן ורוד ותכלת.

גלידת היוניקורן של לג'נדה תצטרף לטעמי הגלידות ברשת במיוחד לקראת האירוויזיון ובתקווה שהשיר יוניקורן יביא לישראל את ה"דוז פואה" בגמר האירוויזיון שיתקיים הערב.

המחיר למנה: החל מ-16 שקל.

לגנדה גלידת יוניקורן מהדורת אירויזיון. יערה גדרון,
לג'נדה גלידת יוניקורן מהדורת אירויזיון/יערה גדרון

מה תשתו? יוניקורן!

לכבוד האירוויזיון קבוצת הברים והמסעדות "אינשטיין" מציגה את Unicorn Cocktail

לכבוד האירוויזיון בליברפול והופעתה של נציגת ישראל נועה קירל עם השיר Unicorn, קבוצת הברים והמסעדות "אינשטיין" רקחה במיוחד ספיישל UNICORN ייחודי שיוגש במגוון הברים של הקבוצה: אליכמיסט, נורדר, רובע בר יין, פארוק בשוק.

את הקוקטייל רקח המיקסולוג של הקבוצה נועם אור, האלכימאי והבעלים של בר האלכימיסט ביפו.

הקוקטייל מורכב מ: וודקה, לימון, ליצ'י, תות שדה, תמצית שקדים והוא מקושט בנצנצי זהב, שטיח חמצוץ, סוכריית מציצה ושערות סבתא ורודות.

קוקטייל יוניקורן. אסף קרלה,
Unicorn Cocktail, הקוקטייל לכבודה של נועה קירל/אסף קרלה

הצבי של הדואר הצמיח קרן

גם בדואר ישראל החליטו להביע תמיכה בנועה קירל ולהפתיע עם סמל החברה, האייל של הדואר, שהתחפש לכבוד קירל לחד קרן.

האייל של הדואר הוא הסמל הנצחי של החברה הישראלית ולכבוד החצי גמר, ובהמשך גם לכבוד הגמר, לבש קרן וקשת בענן ואיחל בהצלחה למשלחת הישראלית.

זו גם הזדמנות להזכיר כי אומנם רבים טועים לחשוב שסמל דואר ישראל הוא הצבי אך למעשה מדובר באייל וכאמור לפחות בימים הקרובים אמרו חד קרן.

היוניקורן של דואר ישראל. עמוד האינסטגרם של דואר ישראל,
היוניקורן של דואר ישראל/עמוד האינסטגרם של דואר ישראל

קבוצת ברעם בירכה את נועה קירל על עלייתה לגמר האירוויזיון על גבי המסך הדיגיטלי בקיר עזריאלי ת"א

המסך הדיגיטלי של ברעם ממוקם על קיר עזריאלי ת"א בצומת קפלן העמוסה, הנחשפת לכחצי מיליון איש ביום, כולל הנוסעים בציר דרך בגין ויציאות איילון דרום וצפון, כמו גם תנועת הולכי רגל באזור הקריה, עזריאלי ותחנת רכבת השלום.

המסך, בגודל 440 מ"ר ובאיכות שידור K4, הינו המסך המתקדם ובין הגדולים בישראל (באותו סוג משתמשים במיקומים הנחשבים בעולם: טיימסקוור בניו יורק, פיקדילי סירקוס בלונדון, טוקיו ועוד) וברזולוציה איכותית (הנראות באמצעותו חדה וברורה בשעות היום ובשעות הלילה).

ברעם מברכים את נועה קירל על העליייה לגמר האירוויזיון. יח"צ,
קבוצת ברעם מברכים את נועה קירל על העלייה לגמר האירוויזיון/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully