וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צילמה סרטון "חמוד" ותיעדה בטעות את הפיטורים שלה מהעבודה

עודכן לאחרונה: 15.5.2023 / 15:19

ג'ן לוקאס נהגה להעלות סרטונים יומיים משגרת הבוקר שלה, אלא שיום אחד היא תיעדה את עצמה פותחת מיילים ואז חטפה שוק בשידור חי: "מה לעזאזל??". צפו

תיעדה את הרגע בו היא מפוטרת/@sohltrain

בחורה אמריקאית נותרה בהלם אחרי שהיא תיעדה בטעות את הרגע שבו היא פוטרה מעבודתה. ג'ן לוקאס מאטלנטה נהגה לצלם ולפרסם בטיקטוק שלה סרטונים "חמודים" יומיים של שגרת היום שלה בעבודה. אלא שבזמן שהיא הקליטה את הסרטון, היא גילתה שהיא פוטרה מעבודתה כמנהלת גיוס באמזון - החברה שבין נובמבר לינואר פיטרה 18 אלף עובדים ברחבי העולם ואז מיד נערכה לגל נוסף. המנכ"ל אנדי ג'אסי הוציא בחודש מרץ הודעה כי החברה צפויה לפטר בקרוב עוד 9,000 עובדים.

הסרטון שהיא העלתה לטיקטוק הפך להיות ויראלי מאוד וצבר מעל 7.2 מיליון צפיות. הסרטון מתחיל בכך שהיא דופקת את הראש בקיר וכתבה: "ניסיתי לצלם סרטון חמוד ובטעות צילמתי את עצמי מפוטרת מהעבודה. מה לעזאזל??"

ככה זה נראה

@sohltrain I debated if i should even post this, but if you got laid off too just know you're not alone ?? #wesanderson #wesandersonaesthetic #layoffs #amazonlayoffs ♬ original sound - Hollyhunter101

לפני שאיבדה את עבודתה, ג'ן צילמה סרטונים של שגרת הבוקר שלה. החל מהרגע שהיא קמה מהמיטה, דרך הכנת הקפה וצחצוח השיניים. היא הפעילה את המחשב שלה והחלה לבדוק אימיילים. הסרטון מראה אותה מכסה את הפה שלה בתדהמה כשהיא רואה את אחד המיילים שבו התבשרה על הפיטורים שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

ופה היא מספרת על ההרגשה אחרי הפיטורים

@sohltrain Replying to @drinkolipop You all make me feel like the world is a good place ? #layoffs #techlayoffs #amazonlayoffs #mentalhealth ♬ original sound - Jen & Eevee

לאחר מכן היא יצאה ל"הליכה מנטלית" עם בעלה והכלב שלה וכתבה: "ממשיכה לדברים טובים יותר. רק תדעו שאם פוטרתם מהעבודה - אתם לא לבד". בסרטון נוסף שהיא העלתה, היא הסבירה שהיא ממש הופתעה מהפיטורים האלו משום שהיא עובדת באמזון שמונה שנים.

"קידמו אותי פעמיים בשנה האחרונה, היתה עליי ביקורת טובה מאוד רק בחודש שעבר", היא הסבירה, "אני יודעת שזה לא קשור לביצועים שלי או למי שאני כעובדת אבל זה לא הופך את זה לפחות קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully