וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתדרות המח"ר ומנורה מבטחים חתמו על הסכם פנסיוני

עודכן לאחרונה: 4.5.2023 / 13:40

ההסכם הפנסיוני הוא עבור כ- 50,000 החברים בארגון ובני משפחותיהם. במסגרת ההסכם ייהנו חברי הסתדרות המח"ר מתנאים משודרגים בקבוצת מנורה מבטחים, שיחולו גם על בני/בנות הזוג

הסתדרות המח"ר (האקדמאים במדעי החברה והרוח) בחתימה על הסכם עם מנורה מבטחים. גיא חמוי,
מעמד החתימה על ההסכם בין הסתדרות המח"ר למנורה מבטחים/גיא חמוי

הסתדרות המח"ר ומנורה מבטחים, מודיעים על חתימת הסכם פנסיה, עבור כ- 50,000 חברי הסתדרות האקדמאים במדעי החברה והרוח בישראל. במסגרת ההסכם, ייהנו חברי הסתדרות המח"ר, מהטבות במוצרי קבוצת מנורה מבטחים ומפרט שירות רחב ובפרישה ארצית.

במסגרת ההסכם ייהנו גם בני/בנות הזוג של החברים מהטבות ותנאים משודרגים. ההסכם נחתם במעמד יו"ר הסתדרות המח"ר, גב' אלכסנדרה קרושינסקי ומנכ"לית הסתדרות המח"ר גברת אפרת בן שושן וגיא קריגר מנכ"ל מנורה מבטחים פנסיה וגמל.

יעל גרינולד, משנה למנכ"ל ומנהלת אגף שיווק ומכירות במנורה מבטחים: "אנו מודים להסתדרות המח"ר והעומדים בראשה על הבעת האמון בקבוצת מנורה מבטחים. במסגרת ההסכם ייהנו חברי הסתדרות המח"ר מחבילה פנסיונית מנצחת, הכולל מפרט שירות רחב ובפריסה ארצית. מנורה מבטחים רואה בהסתדרות המח"ר שותף אמיתי ולקוח חשוב ועיקרי בקבוצה".

אלכסנדרה קרושינסקי, יו"ר הסתדרות המח"ר: "בחרנו בחברת הביטוח מנורה מבטחים לאחר בחינה קפדנית של מספר חברות מובילות, שבו הוגדרו פונקציות המטרה של בחירת גוף פיננסי עם תוצאות מוכחות בניהול השקעות ,בשירות לעמיתים במקביל דמי ניהול אטרקטיביים. אני רוצה להודות למנכ"ל קופות הגמל של המח"ר מר תמיר פלג שניהל את התהליך הזה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully