וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלחמים על הלחם: דרעי וגפני מעודדים חרם על מאפיית אנג'ל

עודכן לאחרונה: 4.5.2023 / 14:14

השר לשעבר עומר בר לב שיתף ברשתות החברתיות תצלום שלו מפגין ליד בית הרב אדלשטיין בבני ברק ועורר סערה גדולה בקרב החרדים, מאחר שהוא גם יו"ר הדירקטוריון של מאפיית אנג'ל. הסערה הפכה לקריאות לחרם, בעידודם של יו"ר ש"ס ויו"ר ועדת הכספים

לקראת הדיון בהצעת חוק "בן גביר" להכפפת המשטרה למדיניות השר, מעמר בר לב. 14 בדצמבר 2022. רוני כנפו, מערכת וואלה!
השר לביטחון פנים לשעבר, עומר בר לב. הפגין עם "אחים לנשק" מול בית הרב הישישי בבני ברק/מערכת וואלה!, רוני כנפו

חרם צרכנים בעידן הרשתות החברתיות הוא אירוע של כמעט פעם ביום, אבל החרם הזה עשוי להיות אפקטיבי במיוחד: יו"ר ש"ס, ח"כ אריה דרעי ויו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, מהדהדים את הקריאה לחרם על אחד מיצרני המזון הגדולים בישראל, מאפיית אנג'ל.

ראשית הסיפור היא בתמונה שהעלה לרשתות החברתיות עומר בר לב, השר לשעבר לביטחון פנים ויו"ר דירקטוריון מאפיית אנג'ל, בה הוא נראה מפגין מול ביתו של המנהיג החרדי, הרב גרשון אדלשטיין שהוא כבן מאה שנים, כחלק ממחאת אגון "אחים לנשק" שהתקיימה בבני ברק על מהלכי החקיקה האחרונים - ואלה שעוד צפויים במוטב הקיץ של הכנסת.

אריה דרעי. ראובן קסטרו
יו"ר ש"ס אריה דרעי. שיתף בטוויטר ציוץ שקורא להחרים את מאפיית אנג'ל/ראובן קסטרו

בר לב כתב: "עכשיו בבני ברק עם אחים לנשק. מה הקשר בין ההפיכה במשטרית לשוויון בנטל? חוק האי שוויון בנטל, שבכוונת הקואליציה לחוקק הוא השוחד של נתניהו ולוין למפלגות החרדיות כדי שיצביעו בעד ההפיכה המשטרית".

ברחוב החרדי סערו הרוחות. העיתונאי יעקב ריבלין פרסם את הציוץ המקורי של בר לב ותהה מדוע הוא אינו מפגין מול בד"צ בירושלים. שאל - וענה: "כי אז הוא יאבד את ההכשר מחר בבוקר".

יו:"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, מיהר לפרסם בחשבון הטוויטר שלו קריאה להחרים את המאפייה"לעומר בר לב ולאנג'ל אין כבוד לתורה" והוסיף, למרות שהדברים אינם בהכרח קשורים: "צריך לשקול ברצינות אם אפשר לסמוך על הכשרות שלהם... וכל אחד צריך לעשות חשבון האם אפשר לקנות מהם מוצרי אכילה". כך גפני.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
משה גפני, השבעת הממשלה, 29 בדצמבר 2023. ראובן קסטרו
נלחם על הלחם ועל החרם: יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני/ראובן קסטרו

קריאה זו לוותה במחאה בקרב הציבור החרדי, מפרסום טורי דעה קשים נגד בר לב ואנג'ל ועד לקריאה לחרם באמצעות רמקולים ברחובות בני ברק.

ההתפתחות הבאה בפרשה, הייתה התייצבות אקטיבית של יו"ר ש"ס לימין המצדדים בחרם, כששיתף בחשבון הטוויטר שלו את הציוץ של העיתונאי יעקב ריבלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully