וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי חגי מונה לשותף בקרן הון הסיכון JVP

4.5.2023 / 16:13

יוביל את מרכז הסייבר-קליימטק הבינלאומי של הקרן בניו יורק

שלומי חגי. JVP,
שלומי חגי/JVP

קרן הון הסיכון JVP מודיעה היום על הרחבת הצוות בניו יורק, ומינוי שלומי חגי כשותף בקרן. שלומי יוביל את פעילות הקרן במרכז הסייבר-קליימטק הבינלאומי, אשר הושק ב 2020 בסוהו ניו יורק. לצד השקעות חדשות, שלומי יעבוד עם חברות הפורטפוליו של JVP הממוקמות בניו יורק, כחלק מתהליך צמיחתן כמובילות שוק עולמיות.

שלומי מביא למעלה מ-25 שנות ניסיון בתפקידי מפתח; CEO ו-CFO בחברות טכנולוגיות בינלאומיות מובילות עם צמיחה מהירה. בארבע השנים האחרונות, כיהן כ-CFO של Contentsquare חברה צרפתית בינ"ל, הפועלת בהיקפי עסקות של מאות מיליוני דולרים בשנה ומובילה בתחום ניתוח התנהגות צרכנית מבוססת AI. בעבר שימש בתפקיד מפתח במספר חברות פורטפוליו של קרן JVP.

אראל מרגלית, מייסד ויו"ר קרן JVP ומרגלית סטארטאפ סיטי: "אנחנו נרגשים לצרף את שלומי כשותף בקרן שצפוי להוביל את פעילות הקרן בניו יורק ולנהל את מרכז הסייבר - קליימטק הבינלאומי שהקמנו בעיר. אנחנו מאחלים לשלומי הצלחה ובטוחים כי נמשיך יחד להוביל מהלכים גדולים ולבנות יחד חברות מובילות שוק בינלאומיות".

שלומי חגי, שותף בקרן JVP: "אני מודה לאראל מרגלית ולקרן על ההזדמנות להצטרף למשפחת JVP, שאיתה ועם חלק מהשותפים יש לי קשר ארוך שנים. ב-25 השנים האחרונות עבדתי במספר חברות טכנולוגיות בינלאומיות מובילות, וכעת אני מצפה להביא מניסיוני ולעבוד יחד עם צוות שותפים חזק מישראל, אירפה וארה"ב כדי לבנות חברות מובילות קטגוריה. מרכז הסייבר והקליימטק בניו יורק הוא בית לחברות מישראל ומהעולם שניו יורק מהווה עבורם מוקד משמעותי לשוק הבינלאומי. אני מצפה להמשיך ולהוביל את פעילות JVP בניו יורק לצמיחה, לחזק את הנוכחות שלנו באקוסיסטם, לתמוך בחברות הפורטפוליו שלנו, ולאתר הזדמניות השקעה חדשות".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully