וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקוסוויו ממנה את איילת גביש ל-Chief HRO & Chief Corporate Strategy

7.5.2023 / 11:10

גביש היתה במהלך שלוש השנים האחרונות שותפה בפירמת רו"ח והיעוץ הבינלאומית, PwC Israel, בה שימשה כ-Partner in PPO (People, Processes & Organization)

איילת גביש. יחצ,
איילת גביש/יחצ

חברת לוקוסוויו (Locusview) הישראלית, שפיתחה פלטפורמה לניהול פרויקטים בתחום תשתיות האנרגיה, אשר מסנכרנת ביעילות את העבודה של אלפי עובדים בשטח, מודיעה על מינויה של איילת גביש ל-Chief HRO & Chief Corporate Strategy.

גביש היתה במהלך שלוש השנים האחרונות שותפה בפירמת רו"ח והיעוץ הבינלאומית, PwC Israel, בה שימשה כ-Partner in PPO (People, Processes & Organization). גביש הובילה בפירמה את עבודת הצוות הישראלי יחד עם עמיתיהם במשרדי הפירמה בעולם, בייעוץ אסטרטגי וניהול תהליכים ארגוניים הקשורים בפתרונות בתחום ניהול המשאב האנושי ללקוחות הייטק בתחומי הדיגיטל, הסייבר ועוד. במסגרת עבודתה בפירמה שימשה גביש בשנה האחרונה כ-Chief HRO של לוקוסוויו מטעם PWC. לפני כן, שימשה גביש במשך שנתיים (2018-2020) כ-Head of HR בחברת ההייטק הישראלית Monday. בין השנים 2012-2018 היתה VP HRבקופת חולים מאוחדת. בין 2004-2011 עבדה בחברת אופיס דיפו ישראל כ-VP HR.לגביש יש תואר שני ביזמות, חדשנות ועסקים בינלאומיים מאוניברסיטת Swinburne לטכנולוגיה. ותואר ראשון בניהול מאוניברסיטת בן-גוריון.

לרגל המינוי החדש, אמר שחר לוי, מייסד ומנכ"ל לוקוסוויו: "אני שמח וגאה על מינויה של איילת גביש לתפקיד כה חשוב בשלב כה מרתק בהתפתחותה וצמיחתה של לוקוסוויו. לאחר שנה של עבודה משותפת עם איילת, כ-Chief HRO של החברה מטעם PWC, אני שמח שהיא מצטרפת עתה לשורותינו באופן מלא. הניסיון הרב שאיילת מביאה עמה, הן כשותפה ב-PwC, מחברות רו"ח והיעוץ המובילות בעולם, והן כמנהלת בכירה בתחום ניהול המשאב האנושי בחברות הייטק וחברות גדולות נוספות, הוא נכס גדול לחברה שמבוססת על הון אנושי ופועלת למען שיפור דרכי הניהול והעבודה בין צוותים גדולים של אנשים שעובדים יחד בסנכרון מלא".

חברת לוקוסוויו אשר נוסדה ומנוהלת על ידי שחר לוי, נבחרה לאחרונה במקום ה-3 ברשימת 50 הסטארטאפים המבטיחים לשנת 2023 של כלכליסט. החברה צמחה בשנים האחרונות בקצב מהיר בעיקר בארה"ב וניהלה בשנה שעברה 300 אלף פרויקטים בשווי כולל של 15 מיליארד דולר. החברה מעסיקה כ-200 עובדים, מחציתם בישראל ומחציתם בארצות הברית, וממשיכה לגייס בקצב מהיר. בשנת 2021 גייסה החברה הון בהיקף של 64 מיליון דולר מקרן IGP של חיים שני ומשה ליכטמן. סה"כ גייסה החברה עד כה 80 מיליון דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully