וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת שבועות: 23 יקבי בוטיק מקומיים ישתתפו בפסטיבל היין בחיפה

עודכן לאחרונה: 7.5.2023 / 14:05

נציגים מקצועיים מ-23 יקבי בוטיק יפעילו עמדות טעימה בפסטיבל היין השנתי של הרמיטאז', שיתקיים זו השנה השנייה ברציפות בחיפה, לקראת חג השבועות. במהלך הפסטיבל, בנוסף לטעימות, יענו למבקרים וחובבי יין מקומיים על שאלות לגבי אופן היצור ויוצעו מבצעים ומתנות לרוכשים

פסטיבל היין של הרמיטאז' שיתקיים לקראת שבועות, בחיפה. יקטרינה בורינדין,
לקראת שבועות: 23 יקבי בוטיק מקומיים ישתתפו בפסטיבל היין בחיפה/יקטרינה בורינדין

זו השנה השנייה ברציפות בה רשת Hermitage, מקיימת את wine festival, פסטיבל היין הגדול ביותר בצפון הארץ.

האירוע יערך השנה במתחם ענק (1500 מ"ר) שיוקם בשיתוף עם מיטב יקבי הבוטיק בישראל, במיוחד עבור הפסטיבל. המתחם יעוצב ברוח חג השבועות והוא יארח מבלים רבים שיגיעו מכלל רחבי הארץ.

הפסטיבל שיתקיים ללכבוד חג השבועות, יתקיים בין התאריכים 23-24.5 (ימים שלישי ורביעי) בין השעות 17:00-23:00, תחת כיפת השמיים, במתחם הקונגרסים בחיפה.

בפסטיבל היין הגדול של הצפון יציגו למעלה מ-25 יקבי בוטיק ישראלים, שיפעילו עמדות יין עם גבינות מרחבי העולם. בנוסף, יועמדו דוכני מזון נוספים ויתקיימו הופעות מוסיקליות של להקה חיה, DJ ועוד.

פסטיבל יין הרמיטאז'. יקטרינה בורינדין,
פסטיבל היין של הרמיטאז', הגדול באזור הצפון/יקטרינה בורינדין

גדלו בשנה - מצפים לאלפי מבקרים

הפסטיבל יערך בסימן חג השבועות ויספק ערך מוסף למבקרים, כאשר בכל עמדת יקב יחכו נציגים מקצועיים של היקב עצמו שיתנו הסברים מפורטים וענו על שאלות המבלים וחובבי היין המקומיים לגבי אופן יצירת היין.

לאחר ששנה שעברה פקדו את הפסטיבל למעלה מ-1,000 איש, הוחלט לקראת השנה הנוכחית להרחיב את מתחם הפסטיבל, להגדילו ולהוסיף עמדות יין ועמדות מזון נוספות.

על פי ההערכות השנה צפויים להגיע כ 1,500-2,000 מבקרים לשני ימי פסטיבל היין. מתחם הפסטיבל נבנה בהשקעה רבה במיוחד לאירוע והוא נמצא בכניסה לחנות הדגל של הרשת בחיפה.

כל משתתף שירכוש כרטיס לפסטיבל, יקבל בכניסה כוס יין מקריסטל במתנה, איתה יוכל להסתובב בין עשרות העמדות וליהנות מטעימות חופשיות מתוך מאות בקבוקי היין המשובחים שנמצאים במקום וכמובן לשמוע את סיפורם של היינות השונים מפי אנשי המקצוע של היקב.

בחנות הסמוכה, יימכרו היינות שקלעו לטעמם האישי של המבקרים, במחירים מיוחדים לחג השבועות.

מבין היקבים המשתתפים: קסטל, אמפורה, ויתקין, אדיר, יזרעאל, רזיאל, לטם, יתיר, לוריא, פלדשטיין, טוליפ, סוסון ים, רמת נגב, שילה, בית אל, מאיה, הר אודם, גוש עציון, פסגות, צובה, עמק האלה, אפוד.

המחיר לכניסה: 99 שקל, והוא כולל טעימות של מאות יינות מבית היקבים המשתתפים. ניתן לרכוש כרטיסים באיבנט הרשמי של הפסטיבל, ברחוב קדושי יאסי 2, חיפה, או בלינק הזה

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
פסטיבל היין של הרמיטאז' בחיפה. יקטרינה בורינדין,
יתקיים בחיפה לקראת חג השבועות ויארח חובבי יין, הפסטיבל של הרמיטאז'/יקטרינה בורינדין

בהשראת המוזיאון בסנט פטסרסבורג

קבוצת Hermitage (הרמיטאז'), נוסדה בשנת 2011 כחנות קטנה במתחם עין המפרץ אשר עוצבה בהשראת מוזיאון העל הרמיטאז' בסנט פטסרסבורג, מתוך חזון של חווית קנייה שהצרכן הישראלי טרם הכיר. כיום היא מפעילה 12 סניפים בפריסה ארצית - מנהריה שבצפון ועד לראשון לציון שבמרכז.

הרשת מנגישה ללקוחותיה מגוון רחב של מותגים וסוגי אלכוהול, וחוויה קנייה עם עמדות טעימה ושירות מקצועי בסטנדרטים גבוהים, תוך שמירה על מחירים אטרטקיביים.

כיום, קבוצת הרמיטאז' מובילה סטנדרט חדש בתחום המשקאות החריפים והסיגרים וגם עורכת במהלך השנה הקלנדרית סדנאות והרצאות מעשירות ידע לקהל לקחותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully