וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יועצו האישי של הנשיא ביידן מונה לחבר דירקטוריון דיפ אינסטינקט

7.5.2023 / 14:30

דירקטור לביטחון לאומי וסייבר של נשיא ארה"ב ביידן ויועצו האישי לענייני סייבר, עמית מיטאל, מונה לחבר דירקטוריון החברה הישראלית דיפ אינסטינקט

עמית מיטאל. יחצ,
עמית מיטאל/יחצ

חברת הסייבר דיפ אינסטינקט מינתה לדירקטוריון החברה את עמית מיטאל, מי שהיה עד דצמבר האחרון יועצו האישי של נשיא ארצות הברית ביידן לענייני סייבר, ודירקטור בכיר במועצת הביטחון הלאומי בבית הלבן.

מיטאל מביא עימו למעלה משלושים שנות ניסיון בעולם הסייבר, אשר במהלכן שימש סגן נשיא במייקרוסופט, CTO של סימנטק ברודקום ובהמשך יועצו האישי של הנשיא ביידן לסייבר ולביטחון לאומי.

מינוי עמית נעשה עם חתימת הסכם שיתוף פעולה עם eSentire, אחת מחברת אבטחת סייבר והשירותים אמריקאית מהגדולות והמובילות, המתמחה בשירותי זיהוי ותגובה מנוהלים - MDR (Managed Detection and Response).

דיפ אינסטינקט (Deep Instinct) נוקטת בגישה של מניעה תחילה, לעצירת תוכנות כופר ותוכנות זדוניות אחרות באמצעות מסגרת אבטחת סייבר ייחודית ומהפכנית המבוססת על למידה עמוקה וטכנולוגית AI. החברה מנבאת ומונעת איומים מוכרים, בלתי מוכרים ואיומי אפס ימים בתוך פחות מ-20 אלפיות השנייה, פי 750 מהר יותר מיכולת ההצפנה של תוכנות הכופר. דיפ אינסטינקט מספקת רמת דיוק של למעלה מ-99% במתקפות אפס ימים ומבטיחה שיעור של פחות מ-0.1% בגילויים שגויים. פלטפורמת המניעה של דיפ אינסטינקט היא תוספת חיונית לכל מערכת אבטחה רב-שכבתית - המעניקה הגנה מלאה ומקיפה מפני איומים בסביבות היברידיות. דיפ אינסטינקט הוקמה ע"י גיא כספי ב- 2015 ועומדת היום על 270 עובדים בישראל ובארה"ב.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully