וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות טעימות: שיבולת לתינוקות, טקילה מג'ורג' קלוני ושוקולד של דב

עודכן לאחרונה: 19.6.2023 / 15:12

קבלו את המוצרים שהושקו לאחרונה ועלו על מדפי הסופרמרקט. בין המוצרים החדשים, מצאנו תערובת טבעונית להכנת שיפודי קבב, שוקולד טבעוני עם שם מתוק כמוהו, בייגלה מלוח בקורנפלקס, טקילה זוכת פרסים ועוד חדשים וטעימים - אם עוד לא הספקתם להכיר - זה הזמן!

חברת "גורי" המשווקת את מותג הטבעונות "בטבע שלי" משיקה סדרה חדשה של שיפודי פרימיום טבעוניים בישראל. יח"צ,
מותג הטבעונות "בטבע שלי" משיק סדרה חדשה של שיפודי פרימיום טבעוניים, המחיר: 25 שקל/יח"צ

טבעונות זה בטבע שלי

חברת "גורי" המשווקת את מותג הטבעונות "בטבע שלי" משיקה סדרה חדשה של שיפודי פרימיום טבעוניים בישראל, בטעמי פרגית, פילה בקר וקבב.

בשנתיים האחרונות אנו עדים לעלייה מתמדת של שוק תחליפי הבשר בארץ. מה שהחל כנישה שהתבססה על קהל מצומצם של צמחונים, טבעונים ושומרי כשרות שנזקקו למנת חלבון פרווה, התרחב בשנים האחרונות לפלח משמעותי, שכולל גם "מפחיתנים", הצורכים יותר תחליפי בשר.

העלייה במודעות הציבור ליתרונות התזונה הטבעונית והצמחונית מגבירה את הביקוש למוצרים בריאותיים, בדגש על תחליפי בשר.

לפני כשנה רכשה חברת "גורי" את המותג "בטבע שלי" והחלה בהפצתו לשוק כחלק מההחלטה האסטרטגית להרחיב את פעילותה בתחום המזון הבריאותי, ושמה לנגד עיניה להנגיש לקהל הישראלי שוחר הבריאות וטבעונות מוצרים בריאים.

מוצרי "בטבע שלי" אינם מכילים רכיבים כימיקליים למיניהם והמוצרים אינם מהונדסים גנטית. כל המוצרים מאושרים על ידי עמותת ויגן פרנדלי - העמותה שמאגדת את אוכלוסיית הטבעוניים בישראל.
בימים אלו משיקה חברת "גורי" למותג "בטבע שלי" סדרה חדשה ובלעדית: סדרת שיפודי פרמיום טבעוניים בישראל.

הסדרה מיועדת לצרכנים הטבעוניים או הצמחוניים המבקשים לקבל את טעם הגריל הבלתי מתפשר.
כל המוצרים הם ללא כולסטרול, ללא מונוסודיום גלוטומט, ללא חומר משמר ומאושרים ע"י ויגן פרנדלי.

הסדרה תכלול מגוון של 3 מוצרים :
שיפודי פילה בקר טבעוני
שיפודי קבב טבעוני
שיפודי פרגית טבעוני
משקל האריזות - 260 גרם
המחיר המומלץ לצרכן - 25 שקל. להשיג ברשתות המובחרות.

סדרת הפסטות החדשה של שקדיה. יח"צ,
סדרת הפסטות החדשה של שקדיה. המחיר לפסטות: כ- 5.90 שקל , לדפי לזניה: כ- 10.90 שקל/יח"צ

פסטה בחסות שקדיה

חברת שקדיה משיקה סדרת פסטות חדשה עם 6 מוצרי פסטה איכותיים המגיעים באריזת קרטון נוחה לשימוש ואחסנה

הסדרה כוללת פסטה פנה, פסטה פרפלה, פסטה פוזילי פסטה טריקולור, ספגטי ודפי לזניה.

הפסטה עשויה % 100 חיטת דורום סמולינה, מהירה וקלה להכנה, סה"כ כ- 10 דקות בישול.

מחיר מומלץ לצרכן: פסטות כ- 5.90 שקל , דפי לזניה כ- 10.90 שקל. משקל נקי : 400 גרם. את הסדרה ניתן להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
גרנולה פרוטאין שוקולד מריר וקשיו תלמה. סטודיו 0304,
גרנולה פרוטאין שוקולד מריר וקשיו תלמה/סטודיו 0304

הגרנולה לספורטאים

"תלמה" מרחיבה את סדרת גרנולה PROTEIN ומשיקה גרנולה חדשה בתוספת 22% חלבון, שוקולד מריר ואגוזי קשיו.

הגרנולה החדשה מכילה כ-22% חלבון והיא מצטרפת אל שלושת המוצרים הקיימים שכבר כבשו את לב הצרכנים והמתאמנים - גרנולה בתוספת אגוזים, גרנולה בתוספת שקדים וחמוציות וגרנולה בתוספת תפוח וקינמון.

סדרת גרנולה PROTEIN של תלמה הינה ללא סימונים אדומים, מכילה בין 22%-25% חלבון במוצר, שיבולת שועל מלאה, מהווה מקור לסיבים תזונתיים ועם חצי כפית סוכר במנה* בלבד.

הגרנולה מגיעה באריזה נוחה עם סגירה חוזרת לשמירה על טריות, מתאימה כארוחה בתוספת חלב/תחליף חלב או יוגורט.

*מנה = 30 גר'. כפית סוכר = 4 גר'. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות נבחרות -

פנדה פיסטוק. יח"צ,
שוקולד טבעוני 'פנדה' פיסטוק/יח"צ

פנדה פיסטוק

חטיף שוקולד ישראלי טבעוני זכה להיכנס לרשימת המוצרים החדשניים ביותר בקטגוריית חטיפים מתוקים וזאת במסגרת תערוכת המתוקים והחטיפים שהתקיימה בשיקגו.

במסגרת תערוכת המתוקים והחטיפים הבינלאומית (Sweets & Snacks), שמתקיימת מידי שנה בשיקגו, זכה מותג השוקולד הישראלי והטבעוני "פנדה" להיכנס לרשימת המוצרים החדשניים ביותר בקטגוריית חטיפים מתוקים עם החטיף פיסטוק חלבה. לרשימה המכובדת של החטיפים המתוקים החדשניים ביותר זכו להיכנס רק 5 מוצרים, כאשר החטיף פיסטוק חלבה של פנדה הינו המוצר הישראלי היחיד ברשימה.

כל המוצרים שמגישים מועמדות בתערוכה נבדקים ע"י 30 שופטים שהינם קמעונאים ומפיצים מובילים, המייצגים כמעט 85% מכוח הקנייה של תעשיית הממתקים והחטיפים בארה"ב כאשר השיפוט הינו ע"פ שלושה קריטריונים: טעם, חדשנות ואריזה.

בתערוכת המתוקים והחטיפים שמתקיימת מידי שנה, מציגים למעלה מ-800 חברות ומותגים מכל רחבי העולם והיא מפגישה יצרנים, קמעונאים וספקים של ממתקים וחטיפים במטרה להציג את החידושים האחרונים בשוק, לצד חטיפים קלאסיים אהובים.

פנדה הינו מותג כחול לבן הכולל סדרת טבלאות וחטיפים בטעם שוקולד חלב ללא רכיבים מן החי (מוצר טבעוני). את המותג ייסדו בשנת 2015, אליה ודניאל ברקת, בני זוג טבעוניים שחיפשו שוקולד טבעוני איכותי.

כזכור, המוצרים של פנדה נמכרים בארה"ב תחת המותג Heaven 7th, באזור ניו יורק ובפלורידה. כל מוצרי המותג פנדה הינם פרווה ומיוצרים בישראל במפעל החברה בקרית טבעון. בנוסף, המוצרים מיוצרים מקקאו בסחר הוגן ונושאים את תו ויגן פרנדלי שניתן למוצרים שאינם מכילים רכיבים מן החי.

שוקולד פנדה. יח"צ,
שוקולד פנדה,/יח"צ

מסויה לשיבולת שועל שוקולד

עוד בשורה משוקולד פנדה: בשורה לחובבי המותג שוקולד פנדה. אחרי תקופה ארוכה של מחקר, פיתוח ובדיקות, סדרת המוצרים של המותג פנדה מתחדשת במתכון חדש ומשופר כולל גם ריענון של רשימת רכיבי המוצר.

מוצרי פנדה כוללים מגוון טבלאות וחטיפים בטעם שוקולד חלב ללא רכיבים מן החי (מוצר טבעוני). מהות השינוי הינו החלפת רכיב הסויה בשיבולת שועל ובנוסף, שימוש בתמצית ווניל טבעית (במקום ווניל סינטטי) והורדת רכיבים מלאכותיים כגון: טיטניום דיאוקסיד, עמילן מעובד ומייצבים.

השינוי במתכון הביא לשיפור בכל הפרמטרים שחשובים לצרכני השוקולד: טעם, איכות ומרקם. במחקרי טעימה מקיפים שערכה החברה בישראל ובארה"ב נמצא כי המתכון החדש טעים יותר ובעל מרקם מעודן יותר

לדברי דניאל ואליה ברקת המייסדים, הבעלים ומפתחי המותג פנדה: "הצרכנים הנאמנים של פנדה שנהנו עד כה מטעם משובח של מוצרים במרקם ובטעם של שוקולד חלב ללא רכיבים מן החי, יוכלו כעת לצרוך את אותו המוצר ובטעם משובח יותר.

השימוש בשיבולת שועל במגוון מוצרי מזון, הינו חלק ממגמה רחבה שהתפתחה היות וצרכנים תופסים את השיבולת שועל כטובה יותר עבורם הן בהיבט התזונתי והן בהיבט הסנסורי (טעים יותר ועם פחות טעם לוואי) בהשוואה לרכיבים אחרים מהצומח. שינוי המתכון הוביל לא רק לשיפור בטעם, אלא גם ברכיבים התזונתיים וברשימת האלרגנים".

סדרת מוצרי המותג פנדה כוללת טבלאות של ממתק בטעם שוקולד במשקל של 100 גרם במגוון טעמים: פנדה קרמלח עם שברי קרמל ומלח גס, פנדה קרם בוטנים במילוי קרם בוטנים, פנדה קרם נוגט במילוי קרם נוגט, פנדה קרם חלבה במילוי קרם חלבה, פנדה קרם אגוזים במילוי קרם אגוזים, פנדה לבן עוגיות עם שברי עוגיות ופנדה קלאסי.

עוד בסדרת המוצרים מגוון חטיפים במשקל 45 גרם: פנדה בוטנים וקורנפלקס, פנדה קוקוס קלוי,פנדה נוגט פצפוצים ופנדה פיסטוק חלבה.

כל מוצרי המותג פנדה הינם פרווה ומיוצרים בישראל במפעל החברה בקרית טבעון. בנוסף, המוצרים מיוצרים מקקאו בסחר הוגן ונושאים את תו ויגן פרנדלי שניתן למוצרים שאינם מכילים רכיבים מן החי.

טווח מחירים: 18-23 שקל. להשיג ברשתות השיווק וחנויות הטבע המובחרות

מארז 5 חטיפי טוויקס לבן מחיר מומלץ לצרכן 14.9 שקל. יח"צ,
מארז 5 חטיפי טוויקס לבן מחיר מומלץ לצרכן 14.9 שקל/יח"צ

קבלו את TWIX הלבן פי 5

מותג טוויקס ((TWIX המוכר והאהוב מביא למדפים את הטעם שכבש את הקהל הישראלי - טוויקס לבן במאגדת של חמישה חטיפים.

חטיף טוויקס ביסקוויט וקרמל בציפוי בטעם שוקולד לבן, בעל המרקם קראנצ'י, מגיע אלינו עם פתיחת הקיץ הרשמית. אצבעות הטוויקס הן תוספת מפתיעה להפסקת הקפה, כי ניתן לשתות דרכן את הקפה הקר או החם כמו קשית.

המאגדת החדשה מאפשרת לחלוק ולשתף את הטעם האהוב עם חברים ובני משפחה או לשמור הכל לעצמך.

קלי לוין, מנהלת טרייד מרקטינג של מותגי שוקולד בחברת מרס ריגלי ישראל: "אנו במרס מאחדים אנשים באמצעות רגעים מתוקים, ובוחנים דרכים חדשניות להביא לצרכן את המוצרים האהובים עליו. הצרכן הישראלי אוהב שוקולד לבן, אנו רואים גידול של כ-15% במכירות של טוויקס לבן שנה מול שנה, לכן החלטנו גם השנה להביא את המוצר האהוב במהדורה מוגבלת והפעם באריזה חדשה".

מחיר מומלץ לצרכן: 15 שקל. ניתן להשיג במגוון רשתות המזון וחנויות הנוחות עד גמר המלאי.

כריות בייגלה מלוח. סטודיו 0304,
כריות בייגלה מלוח/סטודיו 0304

כריות עם קרם בייגלה מלוח

"כריות", דגנים במילוי קרם מפנק, הוא אחד המותגים הכי אהובים בישראל מזה שנים, ועכשיו, תלמה משיקה טעם חדש שיטריף את המדינה - כריות במילוי קרם בייגלה מלוח!

הטוויסט, אשר משלב בין המתוק למלוח, כבר מזמן הפך לאהוד במיוחד בקרב הצרכנים הישראלים, וכעת מגיע גם למותג האהוב.

כריות קרם בייגלה מלוח ממולאות בקרם המכיל שברי בייגלה טחונים.
הטעם מושק במהדורה מיוחדת לזמן מוגבל.

המוצר מתווסף לצד הטעמים הקיימים בסדרה (נוגט, וניל, צ'וקולטה ובלאק), ניתן להשיג בכל רשתות השיווק

וופלים קאגי מבית שסטוביץ המחיר החל 15-23 שקל. יח"צ,
וופלים קאגי מבית שסטוביץ המחיר החל 15-23 שקל/יח"צ

וופל מדויק משוויץ

Kägi (קאגי) מותג הוופלים מספר 1 בשוויץ, משיק בימים אלה סדרת וופלים מצופים בשוקולד חלב/מריר מעולה, במגוון טעמים אהובים.

הסדרה החדשה מציעה מגוון רחב של וופלים המלאים בקרם עשיר ובטעמים מעולים כמו שוקולד חלב, שוקולד מריר, אגוזי לוז, קוקוס, ותפוז.

הוופלים והשוקולד מיוצרים משנת 1934 עפ"י אותו מתכון מסורתי למרגלות האלפים השוויצרים.
לוופל פריכות ייחודית, הציפוי והמילוי בשוקולד מעולה, איכותי, טעים וקטיפתי.

כל המוצרים ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל, תוך עידוד קיימות ושמירה על איכות הסביבה עם אריזות ממוחזרות.

המוצרים מיוצרים באירופה, תחת תווי תקן ואיכות גבוהים.

כשרות: חלבי, משולש K, בהשגחת הרב אריה רלב"ג ארה"ב, באישור הרבנות הראשית לישראל

מחירים לצרכן: וופלים בודדים: 4-8 שקל, מארזים משפחתיים: 15-23 שקל. המוצרים החדשים ישווקו ברשתות המזון ורשתות השיווק ברחבי הארץ.

במבה ביסלי מיקס. סטודיו אסם,
טרנד חטיפי ה MIX: במבה ביסלי מיקס/סטודיו אסם

טרנד חטיפי ה MIX

אסם, מובילת שוק החטיפים בישראל, מחזירה במיוחד לעונת הקיץ 2023 את מהדורת במבה ביסלי בצל מיקס. המהדורה של במבה ביסלי בצל מיקס שהיא שילוב של הבמבה האהובה יחד עם הביסלי בצל, מייצרת שילוב מרקמים ייחודי – בין הנימוחות של הבמבה לפריכות של הביסלי ושילוב טעמים עוצמתי בשקית אחת.

טרנד חטיפי ה MIX - ממשיך לצבור פופולריות ולעורר התרגשות גדולה בקרב הצרכן הישראלי. לאור ההצלחה הגדולה של מהדורת במבה ביסלי גריל מיקס שהושקה לראשונה למונדיאל 2014 והיוותה הסנונית הראשונה של הצלחות המיקסים, אסם מקפידה להשיק אחת לתקופה מיקסים חדשים ומעניינים. מהדורת במבה ביסלי בצל מיקס משלבת בכל אריזה את שני החטיפים שכולם אוהבים - במבה וביסלי בטעם בצל.

במבה ביסלי בצל מיקס תוצע במהדורה מוגבלת באריזת 80 גרם, ניתן להשיג בכלל רשתות השיווק במדפי החטיפים.

דייסת שיבולת שועל של מטרנה לתינוקות. סטודיו אסם,
דייסת שיבולת שועל של מטרנה לתינוקות/סטודיו אסם

* * * * לתינוקות * * * *

השיבולת של מטרנה

מטרנה מציגה את סדרת הדייסות החדשה: סדרת ארוחות שיבולת שועל של מטרנה כל הטוב שבארוחת שיבולת שועל - מותאם לתינוק.

שיבולת שועל היא פחמימה בעלת יתרונות תזונתיים רבים, עשירה במקורות חלבון המספקים לגוף אנרגיה וקלוריות, היא עשירה בסיבים תזונתיים ולכן תורמת לתחושת שובע לאורך זמן ולשיפור תהליך העיכול, ונחשבת לדגן משביע ומאוזן.

המבוגרים שבינינו צורכים אותה בדרך כלל בצורת דייסה או גרנולה ובכך מקבלים את היתרונות התזונתיים לגופם, אך מה עם הילדים והתינוקות? מזון תינוקות הוא איננו בהכרח מזון של מבוגר בגרסה טחונה או דלילה יותר, אלא התינוק זקוק למזון שמותאם במיוחד עבורו, הכולל את הערכים התזונתיים שיפתחו את בריאותו ויתרמו לגדילתו הנכונה והמאוזנת.

כמענה לצורך זה משיקה מטרנה את סדרת הדייסות החדשה לגילאי שישה חודשים ומעלה: סדרת ארוחות שיבולת שועל של מטרנה. כל הטוב שבשיבולת שועל – מותאם לתינוק.

ארוחת שיבולת שועל של מטרנה עשויה מדגנים שנבחרו בקפידה, טחונים דק, המבטיחים מרקם עדין המותאם לתינוק, להכנת ארוחת דגנים טעימה ומזינה, תוך עמידה בתקני האיכות הקפדניים ביותר בארץ ובעולם של מזון תינוקות. הסדרה החדשה כוללת ויטמינים, מינרלים וברזל, כך שקערת דייסה אחת מספקת כ 25% מהקצובה היומית של ברזל לתינוק.

סדרת ארוחות שיבולת שועל של מטרנה מגיעה בשני טעמים, על בסיס חלבי, להכנה בתוספת מים בלבד: ארוחת שיבולת שועל, ארוחת שיבולת שועל וקינואה, גודל אריזה: 260 גרם, גיל שימוש: 6 חודשים ומעלה. הסדרה מגוונת את תפריט התינוק וחושפת אותו לטעמים ומרקמים חדשים.

ע"פ המלצות מומחי התזונה המובילים בעולם ובארץ לתינוקות וילדים, החל מגיל 6 חודשים, כחלק מתזונה יומית מאוזנת, מומלץ לשלב דגנים כמזונות משלימים לתינוק..

ארוחת שיבולת שועל של מטרנה מתאימה לשילוב בתפריט התינוק בשלב המעבר למוצקים ומהווה דרך נוספת לגוון את התפריט היומי של התינוק ולאפשר לו לגלות ולהכיר טעמים חדשים ומאוזנים עם ערכים תזונתיים מומלצים ודגנים שנבחרו בקפידה עבורו. ארוחה זו בהחלט גם יכולה להתאים לפעוטות וילדים גדולים יותר.

סדרת ארוחות שיבולת השועל של מטרנה מיועדת לאכילה בקערה וכפית, בהמלצת המומחים של מטרנה, על מנת לפתח את צרכיו ההתפתחותיים של התינוק ולאפשר לו רכישת מיומנות של אכילת מוצקים. הכנתה של הדייסה נוחה ופשוטה – יש להוסיף מים, להמתין שתי דקות והדייסה מוכנה.

סדרת ארוחות שיבולת שועל של מטרנה מצטרפת לסדרת הדייסות הקיימת של מטרנה: דייסות דגנים של מטרנה - המציעות מגוון של 6 טעמים שונים, וסדרת דייסות גם וגם – דייסה ותמ"ל במוצר אחד.

נביעות החדש. יח"צ,
נביעות החדש/יח"צ

* * * * משקאות * * * *

מים במהדורה של קיץ

"נביעות", חברת המים המינרליים, מבית החברה המרכזית למשקאות, משיקה חדשנות קיצית ומרעננת בתחום המשקאות המבוססים על מים מינרליים, ומביאה אל המדפים שני טעמים חדשים במהדורה מוגבלת ל-6 חודשים בלבד, מים בטעמים נענע-מנטה ונענע-ליצ'י.

משקאות הנענע החדשים יצטרפו לשאר משקאות המים בטעמים של נביעות, המציעים פתרון לצרכנים שרוצים ליהנות ממשקה המבוסס על המים המינרליים הטבעיים של נביעות, ויחד עם זאת ליהנות מחוויה מפנקת של טעמים עדינים. המשקאות מכילים גם ויטמינים מקבוצת B ויש להם ערך קלורי של כ- 15 קלוריות בלבד ל-100 מ''ל משקה.

משקאות נביעות בטעמים מפותחים במיוחד לקהל הישראלי ובהתאם לטעמו. לכן נבחרו טעמי הנענע ללוות את הקיץ של נביעות. משקאות הנענע החדשים של נביעות ימכרו בכל רשתות השיווק בבקבוקים אישיים של כחצי ליטר ובבקבוקים משפחתיים של ליטר וחצי, לפרק זמן מוגבל של כחצי שנה - מאי עד נובמבר.

פומפדור חליטות קרות לקיץ. יח"צ,
פומפדור חליטות קרות לקיץ/יח"צ

תה קר לימים חמים

סדרת החליטות הקרות של פומפדור כוללת שלושה טעמים מרעננים: מוחיטו פירות יער, תות-תפוז ואפרסק-פסיפלורה והיא עשויה מפירות וצמחים ללא סוכר, ללא קפאין וללא חומרים משמרים.

מותג התה והחליטות הבינלאומי פומפדור, מציע לקיץ 2023, סדרת חליטות קרות מפירות ומצמחים, להכנת משקה חליטות קר, המתכתב עם טרנד הבריאות העולמי.

החליטות הקרות כוללות שלושה טעמים ייחודים:

אפרסק ופסיפלורה - מכיל תפוח עץ, ורד הבר, היביסקוס, עלי סטיביה, אפרסק ופסיפלורה.

תות שדה תפוז - מכיל היביסקוס, תפוח, ורד הבר, עלי סטיביה, תות שדה וקליפות תפוז

מוחיטו ופירות יער - מכיל היביסקוס, תפוח, מנטה, ורד הבר, עלי סטיביה, ליקריץ, אוכמניות וקליפות ליים.

החליטות הקרות של פומפדור ללא סוכר, ללא קפאין וללא חומרים משמרים, הן עשויות מחומרי גלם מובחרים, הנבחרים בקפידה ועוברים הישר מהקטיף למעבדות בגרמניה, לבדיקות איכות מחמירות. התוצאה: חליטה עשירה בטעם, באיכות בלתי מתפשרת ומושלמת.

ההכנה קלילה: להכניס שקיק למים קרים, להוסיף קרח לפי הטעם וליהנות ממשקה נפלא, מרענן וקיצי, עם מתקתקות קלילה בזכות עלי הסטיביה.

מחיר מומלץ לצרכן:14-17 שקל. ניתן להשיג בכל רשתות המזון והשיווק והחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

celsius מחיר 10-12 שקל. יח"צ,
celsius מחיר 10-12 שקל/יח"צ

הדור הבא של האנרגיה

אלטרנטיבה איכותית לאנשים המקיימים אורח חיים פעיל וספורטיבי: המותג הבינלאומי צלזיוס מגיע לישראל ומשיק לראשונה את משקה האנרגיה הפונקציונאלי הייחודי אשר זכה להצלחה מרובה בכל העולם והינו מותג מוביל בעולם משקאות האנרגיה.

צלזיוס הוא משקה אנרגיה המותאם באופן מושלם לאורח חיים ספורטיבי. המותג מותאם לחיים אנרגטיים וספורטיביים, ומלווה אנשים אשר פעילות גופנית מכל סוג היא חלק מאורח החיים שלהם.

המשקה מגיע במגוון טעמים ומכיל רכיבים המגבירים את רמת האנרגיה ונותנים BOOST של אנרגיה לפני ובמהלך האימון. צלזיוס מכיל רכיבים אשר יש בהם כדי לסייע בזירוז חילוף החומרים ושריפת השומנים בזמן פעילות גופנית.

המשקה הפופולרי מכיל 7 ויטימנים ומינרלים, ביניהם ויטמין B, ויטמין C, כרומיום, תמצית תה ירוק, גווארנה ותמצית ג'ינג'ר.

אחד היתרונות המשמעותיים של המותג שהופכים אותו לפופולרי הם שהוא טבעוני ואינו מכיל חומרים משמרים. כמו כן, צלזיוס אינו מכיל סוכר, הוא מכיל רק כ 4 קלוריות לפחית ומציע מגוון של טעמי פירות עשירים ומרעננים.

ניתן לשלב את צלזיוס כחלק משגרת היומיום למקסימום אנרגיה לכל אורך היום. המותג משיק שלושה טעמים בארץ- צלזיוס מוגז למון ליים, צלזיוס מוגז אפרסק, וצלזיוס מוגז מנגו פסיפלורה.

מחיר מומלץ לצרכן: 10-12 שקל. ניתן להשיג בחנויות נוחות, רשתות מזון, פארמים וחנויות טבע נבחרות.

אנגלו טקילה. יח"צ,
אנגלו טקילה/יח"צ

הטקילה של ג'ורג' קלוני

CASAMIGOS, הטקילה אשר מרגע השקתה לא מפסיקה לגרוף שבחים ופרסים מהברמנים ואנשי המקצוע המובילים ביותר בתעשיית האלכוהול בעולם, מושקת לראשונה בישראל.

מאחורי הרעיון של הטקילה CASAMIGOS עומדים החברים הוותיקים ג'ורג' קלוני השחקן ההוליוודי ואיש העסקים האמריקאי-יהודי רנדי גרבר הידוע גם כבעלה של הטופ מודל סנדי קרופורד ואביה של השחקנית העולה קאיה גרבר, אשר יצרו טקילה שהם עצמם אוהבים לשתות עם החברים שלהם. השניים פיתחו ועבדו במשך שנים עד שהגיעו למתכון המושלם.

CASAMIGOS הושקה לקהל הרחב באופן רשמי בשנת 2013, הטקילה היא טקילת פרימיום העשויה 100% אגבה כחולה, המיוצרת במקסיקו. מזקקת CASAMIGOS נרכשה ע"י תאגיד דיאג'יו וממוקמת באזור היילנדס שבחבל חליסקו שבמקסיקו. האגבות בהן משתמשים ליצור הטקילה, גדלות בין 7-9 שנים עד לרמת בשלות גבוהה ומורכבת. לארץ מגיעה הסדרה המלאה שמורכבת מ-3 סוגי טקילה, בלאנקו, רפוסדו ואנייחו.

Casamigs blanco- טקילה שעברה תקופת מנוחה של חודשיים לפני הביקבוק. בעלת רמזים עדינים של הדריות, טעמי וניל ומתיקות של אגבה עם סיומת חלקה וארוכה.

Casamigos Reposado- טקילה שיושנה 7 חודשים בחביות עץ אלון אמריקאי בנפח של 200 ליטר בלבד. חלקה, בעלת טעמי עץ אלון עדינים, רמזים של קרמל וקקאו עם סיומת ארוכה.

Casamigos Añejo - טקילה שהתיישנה תקופה ארוכה של 14 חודשים בחביות עץ אלון אמריקאי. הטקילה בעלת ארומה של קרמל עדין ווניל, בעלת איזון מדויק של מתיקות מהאגבה, טעמי עץ, תבלינים וסיומת חלקה וארוכה.

מכיל 40% אלכוהול. ניתן להשיג בחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

redbreast 12. חטיבת האלכוהול של טמפו. מחיר 280 שקל. יח"צ חו"ל,
redbreast 12. חטיבת האלכוהול של טמפו. מחיר 280 שקל/יח"צ חו"ל

200 שנה אחורה בזמן

חטיבת האלכוהול של טמפו גאה להשיק בישראל לראשונה בבלעדיות את מותג הוויסקי RedBreast 12, וויסקי המעוטר ביותר בפרסים ברחבי העולם, תחת הקטגוריה המתפתחת 'סינגל פוט סטיל'.

Redbreast 12 מייצג את המסורת ארוכת השנים של ייצור וויסקי באירלנד הלוקחת אותנו למסע ארוך שכ- 200 שנה אחורה בזמן.

מדובר בוויסקי הנמכר ביותר בעולם בקטגוריה זו המיוצר משילוב של שעורה ושעורה מונבטת העובר זיקוק משולש בדודי זיקוק מסורתיים ולאחר מכן יישון לתקופה של מינימום 12 שנה, בשילוב של חביות אקס ברבן ושרי.

הסיפור המופלא של מותג הוויסקי האירי Redbreast מתחיל איי שם בתחילת המאה עשרים, כאשר חברת סחר מהגדולות בממלכה בשם גילבי'ס החלה לשווק את מותגי הוויסקי מבית ג'ון ג'יימסון.

המותג נקרא על שמה של ציפור מקומית ומופלאה בעלת החזה האדמדם, הניתנה לו על ידי יו"ר החברה, אשר היה צפר נלהב והיה מוקסם מציפור זו.

Redbreast 12 הינו וויסקי סינגל פוט סטיל אולטימטיבי ועשיר, אשר עשוי משעורה ושעורה מונבטת. Redbreast מזוקק שלוש פעמים בדודי זיקוק מסורתיים ומיושן לתקופה של מינימום 12 שנה בחביות אקס ברבן ושרי שנבחרו בקפידה. התוצאה היא ארומטית, קרמית, פירותית וייחודית המדגישה את האיכויות ומורכבות הטעם של סינגל פוט סטיל וויסקי.

Redbreast 12 מתהדר בניחוחות וארומות פירותיות ותבלינים אקזוטיים, בהרמוניה נהדרת ומאוזנת של חריפות ועקצוץ מעודן, קרמיות ושרי כבר מהלגימה הראשונה וממשיך לסיומת ארוכה, חמימה ומספקת.

המחיר המומלץ לצרכן: 280 שקל. ניתן לרכוש בחנויות האלכוהול והיין המובחרות ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully