וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיות בשליטה: ישראכרט מאפשרת להקפיא הלוואה ל-3 חודשים

עודכן לאחרונה: 8.5.2023 / 12:54

בשל אי הוודאות הכלכלית ועליות המחירים, ועל מנת לענות על הצורך הגובר של הישראלים בניהול פיננסי גמיש ומותאם, ישראכרט מצעיה שירות חדש, שיאפשר ללקוחות פרטיים להקפיא את תשלומי ההלוואה (כל סוגי ההלוואות), עד לשלושה חודשים

הלוואת קונטרול: ישראכרט תאפשר להקפיא את תשלומי ההלוואות לעד 3 חודשים. יח"צ,
חודש עמוס בהוצאות? ישראכרט תאפשר לעצור את תשלומי ההלוואה לעד 3 חודשים/יח"צ

חוסר הבהירות הכלכלי מחלחל גם לשוק האשראי ומוצא פיתרון בדמות שירות חדש של ישראכרט. שירות הקפאת התשלומים שמציעה חברת ישראכרט, הוא, לדברי החברה, הראשון מסוגו בתחום כרטיסי האשראי בישראל ונועד להקל על לקוחות פרטיים בחודשים בהם ההוצאות חרגו מהרגיל.

השירות נגיש ורלוונטי גם ללקוחות חדשים וגם ללקוחות שכבר רכשו הלוואה בישראכרט והוא יתאפשר עבור כל סוגי ההלוואות, לרבות 'הלוואה לכל מטרה מהיום למחר', הלוואת 'אוויר' וכן הלוואות ייעודיות נוספות. הקפאת התשלומים מתבצעת בנוחות ובפשטות באפליקציה של ישראכרט.

הלוואת קונטרול: ישראכרט תאפשר להקפיא את תשלומי ההלוואות לעד 3 חודשים. יח"צ,
הלוואת קונטרול: ישראכרט תאפשר להקפיא את תשלומי ההלוואות לעד 3 חודשים/יח"צ

ניהול פיננסי גמיש ומותאם אישית

השירות החדש הוא חלק משורה של מהלכים נוספים אותה מובילה החברה שמטרתם להציע ללקוחות החברה מוצרים ושירותים מתקדמים וחדשניים הזדמנויות לניהול פיננסי גמיש ומותאם אישית.

בין היתר אפשרה החברה בחג הפסח האחרון אפס אחוז עמלה על עסקאות מט"ח וכן השיקה לאחרונה את כרטיסי הקאשבק המשתלמים בשוק, עם ההחזר הכספי הגבוה בענף ולראשונה בישראל - גם צבירה משפחתית משותפת. בהמשך מתוכננים מוצרים נוספים אשר מטרתם להציע ללקוחות את ההזדמנות להתנהלות פיננסית חכמה.

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
עמית שגיא, סמנכ"ל דאטה דיגיטל ושיווק בחברת ישראכרט. תמי בר שי,
עמית שגיא, סמנכ"ל דאטה דיגיטל ושיווק בחברת ישראכרט/תמי בר שי

"המצב הפיננסי מאתגר"

עמית שגיא, סמנכ"ל דאטה דיגיטל ושיווק בישראכרט: "כחלק מהשינוי במיקוד האסטרטגי של ישראכרט, נמשיך להשיק מוצרים ושירותים חדשניים המותאמים אישית ללקוחות בראיה של המצב הפיננסי המאתגר הקיים היום בשוק.

מטרת העל שלנו במהלך הזה היא לתת ללקוחותינו הזדמנות להתמודד עם חודשים ואירועים בהם יש צורך בצמצום מידי של ההוצאות. לאחר שנה מאומצת של בניית תשתיות ומודלים אנו גאים להשיק מוצר נוסף שייטיב עם לוקחי ההלוואות וניתן לביצוע בצורה אפקטיבית, קלה ונוחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully