וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגמישות מתבקשת: זינוק של 22% בדרישה למתחמי עבודה משותפים

עודכן לאחרונה: 8.5.2023 / 13:30

העבודה מהבית שצברה תאוצה בתקופת הקורונה, ממשיכה להתקיים בעידודם של עומסי התנועה. משך הנסיעה שהתארך משמעותית דורש פתרון חלופי לעבודה מרחוק אך עבודה מלאה מהבית הוכיחה ירידות בתפוקה ולכן, יותר מעסיקים מחפשים כעת, פתרון חלופי לעבודה היברידית - מצאנו אחד כזה

צעיר עובד מול מחשב בסביבה משרדית. ShutterStock
הגמישות מתבקשת: זינוק של 22% בדרישה למתחמי עבודה משותפים/ShutterStock

לאחרונה, ליתר דיוק ברבעון הראשון של השנה (2023), נרשם זינוק של 22% בדרישה למתחמי עבודה משותפים היברידיים שמאפשרים גמישות. נתון זה מעיד על צמיחה של 15% בשימוש המתחמים המוצעים מחוץ לתל אביב: בחיפה, בראשל"צ ובירושלים.

כעת, מדווחות החברות Spacing ו- FreeFit על שיתוף פעולה אסטרטגי, שיאפשר לעבוד ולהתאמן מכל מקום בכל זמן.

תנועה הרכבים על כבישי ישראל הפכה לאחרונה לעמוסה במיוחד ומשך הנסיעה למקום העבודה וכך גם החזרה הביתה, מתארכת כיום פי 2 או יותר מקודם.

בהתאם למצב התנועה בכבישים, הצורך בחיסכון בזמן עבור העובדים וההקלה שהם דורשיםי, מעסיקים רבים מחפשים פתרון חלופי לעבודה מהבית.

הפתרון לעבודה מהבית שנתפש כיעיל בתקופת משבר הקורונה העולמי, יעיל כיום רק בחלקו וכבר נחשפים מחקרים בארץ ובעולם על פגיעה משמעותית באפקטיביות העבודה וההשלכות השליליות שלה, הן ברמה האישית והחברתית והן ברמה הארגונית - הן על העובדים והן על החברה המעסיקה.

כפועל יוצא מאתגרי העבודה מהבית, שמצד אחד נוחה ונחוצה אך מצד שני עלולה לפגוע בתפוקה של כל הגורמים השותפים, חל זינוק בדרישה של בעלי ומנהלי חברות, למתחמי עבודה משותפים, גמישים והיברידים שיציעו שילוב בין עבודה מהבית ויציאה למתחמי עבודה משותפים מחוצה לו.

Spacing - מתחמי בודה משותפים בפריסה ארצית. מאגר stocksy,
Spacing - מתחמי בודה משותפים בפריסה ארצית/מאגר stocksy

לא רק בתל אביב

חברת spacing מדווחת כי ברבעון האחרון, נרשם גידול של 22% בשימוש באפליקציית spacing המאפשרת עבודה גמישה במעל 400 מתחמי העבודה המשותפים בפריסה ארצית.

מתן אדרי, מנהל ספייסינג ישראל, מסביר כי העלייה בביקוש נובעת בעיקר בשל העומס על הכבישים, עומסי התנועה בתל אביב בעקבות עבודות הרכבת הקלה ושיבושים אקטואליים נוספים.

עוד עולה מהנתונים, כי הביקוש לחללים משותפים מחוץ לתל אביב רושם גידול של 15% בערים באר שבע, חיפה, ראשון לציון, נתניה וירושלים בין היתר מכיוון שבעלי החברות מחפשים פתרונות קרובים יותר למקום המגורים של העובדים.

מגמה הולכת וגדלה היא הצטרפותם של חברות קטנות וסטרטאפים עם מספר עובדים בטווח שבין 2-20, בחיפוש משרדים ללא התחייבות.

לאור התחזקות משמעותית בפריפריה עם גידול של 25% יותר שימושים באפליקציה, חתמה spacing על הסכמי שת"פ נוספים עם חברת קליקה המתמחה במתחמי עבודה בצפת, מגדל, ירוחם, יטבתה, חבל אילות בערבה ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אפליקציית Spacing למתחמי עבודה משותפים וגמישים ברחבי הארץ. מאגר stocksy,
אפליקציית Spacing למתחמי עבודה משותפים וגמישים ברחבי הארץ/מאגר stocksy

עובדים ומתאמנים מכל מקום ובכל זמן

לאור העלייה ביקושים וההבנה כי על מתחמי העבודה לספק פתרון מורחב גם לחוויית העבודה וה-well being של העובדים חברו חברת Spacing וחברת FreeFit לשיתוף פעולה אסטרטגי, שמחבר את עולמות העבודה וה-WELLNESS עבור בעלי המקצועות החופשיים והעצמאיים.

במסגרת שיתוף הפעולה מעניקה חברת spacing, ללקוחותיה, מנוי חינם לאפליקציית FreeFit המאפשרת כניסה לכ-800 מועדוני כושר, קאנטרי קלאבס, בריכות וחוגי ספורט ברחבי הארץ.

איך זה יעבוד? Spacing, מקבוצת מובמנט, היא האפליקציה הראשונה והיחידה בתחום המשרדים וחללי עבודה המאפשרת למצוא מתחם עבודה על בסיס מיקום ועובדת עם למעלה מ-400 מתחמים שונים ויותר מ-600 חדרי ישיבות ברחבי הארץ.

לקוחות שיזמינו מתחם עבודה או חדר ישיבות דרך Spacing באחד מהמסלולים המוצעים נהנים ממנוי חינם לאפליקציית FreeFit, המאפשרת כניסה למאות פעילויות ספורטיביות.

בין הפעילויות המוצעות ללקוחות Spacing: אימון במועדוני כושר כולל רשת הולמס פלייס, אייקון ועוד, שימוש בבריכות שחייה כולל רשת קאנטרי קלאב, השתתפות בחוגים כמו: פילאטיס, יוגה, בוקסינג, טניס ריצה ועוד וגם בפעילויות אקסטרים כמו: נינג'ה, קיר טיפוס, גלישת גלים ועוד.

מתן אדרי, סמנכ"ל בחברת Spacing למתחמי עבודה משותפים. אייל לייבל,
מתן אדרי, מנהל Spacing ישראל למתחמי עבודה משותפים/אייל לייבל

נהנים מפעילות ספורטיבית בקרבת מקום העבודה

"הרעיון מאחורי שיתוף הפעולה הוא לאפשר למי שמזמין מתחם עבודה ליהנות גם מפעילות ספורטיבית הקרובה למקום בו הוא עובד", מסביר מתן אדרי, מנהל הפעילות של Spacing.

"הסרת המגבלה של להתאמן במקום אחד רק בגלל המנוי, תסייע למשתמשים באפליקציית Spacing לבנות סדר יום יעיל יותר ותאפשר להם להתאמן קרוב לעבודה, מתי איפה שבחרו".

שיתוף הפעולה בין החברותהחל באמצע חודש אפריל 2023, ובשלב זה הוא תקף ל- 3 חודשים. לפרטים נוספים תוכלו להוריד את האפליקציה של הורדת האפליקציה Spacing.

Spacing Pass - Work anywhere, anytime

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully