וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת מייצגת: שונית חמד נבחרה כשגרירה למותג הלבשה תחתונה

עודכן לאחרונה: 9.5.2023 / 15:39

מייצגות את ערכי המותג: שונית חמד, נערת ישראל לשעבר ומשפיענית רשת, נבחרה כשגרירת מותג ההלבשה התחתונה JACK KUBA. זוהי סגירת מעגל לחמד שדגמנה למותג לפני 15 שנה. לנבחרת שגרירות המותג שמתגבשת, הצטרפה גם תם שקד, האישה הראשונה שהעפילה לגמר נינג'ה ישראל

שונית חמד למותג ג'ק קובה. שי יחזקאל,
נבחרת מייצגת: שונית חמד נבחרה כשגרירה למותג הלבשה תחתונה/שי יחזקאל

שונית חמד, שנבחרה כשגרירה ראשונה של המותג היוקרתי להלבשה תחתונה, JACK KUBA, היא דוגמנית, אמא ל-4, רעייתו של שחקן הכדורגל תומר חמד ומובילת דעת קהל שדיגמנה למותג לפני כ-15 שנים.

לנבחרת השגרירות של המותג, שממשיכה להתגבש בימים אלו, הצטרפה לאחרונה גם תם שקד, האישה הראשונה שהעפילה לגמר נינג'ה ישראל והנציגי המותג נמסר כי הנבחרת המתגבשת מייצגת את ערכי המותג.

לדברי קארין דניאלי, מנהלת תחום מוצר ברשת JACK KUBA: "מדובר במהלך אסטרטגי המחזק ומגדיר את JACK KUBA כרשת המובילה במותגי פרימיום. הבחירה בחמד עולה בקנה אחד עם ערכי המותג, המעצימים נשים חזקות, את האישה המודרנית שהיא גם אשת משפחה וגם מטפחת את נשיותה, עדכנית, דעתנית ואופנתית".

שונית חמד למותג ג'ק קובה. יח"צ,
שונית חמד, שגרירה ראשונה למותג ההלבשה התחתונה, ג'ק קובה/יח"צ

לשונית חמד (36), נערת ישראל לשעבר (לשנת 2008) למעלה מ-112 אלף עוקבים באינסטגרם והיא מפעילה ערוץ יוטיוב עם למעלה מ-12 אלף מנויים. היא אמא לארבע בנות, מתגוררת עם בעלה, חלוץ בקבוצת הכדורגל הפועל באר שבע, ביישוב עומר שבדרום.

חמד, היא פאנליסטית קבועה בתוכנית "העולם הבוקר" של גאולה אבן-סער ברשת 13, והשנה השתתפה בשבוע האופנה - בין היתר, היא גם מקדמת אג'נדה חברתית של שמירה על איכות הסביבה.

רשת הבוטיקים להלבשה תחתונה JACK KUBA מציגה קונספט חדשני בשיק צרפתי ועיצוב יוקרתי, עם דגש על Fit&Style - חווית מדידה והתאמה אישית.

הרשת מונה 37 בוטיקים מעוצבים, כולל 5 בוטיקים בדיוטי פרי בנתב"ג ובאילת. בבוטיקים ובאתר ניתן למצוא את מיטב הקולקציות האיכותיות, הנוחות והנחשקות, בטרנדים המובילים בעולם בקטגוריות הלבשה תחתונה, מחטבים, פתרונות לחזה ומחשופים, תחתוני מחזור, גרביים וגרביונים, בגדי-ים ובגדי ים מחטבים, קולקציות משי, פיג'מות ,בגדי פנאי ואביזרי אופנה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שונית חמד למותג ג'ק קובה. שי יחזקאל,
נשית ויוקרתית: השגרירה הראשונה בנבחרת של המותג JACK KUBA, שונית חמד/שי יחזקאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully