וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאוטיס מינתה שלושה מומחים בעלי שם עולמי למועצה המדעית המייעצת

9.5.2023 / 9:24

השלושה מצטרפים לחברה בעת שהיא פועלת למסחר טכנולוגיה פורצת דרך אותה פיתחה לשיפור הבריאות של בעלי חיים

מייסדי מילאוטיס מימין לשמאל -  ד''ר חוזה איסקוביץ' הנשיא והמדען הראשי ודיויד חויאר איסקוביץ' המנכ''ל. אייל טואג,
מייסדי מילאוטיס מימין לשמאל - ד''ר חוזה איסקוביץ' הנשיא והמדען הראשי ודיויד חויאר איסקוביץ' המנכ''ל/אייל טואג

חברת הביו-פרמצבטיקה הישראלית מילאוטיס (Mileutis) מנס ציונה, הנחשבת כיום לאחת מפורצות הדרך העולמיות בתחום החיידקים העמידים לאנטיביוטיקה, הודיעה כי מינתה שלושה מומחים בעלי שם עולמי למועצה המייעצת של החברה: ד"ר וויליאם בייקר, ווהן קוביאק וד"ר ז'אן-פול פרייאלס. יו"ר המועצה הוא ד"ר חוזה איסקוביץ' וחברים בה גם תומאס אוברביי וקובי לוסגרטן.

השלושה מצטרפים למועצה המדעית המייעצת בעת שמילאוטיס פועלת למסחור רחב היקף של התכשיר הביולוגי Imilac™ שפותח בחברה, המיועד לטיפול בבעיה הבריאותית החמורה ביותר של פרות חלב: דלקת עטין. לצורך ריפוי דלקת זו נעשה כיום שימוש נרחב באנטיביוטיקה הגורם להגברת העמידות של החיידקים. הטכנולוגיה של מילאוטיס יכולה להחליף את מרבית השימוש באנטיביוטיקה במשק החלב.

ווהן קוביאק. ז'אן פיליפ קרלייה,
ווהן קוביאק/ז'אן פיליפ קרלייה

ד"ר וויליאם בייקר צבר ניסיון עשיר של למעלה מ-30 שנה במו"פ בתחום הרפואה הווטרינרית. הוא שימש כיועץ לפיתוח תרופות וטרינריות במעבדה של חברת פייזר (כיום זואטיס). במהלך עבודתו בפייזר ד"ר בייקר כיהן גם כראש תחום הרגולציה של מספר תוכניות פיתוח בתחום בריאות בעלי החיים שקיבלו אישור FDA.

ווהן קוביאק ניסיון של למעלה מ-40 שנה בבריאות של בעלי חיים והוא התמקד בפיתוח, תהליכי רישוי ותחזוקה של פתרונות וטרינריים ביולוגיים. במהלך הקריירה שלו הוא סייע לפתח ולשפר תרופות אימונולוגיות קונבנציונליות וחדשניות למגוון סוגים של בעלי חיים. קוביאק כיהן 17 שנים בפייזר (כיום זואטיס) כמנהל הרגולציה למוצרים ביולוגיים בשוקי אירופה, אפריקה והמזרח התיכון.

ד"ר ז'אן-פול פרייאלס כיהן כסגן נשיא עולמי למו"פ חיסונים של מעבדות GlaxoSmithKline Biologicals ופרש מהחברה בשנת 2011 אחרי קריירה של 23 שנים שבהן כיהן במגוון תפקידי ניהול בכירים. הוא הוביל פיתוח של מספר חיסונים שאושרו רגולטורית לשימוש מסחרי.

דיויד חויאר איסקוביץ', מנכ"ל ומייסד משותף, Mileutis, מסר: "מילאוטיס היא חברה מבוססת ידע המתמקדת באימוץ פתרונות פורצי דרך לשיפור בריאות בעלי החיים לטובת המין האנושי. להנהלה ולצוותים המדעיים יש ניסיון עשיר במו"פ ביו-פרמצבטי, בריאות בעלי חיים, פיתוח תרופות וניסויים קליניים. הצטרפותם של שלושת המומחים הללו, שכל אחד מהם נחשב למוביל בתחומו, למועצה המדעית המייעצת מעידה על החדשנות שאנו מובילים".

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
ז'אן פול פרייאלס. יחצ,
ז'אן פול פרייאלס/יחצ

מילאוטיס נוסדה בשנת 2004 על ידי מנכ"ל החברה, דייויד חוויאר איסקוביץ' במשותף עם אביו, ד"ר חוזה איסקוביץ', אפידמיולוג מומחה, על בסיס טכנולוגיה ראשונית של מכון וולקני, המחקרים של האב והמומחיות של שניהם. באוקטובר 2020 החברה גייסה 20 מיליון דולר מ-NovaQuest Capital Management, שהייתה ההשקעה הראשונה של קרן הפרייבט אקוויטי מצפון קרוליינה בתחום בריאות בעלי החיים.

מילאוטיס פיתחה קו של מוצרים ביולוגיים המתבססים על חלבונים הנמצאים באופן טבעי בחלב. קו המוצרים הראשון כולל פפטידים (חלקי חלבונים) ספציפיים המגבירים את פעילות המערכת החיסונית בעטין ובכך מאפשרת לטפל ולמנוע את המחלה. החברה מאמינה כי מוצר ה-Imilac™ וטכנולוגית החברה בכללן מהווים מהפכה בבריאות בעלי החיים ובניהול מחלות העטין ברפת בפרט. הידע העשיר שצברה מילאוטיס ישמש לפיתוח תרופות ביולוגיות טבעיות עבור בני אדם שיטפלו ויצילו חייהם של מיליונים ברחבי העולם. על פי הערכות למוצרי מיליאוטיס המובילים, פוטנציאל השוק השנתי של Imilac™ הוא כ-1 מיליארד דולר. מיליאוטיס מעסיקה למעלה מ-50 עובדים ומגייסת עובדים נוספים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully