וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית אורון מונה למשנה למנכ"ל ומנהל פיתוח עסקי ב- WeSure חברה לביטוח

9.5.2023 / 13:23

אורון יסייע לחברה בפיתוח ומימוש האסטרטגיה שלה לשנים הבאות. בתפקידו האחרון, שימש כמשנה למנכ"ל מגדל ומנכ"ל מקפת

עמית אורון. גל חרמוני,
עמית אורון/גל חרמוני

עמית אורון מונה למשנה למנכ"ל ומנהל הפיתוח העסקי של WeSure חברה לביטוח, מקבוצת ווישור גלובלטק. מינויו של אורון מהווה נדבך בתהליך בניית שדרת הניהול, שתוביל את הקבוצה בשנים הבאות, מתוך מטרה לממש את האסטרטגיה העסקית ארוכת הטווח שלה. במסגרת תפקידו, יהיה אורון אחראי בעיקר על הפיתוח העסקי, מימוש האסטרטגית והסינרגיות של WeSure חברה לביטוח, המרכזת את פעילות הביטוח הדיגיטלית של קבוצת WeSure גלובלטק בישראל.

אורון (52) מביא עימו ניסיון ניהולי ומקצועי עשיר עם ותק של למעלה מ-20 שנה בענף הביטוח. אורון מילא שורה של תפקידים ניהוליים ומקצועיים בתחום הביטוח, כאשר בתפקידו האחרון כיהן כמשנה למנכ"ל מגדל ביטוח, וכן כמנכ"ל מגדל מקפת קרנות פנסיה וגמל ומנהל תחום חיסכון ארוך טווח בקבוצה. קודם לכן, שימש כסמנכ"ל אגף חסכון לטווח ארוך באיילון חברה לביטוח ולפני כן בחטיבת עסקי הביטוח של הראל ביטוח. לאורון, רו"ח בהכשרתו, יש תואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון מאוניברסיטת ת"א.

"אתגר רב עם פוטנציאל משמעותי"

ניצן צעיר הרים, מנכ"ל ווישור גלובלטק ו-WeSure חברה לביטוח מסר: "אנו מברכים על הצטרפותו של עמית לשורות הקבוצה, מהלך המהווה חיזוק מקצועי לווישור. אני משוכנע, כי הניסיון העשיר שאורון צבר לאורך השנים בענף הביטוח, לרבות הובלת מהלכים משמעותיים במסגרת תפקידיו הקודמים, יתרמו רבות להצלחתה של ווישור ויתרמו להשגת מטרותיה העתידיות".

עמית אורון מסר: "אני שמח להצטרף לצוות המקצועי והמוביל של WeSure חברה לביטוח ורואה בתפקיד אתגר ועניין רב, עם פוטנציאל משמעותי. ווישור הינה חברה ייחודית בתחום הביטוח, עם יתרונות טכנולוגיים מתקדמים, יעילות וחשיפה למגוון רחב של פעילויות, ובכוונתי לתרום ככל שיתאפשר לי, כדי לקדם את מיצובה של ווישור כשחקנית מובילה ומקצועית בשוק הביטוח".

קבוצת הטכנולוגיה והביטוח WeSure Global Tech השיקה את פעילותה העסקית בשנת 2018. החברה והחברות הבנות שלה הוקמו מתוך מטרה להוביל את המהפכה הדיגיטלית והטכנולוגית, שמתרחשת בשנים האחרונות כמעט בכל תחומי החיים, גם לתחום הביטוח השמרני, תחילה בישראל ובהמשך גם למדינות נוספות בארה"ב. מטרת הקבוצה היא להפוך את מוצרי ענף הביטוח, הנתפסים בעיני הציבור כמורכבים וסבוכים, למוצרים בעלי אופי אינטואיטיבי ופשוט יותר, עם חווית רכישה וניהול שוטף אשר יכולים להיעשות על-ידי הלקוח עצמאית באופן מקוון, עפ"י תפיסת "Mobile First". המטרה הינה, בין היתר, להנגיש את תחום הביטוח כך שיהיה זמין 24/7, בממשקים שקופים וגמישים לציבור הלקוחות, באמצעות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות שונות, תהליכים מונעי מידע, יכולות ניתוח מידע והטמעת אלגוריתמים "חכמים" בתהליכים שונים בעולם הביטוח, המפחיתים את השימוש במסמכים וטפסים מודפסים, בצורה יעילה ואפקטיבית לטובת הלקוח.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully