וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכל דוידוב מונתה למנהלת חטיבת השירות בהכשרה

9.5.2023 / 13:31

במסגרת תפקידה דוידוב תהיה אמונה על הובלה ופיתוח אסטרטגיית השירות וניהול מערך השירות בחברה

מיכל דוידוב. אפרת קופר,
מיכל דוידוב/אפרת קופר

הכשרה חברה לביטוח בע"מ הודיעה זה מכבר על כוונתה להוביל את החברה למהפכה של ממש בתחום השירות בכלל ובשירות לסוכני הביטוח בפרט. במסגרת זאת החברה ערכה שינויים מבניים ובימים אלו מושקים שירותים טכנולוגיים מתקדמים חדשים. היום הכשרה מודיעה גם על מינויה של מיכל דוידוב למנהלת חטיבת השירות בחברה. דוידוב, אשת שירות ותפעול בעלת רקע טכנולוגי עשיר, היא מהבולטות והמנוסות בתחום הביטוח, ומגיעה עם ניסיון של כ-18 שנה.

דוידוב, בת 43, בעלת תואר ראשון ושני בהנדסת תעשיה וניהול ממכללת אורט בראודה. במהלך כ - 12 שנה כיהנה בתפקידי ניהול שונים בקבוצת "הפניקס ביטוח ופיננסים", בניהם ניהול מטה חטיבת השירות התפעול והתביעות, במסגרתם הובילה ויישמה יוזמות חדשות ותהליכי שיפור והתייעלות אסטרטגיים בשילוב כלים טכנולוגיים ודיגיטליים. בתפקידה האחרון הובילה פעילות בחברת Start up גלובלית בתחום ה- Insurtech.

שמעון מירון, מנכ"ל הכשרה: "אני מברך את מיכל דוידוב על הצטרפותה לחברת הכשרה. חיזוק חטיבת השירות בחברה הוא חלק מיישום האסטרטגיה שלנו למתן שירות איכותי, זמין ונגיש לסוכני הביטוח וכן לקבל לקוחות קצה. אנו מבינים שבעולם של היום, סוכני הביטוח זקוקים ליותר מסתם מוצר, הם מצפים לחוויה ידידותית ומותאמת אישית. הצוות שלנו עבד במרץ כדי לשנות את הגישה שלנו לשירות לקוחות, ואנו גאים לומר שמסקר סוכנים שערכנו עלה כי כבר עתה אנו מספקים רמת שירות טובה. בשנה האחרונה הטמענו טכנולוגיות ותהליכים חדשים המאפשרים לנו לצפות את צרכי הסוכנים, להגיב במהירות לפניות ולספק תמיכה מותאמת אישית בכל נקודת מגע. המטרה שלנו היא לא רק לעמוד בציפיות של הסוכנים שלנו אלא גם לעלות עליהן, ואני בטוח שמהפכת השירות הזו תמצב אותנו בשנים הקרובות כמובילי השירות בענף הביטוח".

מיכל דוידוב : "אני גאה להצטרף לחברת הכשרה כמנהלת חטיבת השירות ומאמינה מאד כי שירות מצוין הוא הבסיס לכל ארגון מצליח. אני נרגשת לעבוד עם הצוותים המוכשרים בחברה, המובילים למצוינות ומחויבים להישגים, ולפעול למצוינות והובלה בתחום השירות בענף הביטוח והפיננסים. החזון שלנו הוא להעצים את הסוכנים ולקוחות החברה ולספק חוויית שרות יוצאת דופן ופתרונות מותאמים אישית באמצעות שיתוף פעולה, שיפור מתמיד, מינוף טכנולוגיות והטמעת כלים דיגיטליים חדשניים ומתקדמים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully