וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכה בלכמן מונה לתפקיד בכיר באורקל

9.5.2023 / 13:59

בלכמן, לשעבר רע"ן בחטיבת ההגנה בסייבר של צה"ל, מונה לתפקיד מנהל הטכנולוגיות בקבוצת הלקוחות האסטרטגיים של אורקל הפועלת מול מערכת הביטחון וצה"ל

מיכה בלכמן. יחצ,
מיכה בלכמן/יחצ

בתפקידו האחרון בחטיבת ההגנה בסייבר שימש מיכה כסא"ל וכרע"ן והוביל את כלל מרכיבי בניין הכוח בתחום ההגנה בסייבר וכן כמנהל אבטחת המידע ((CISO הצה"לי. בעברו כיהן מיכה גם כראש ענף הנדסה ביחידת לוט"ם והיה אחראי על פיתוח ושילוב טכנולוגיות במגוון רבדים בכלל צה"ל.

מינויו של מיכה ותחומי ההתמחות בהן צבר ניסיון וידע רב מהווים המשך ישיר למהלך האסטרטגי שמובילה אורקל בהובלתו של מנכ"ל אורקל ישראל ערן פיינגבאום, לחיזוק הפעילות הטכנולוגית של החברה מול זרועות הביטחון של מדינת ישראל בעולמות הענן, הטכנולוגיה והחדשנות.

מיכה (42), הוא מהנדס חשמל ואלקטרוניקה ו-CISO בהכשרתו.

מיכה בלכמן מסר: "אני שמח ונרגש להיכנס לתפקידי ולסייע לצה"ל ולגופים הביטחוניים השונים להעשיר ולהעמיק את יכולותיהם המבצעיות והטכנולוגיות ע"י שיתוף הפעולה עם חברת אורקל. אני מאמין שהמומחיות הטכנולוגית, החיבור האישי וההיכרות העמוקה שלי עם צה"ל והגופים הביטחוניים בכלל , יאפשר לאורקל לפתח מעניים יחודיים לצרכים המשתנים של מערכת הביטחון ולתרום כך לחיזוק הביטחון של מדינת ישראל". אני מודה להנהלת אורקל על האמון בי, והבחירה בי לתפקיד."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully