וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אסם מעלה מחירים: פיטנס, קפה ומטרנה. מה מתייקר ובכמה?

עודכן לאחרונה: 9.5.2023 / 15:56

השתוללות עליית המחירים נמשכת: אחרי יצרניות החלב, תנובה ושטראוס ואחרי היבואניות שסטוביץ' ודיפלומט, מודיעה היום גם אסם על עליית מחירים, החל מחודש יוני הקרב. מה מתייקר, בכמה - ומי יגן עלינו מיוקר המחיה?

אסם התייקרות 090523. ללא, מערכת וואלה!
פתאום כולם "נאלצים" להעלות מחירים. ההתייקרות הצפויה במוצרי אסם/מערכת וואלה!, ללא

בכל העולם נמצאים המחירים: הלחם, החלב ואפילו החשמל, בירידה חדה, רק בישראל כך נדמה, איבדה הממשלה שמנסה להשיב לעצמה את ההרתעה מול הטרור, את ההרתעה כלפי האחראים ליוקר המחיה.

אסם נסטלה הודיעה היום לקמעונאים כי החברה נאלצת - כך על פי הודעתה - לעדכן את המחירון לקמעונאים של המוצרים שאת מחירוניהם, לדבריה, היא נמנעה מלעדכן בדצמבר 2022. לדברי אסם מהווים המוצרים שיתייקרו כ- % 15 בלבד ממכירות החברה. מחירוני דגני בוקר, קפה, פורינה וגרבר יעודכנו בשיעור של 4.7% בממוצע. מוצרי מטרנה יתייקרו בשיעור ממוצע של כ - 2.6%.

מה עוד מתייקר? רטבים, מרקי תיבול ופסטה, בשיעור ממוצע של 4.5%. לדברי החברה, היא נאלצת לעשות כן בשל עלייה יוצאת דופן במחירי חומרי הגלם. ההחלטה התקבלה בעקבות המשך התייקרויות חומרי הגלם והאריזה, ובהם קפה, דגנים, רכז עגבניות, חלב ומרכיביו, סוכר, אריזות, מתכת ועוד, לצד פיחות חד בשקל אל מול הדולר והיורו.

לפחות בכל הקשור לפיחות השקל, יש צדק בטענות החברה, אלא שכאשר התחזק השקל מול סל המטבעות בעולם, לא הגיעה הוזלה יזומה מצידה. כן לא צוינה בהודעה הירידה הדרמטית בתעריפי השינוע, שמשפיעה באופן רוחבי הן על יבוא של מוצרים מוגמרים והן על יבוא של חומרי גלם המשמשים לייצור בישראל.

מטרנה גולד. יח"צ מטרנה,
מטרנה גולד. מוצרי מטרנה יתייקרו בממוצע ב-2.6%/יח"צ מטרנה

אם אין קמח אין התייקרות?

בנוסף, כך הודיעו באסם, "נבקש לעדכן כי לאור התייקרויות משמעותיות בעלויות ייצור הקמח, החברה החליטה להפסיק לייצר ולשווק מוצרי קמח בישראל".

עוד הוסיפו מטעם החברה, כי היא עשתה כל שביכולתה על מנת לבצע עדכון מתון "המפצה באופן חלקי ביותר על ההתייקרויות, כאשר את רובן נמשיך לספוג".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
קטשופ אסם שופרסל חיפה. מערכת וואלה, מערכת וואלה!
גם הרטבים מתייקרים. קטשופ של אסם/מערכת וואלה!, מערכת וואלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully