וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוקטור להגנה מהשמש: מוצרי ההגנה של ד"ר פישר מוכנים לעונת הרחצה

עודכן לאחרונה: 11.5.2023 / 11:15

קיץ 2023 עוד לא החל באופן רשמי אך תכיפות החופשות והטיולים מחוץ לבית - עולה. בעונת הרחצה, רבים יבלו בים ובבריכה ובזמן שהחשיפה הישירה לשמש עלולה להגביר את הסיכונים לסבול מכוויות ונזק מצטבר שעלול להוביל אף לסרטן העור, ד"ר פישר מציג את החידושים וההמלצות להגנה

דר פישר פותחת את עונת הקיץ גרסת רקע. יעל האן,
דוקטור להגנה מהשמש: מוצרי אולטרסול של ד"ר פישר מוכנים לעונת הרחצה/יעל האן

יש משפט שאומר שתכשיר ההגנה הטוב ביותר משמש הוא התכשיר שהצרכן ישתמש בו באופן ראוי ובהתאם לכמות הדרושה, כלומר, לצרכנים שונים, יש העדפות שימוש שונות ובשנים האחרונות ישנה מגמה של פרסונליזציה בתכשירי ההגנה והתאמתם לאדם, לגיל, לסוג העור ולפעילות שהוא מבצע.

ד"ר נורית הראל, יו''ר משותף תשלובת ד''ר פישר: "סדרת אולטרסול היא הסדרה המקיפה ביותר להגנה משמש שכוללת סדרות למבוגרים, ילדים, תינוקות, לספורטאים, בעלי עור רגיש ועוד. כל המוצרים עברו את כל הבדיקות המחמירות ביותר של בקרת איכות ועומדים בכל התקנים הדרושים".

מעבדות המחקר והפיתוח של ד"ר פישר נמצאות בחזית הפיתוח המדעי של תחום ההגנה משמש מזה עשרות שנים. "למעבדות של המותג, מומחיות של למעלה מ-40 שנה בתחום הפוטו-ביולוגיה וממשיכות להוביל ולחדש מדי שנה את תחום ההגנה משמש תוך יישום תקנים מהמחמירים ביותר בעולם בשילוב טכנולוגיות מתקדמות מסוגן".

ד"ר פישר. ד"ר פישר פרטי,
ד"ר פישר, מומחיות של למעלה מ-40 שנה בתחום הפוטו-ביולוגיה/ד"ר פישר פרטי

טיפים של דוקטור

ועם כל המומחיות הזו, מגיעים גם המוצרים החדשים בסדרות המוכרות אבל קודם לכן, ביקשנו טיפים להגנה מיטבית מהשמש, על פי דרכו הדוקטור להגנה, בהמלצתה של הראל:

"על מנת לקבל את ההגנה הטובה ביותר משמש אנו ממליצים ראשית למרוח על העור כמות מספקת של תכשיר ההגנה ליצירת שכבה נדיבה ולקבלת כיסוי אחיד ויעיל.

את פעולת המריחה בתכשיר ההגנה יש לבצע כ- 30-15 דקות לפני החשיפה לשמש. חשוב לחדש את המריחה בכל שעתיים בעת החשיפה על מנת שההגנה תהיה אפקטיבית.

במקרים של הזעה, כניסה למים וניגוב העור במגבת, מומלץ להימרח שוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נורית הראל, ד"ר פישר. דפנה גזית,
ד"ר נורית הראל, יו''ר משותף תשלובת ד''ר פישר/דפנה גזית

הסדרות המוכרות מתרחבות

המותג הוותיק ד"ר פישר, ממשיך לחדש בתחום ההגנה מהשמש תוך יישום תקנים מהמחמירים ביותר בעולם בשילוב טכנולוגיות מתקדמות.

אולטרסול MAX - הסדרה היחידה אשר מעניקה הגנה מפני ארבעה סוגי קרינה. בהמשך העונה יושקו מוצרים חדשניים נוספים. הסדרה החדשנית משלבת טכנולוגיה ייחודית הנקראת (Broad Spectrum Tech (BST, המסייעת להגנה גם מקרינת IR וקרינת האור הנראה באנרגיה גבוהה HEV הסדרה מעניקה הגנה מקסימלית מספקטרום רחב במיוחד של קרני השמש המזיקות UVA+UVB+IR+HEV.

כל מוצרי הסדרה הינם היפואלרגניים ועברו בהצלחה את מבדקי סנסיטיב המעידים על התאמה לעור רגיש. המוצרים מועשרים בלחות ל- 24 שעות, עמידים במים וללא פראבנים. הסדרה כוללת ספריי תחליבי (SPF50+), תחליב הגנה (SPF50+), ספריי שקוף (SPF50+) וקרם פנים (SPF50+).

דר פישר אולטרסול מקס. יעל האן,
ד"ר פישר, סדרת המוצרים להגנה מהשמש, אולטרסול MAX/יעל האן

לעוסקים בספורט בתנאי חוץ

אולטרסול SPORT - הסדרה שמותאמת לספורטאים ולכל העוסקים בפעילות גופנית בתנאי חוץ, עוברת העונה שדרוג והופכת מ-SPF50 ל SPF50+ ובכך תעניק הגנה גבוהה מאוד ורחבה מקרינת השמש.

פעילויות ספורט רבות מתקיימות על משטחי בטון, חול ומים אשר מגדילים את החשיפה לשמש, כיוון שהם מקרינים חזרה 85%-90% מקרינת ה-UV. הסדרה מעניקה הגנה רחבה וגבוהה מקרינת UVB ו-UVA והעונה תוצע עם מקדם הגנה SPF50+.

תכשירי הסדרה אינם שמנוניים, נספגים בעור במהירות ועמידים במים ובזיעה. הניחוח נעים ומרענן, באריזות נוחות ומתקדמות, הם נון-קומודוגנים, נבדקו אופטלמולוגית, דרמטולוגית ועברו את מבחן סנסיטיב המעיד על התאמתם במיוחד לעור רגיש.

הסדרה כוללת ספריי שקוף (SPF30), ספריי תחליבי (SPF50), ספריי שקוף (SPF50), קרם פנים לספורט ימי (SPF50+) וקרם ג'ל לפנים (SPF50).

דר פישר אולטרסול סדרת ספורט מקס. יעל האן,
אולטרסול, סדרת הספורט של ד"ר פישר לעוסקים בספורט וחובבי פעילות גופנית בתנאי חוץ/יעל האן

לתינוקות, לילדים ולבעלי עור רגיש

אולטרסול קידס: סדרת תכשירי הגנה המותאמת במיוחד לעורם העדין של ילדים. התכשירים היפואלרגניים, נבדקו אופטלמולוגית, דרמטולוגית ועברו את מבחן סנסיטיב המעיד על התאמתם במיוחד לעור רגיש.

הסדרה כוללת ספריי רציף שקוף (SPF30 ו-SPF50), ספריי תחליבי (SPF50 ו-SPF50+), תחליב הגנה (SPF30, SPF50 ו-SPF50+), קרם פנים (SPF30, SPF50 ו-SPF50+), תחליב הגנה FREE KIDS (SPF50), קרם פנים FREE KIDS (SPF50) וסטיק (SPF50+).

אולטרסול BabyNatural: סדרת תכשירי הגנה משמש מתקדמת שפותחה במיוחד על מנת לשמור על עור העדין של התינוק. תכשירי הסדרה מכילים 100% מסנני קרינה מינרליים ומעניקים הגנה גבוהה מאוד, רחבה ומוגברת מקרינת SPF50+) UVB) ומקרינת UVA. התכשירים הינם היפואלרגניים, נבדקו אופטלמולוגית, דרמטולוגית, ללא פראבנים.

התכשירים בסדרה עברו את מבחן סנסיטיב המעיד על התאמתם במיוחד לעור רגיש. הסדרה כוללת תחליב גוף תחליב גוף (SPF50+), קרם פנים (SPF50+) וסטיק (SPF50+).

אולטרסול FREE: סדרת תכשירי ההגנה משמש המותאמת לעור רגיש. הפורמולות של סדרת פרי הינן ללא פראבנים, ללא שמנים, ללא בושם וצבע וללא גז בוטאן בתרסיסים הרציפים. כל הפורמולות הינן היפואלרגניות, עמידות במים, נמרחות בקלות, נספגות במהירות ואינן שמנוניות. הסדרה כוללת קרם ג'ל פנים (SPF30 ו-SPF50), ספריי שקוף (SPF50), ספריי רציף תחליבי (SPF50) ותחליב הגנה (SPF50).

אולטרסול MED: סדרה פורצת דרך להגנה חיונית ומשלימה לבעלי עור רגיש, בזמן החשיפה לשמש ולאחריה. היא משלבת תכשירים להגנה גבוהה מאוד בזמן החשיפה לשמש וקרם פנים משקם עוצמתי המסייע להגנה הטבעית של העור לטפל בנזקים הממשיכים להצטבר גם לאחר החשיפה לשמש.

הסדרה כוללת תחליב גוף (SPF50+), קרם פנים מועשר בלחות (SPF50+), ספריי שקוף (SPF50+), קרם פנים המכיל מסנני קרינה מינרליים (SPF50+), וקרם פנים משקם עוצמתי לתיקון הנזקים לאחר החשיפה לשמש.

.

ד"ר פישר, סדרת תכשירי ההגנה אולטרסול לתינוקות, לילדים ולבעלי עור רגיש. יעל האן,
ד"ר פישר, סדרת תכשירי ההגנה אולטרסול לתינוקות, לילדים ולבעלי עור רגיש/יעל האן

שיזוף לצד הגנה

אולטרסול שמן הגנה: סדרת שמני ההגנה מעניקים לעור מגע משי, רך ונעים ומראה זוהר. התכשירים בסדרה מיועדים לשיזוף אחיד בגוון עמוק, לצד הגנה מתבקשת מנזקי השמש.

תכשירים הינם היפואלרגניים. הסדרה כוללת ספריי שמן גזר (SPF20), ספריי שמן קוקס (SPF20) וספריי שמן אגוזים (SPF20). מוצע בשני סוגי אריזות, גם ספריי שקוף וגם בבקבוק BOV.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully