וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשכנתא הטובה בגלקסיה? רותם סלע עוזרת לחבר מכוכב אחר

עודכן לאחרונה: 10.5.2023 / 9:10

בנק דיסקונט יוצא בקמפיין חדש למשכנתאות ומלהק לצידה של הפרזנטורית רותם סלע, חבר מכוכב אחר. ברקוני, החייזר הפרוותי, אומנם כבש את הרשת בסדרת סרטונים ויראליים שזכו למיליוני צפיות, אך אין לו מושג מה זו משכנתא ואיפה, בכל הגלקסיה, מקבלים את התנאים הטובים ביותר

רותם סלע בקמפיין חדש לבנק דיסקונט. אלון שפרנסקי,
ברקוני החייזר, נעזר ברותם סלע כדי למצוא את המשכנתא הטובה ביותר על הגלקסיה/אלון שפרנסקי

ברקוני, החייזר הצבעוני ומלא הפרווה, הוא חבר מכוכב אחר שעובד בהייטק, הוא חצוף ומושחז, ולא מפחד להביע דעה על כל דבר, תוך שהוא מנפץ פרות קדושות.

לפרסומת של דיסקונט הוא מפציע בהופעת בכורה טלוויזיונית במפגש "תמים" בינו לבין זוג שמוכר דירה, בבניין שבו מתגוררת רותם סלע.

לברקוני אין בכלל מושג מה זו משכנתא, ולמזלו רותם "נחלצת" לעזרתו, ומזמינה אותו לבדוק בכל הגלקסיה היכן מקבלים את המשכנתא הטובה ביותר.

בהוצאה הגדולה בחיים, במשכנתא, הלקוחות צריכים בנק שיתאמץ בשבילם - לאחר שבדקו, הם מצאו שהמשכנתא בבנק דיסקונט, היא המשתלמת ביותר.

אבל רגע, אנחנו לא מסתפקים בלבדוק את עצמנו רק מול כל הבנקים בארץ… ומי יותר מתאים למשימה הזו מאשר ברקוני - חבר מכוכב אחר - שבין היתר, הוא גם כוכב רשת מצליח מאד שפונה בדיוק לקהל היעד הצעיר, שלוקח משכנתא ראשונה.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי ורשבסקי, יעלה בטלוויזיה, בשילוט חוצות, בעיתונות, ברדיו ובדיגיטל תחת המסר: "לקוחות דיסקונט בדקו ומצאו - המשכנתא בדיסקונט היא המשתלמת ביותר".

רותם סלע וברקוני. אלון שפרנסקי,
פונה לקהל היעד הצעיר, שלוקח משכנתא ראשונה, ברקוני ורותם סלע בפרסומת לדיסקונט/אלון שפרנסקי

בכדי להקל על לקוחות דיסקונט נוטלי המשכנתאות, יצא הבנק לאחרונה בהטבה משמעותית המאפשרת הקפאה של עליית תשלומי המשכנתא ללקוחות המתקשים בתשלום ההחזר החודשי בשל עליות ריבית בנק ישראל ועליית המדד.

במסגרת זו, מופקד בחשבונם מידי חודש סכום בגובה הגידול בהחזר החודשי של המשכנתא מאז ספטמבר 2022 ועד מרץ 2023, בסכום של עד 1,000 שקל בחודש.

בתום 24 חודשים, יוכל הלווה להחזיר את הסכום או לפרוס את ההחזר ל-36 חודשים ללא ריבית או עמלות, כולל במקרה של פירעון מוקדם.

עוד מציע הבנק: פריסה לתקופה ארוכה יותר של משך תקופת המשכנתא במסלול הפריים ללא שינוי בריבית וללא עמלות, הקפאה מלאה או חלקית של תשלומי המשכנתא לתקופה של עד 6 חודשים, עם או בלי הארכת תקופה - ללא תשלום עמלה ומחזור משכנתא כדי לשנות את תנאי המשכנתא באופן שהתנאים יותאמו ליכולות הלקוחות בנקודות הזמן הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully