וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות טעימות: ארוחת שף מול הים, קוקטייל על בסיס תה וקפה לדרך

עודכן לאחרונה: 22.5.2023 / 3:10

יצאנו לבדוק מה חדש בתחום המזון והמשקאות, מה הגיע למדפים בסופר ועוד לא טעמנו ואילו משקאות מתכוונים לרענן לנו את הקיץ ועוד לא הכרנו... קבלו את המשקאות, הקינוחים, החטיפים והתפריטים החדשים שמבטיחים להיות טעימים במיוחד

קפה 99 במלון דן תל אביב משיק תפריט בוקר חדש בתמונה מבחר ראשונות וסלטים בהגשה לשולחן. גל בן זאב,
קפה 99 במלון דן תל אביב משיק תפריט בוקר חדש בתמונה מבחר ראשונות וסלטים בהגשה לשולחן/גל בן זאב

מטבח של שף ונוף של ים

מסעדת CAFÉ 99 של מלון דן תל אביב, מציעה תפריט חדש של ארוחת בוקר ממטבחו של השף בוריס פאוקמן אל מול הנוף הקסום של חוף הים.

התפריט החדש משלב בר בולנז'רי ופטיסרי, שם דגש על חומרי גלם מקומיים וטריים כמו: דגים כבושים נאים, גבינות איכותיות ושמני זית מזנים מיוחדים עם מגוון מנות פתיחה ועיקריות בהגשה בשיטות בישול מקומיות וצרפתיות.

למרכז השולחן מוגשים לחמים, מנות ראשונות וסלטים כמו: סלט ירוק, חציל פחמים עם טחינה יוגורט, שרי תמר עם קרעי מוצרלה, אנשובי אורטיז וזוקיני צלוי מפוחם.

מהמנות העיקריות שמוצעות לבחירה: מקושקשת רכה עם קרם פרש, עירית ולחם מחמצת, בורקס גבינה מיוחד מבצק קרואסון במילוי גבינות טולום, גאודה מעושנת ועשבי תיבול טריים, אגס בנדיקט, קרוק מיסייה וחסה ליטל ג'ם.

תפריט המשקאות של ארוחת הבוקר מציע משקאות חמים, מיצים סחוטים טריים, קוקטיילים, קווה ויין.

ארוחת הבוקר החדשה של מסעדת CAFÉ 99 במלון דן תל אביב פתוחה לקהל הרחב בימים א'-ו', בין השעות: 08:00-11:30 בבוקר, כשמחיר הארוחה הינו 140 שקל למבוגר.

ניתן להזמין מקום בטלפון: 03-5202492 או דרך אפליקציית Tabit

ארוחת הבוקר של קפה 99 במלון דן תל אביב. נוי ערקובי,
ארוחת הבוקר של קפה 99 במלון דן תל אביב/נוי ערקובי

אלופים קטנים

תלמה, ממובילות שוק דגני הבוקר בישראל, מחדשת עם גרסת 'מיני' ומשיקה את 'קורנפלקס של אלופים ואלופות' במהדורת "מיני" מיוחדת.

אריזת קורנפלקס MINI של תלמה מכילה פלייקים קטנטנים וטעימים, כיפים לאכילה ובדיוק באותו טעם המוכר של 'קורנפלקס של אלופים ואלופות' רק הרבה יותר קטן.

המוצר שמושק בתזמון ראוי לקראת חג השבועות, יוכל לשמש כחומר גלם יצירתי בשלל מתכונים טעימים וחגיגיים.

המוצר ללא תוספת חומרים משמרים, מכיל 6 ויטמינים ברזל ו כ-1/2 כפית סוכר למנה* וללא בולים אדומים בדומה לקורנפלקס של אלופים ואלופות.

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
קורנפלקס מיני. סטודיו 0304,
קורנפלקס מיני של תלמה - כמו הטעם המוכר רק הרבה יותר קטן/סטודיו 0304

הלב של הגלידה עשוי מבצק

חברת בן & ג'ריס ישראל משיקה לראשונה את סדרת השלגונים "פיס פופ" המפתיעה שכוללת שני טעמים: שלגון בצק עוגיות ושלגון סולטד קרמל בראוני.

השלגונים בסדרה עשויים מגלידת שמנת משובחת עם ליבה עשירה בצורת סמל השלום השזורה לכל אורך השלגון, כך שבכל ביס מובטח שילוב טעמים ייחודי שמאפשר ליהנות מכל העולמות.

הסדרה החדשה כוללת שני טעמים ייחודיים: שלגון פיס פופ בצק עוגיות - עם ליבת בצק עוגיות בגלידת שמנת משובחת עם וניל ושוקולד צ'יפס, בציפוי בטעם שוקולד ושלגון פיס פופ סולטד קרמל בראוני - עם ליבת בראוני בגלידת שמנת משובחת עם וניל ושוקולד צ'יפס בציפוי קרמל מלוח.

השלגונים עטופים באריזה ייחודית בסגנון טאי דאי שעשויה מ-88% נייר וניתנת למיחזור.

לדברי אבי זינגר, מנכ"ל בן & ג'ריס ישראל: "מצאנו דרך לחדש לצרכן את ההנאה מהטעמים הקלאסיים של בן & ג'ריס. השלגונים החדשים משלבים תוספות אהובות עם גלידה איכותית המוגשת על גבי מקל וניתנת לאכילה בלי כפית, ליהנות מהגלידה של בן & ג'ריס בכל מקום ובכל זמן".

המחיר לצרכן של שלגון: 14 שקל, המשקל 69 גרם

שלגון בן אנד גריס פיס פופ, מחיר ליחידה 13.90 שח. יח"צ,
שלגון בן אנד גריס פיס פופ, מחיר ליחידה 13.90 שח/יח"צ

מפרלינים לטבלת שוקולד

העיקרון המנחה את לינדט מאז 1845, מוקדש לייצור השוקולדים המשובחים ביותר תוך שימוש במתכונים שנוצרו במומחיות על ידי שוקולטייר מאסטר לינדט וכעת, הם שוזרים את הקסם בפרלינים והופכים את טראפלס שוקולד החלב האייקוני של LINDOR לטבלאות שוקולד כאשר בכל קוביה מסתתר מילוי קרם שוקולד עשיר ומפנק.

הסדרה החדשה מוצעת ב-4 טעמים מפנקים: חלב, מריר 60%, לבן ופיסטוק. מוצרי לינדט מיובאים ומשווקים בישראל על ידי חברת "סידס" יבואנית ומשווקת מוצרי מזון מכל העולם.

טבלאות השוקולד במילוי קרמי עשיר ונימוח מגיעות בארבעה טעמים:
שוקולד חלב במילוי קרם פיסטוק
שוקולד לבן במילוי קרם שוקולד לבן
שוקולד חלב במילוי קרם שוקולד חלב
שוקולד מריר במילוי קרם שוקולד מריר 60% קקאו

מחיר מומלץ לצרכן: 12-16 שקל. להשיג ברשתות השיווק

סדרת טבלאות השוקולד של לינדור. יח"צ חו"ל,
סדרת טבלאות השוקולד של לינדור/יח"צ חו"ל

בייגלה בטעם הטבע

מותג פיטנס, ממותגי המזון החזקים והצומחים בישראל בשנים האחרונות, מתרחב גם לעולם הבייגלה. אסם נסטלה משיקה לראשונה את סדרת בייגלה פיטנס (Fitness) המכילה דגנים מלאים וירקות, וכוללת שני טעמים: בטטה וסלק

מדובר בשילוב ראשון מסוגו בין פיטנס לבייגלה, המכילים דגנים מלאים וירקות שתורמים למראה ולטעם מעולה, כ-120 קלוריות במנה (30 גרם), עשוי מרכיבים איכותיים, בין השאר דגנים מלאים וירקות שמעניקים צבעוניות בולטת, ארומה וטעמים נפלאים. בסדרה יושקו שני סוגים: בטטה וסלק.

עינת מוסקוביץ, מנהלת פעילות חטיפים באסם נסטלה: השקת בייגלה פיטנס עם ירקות נותן מענה למגמה שהולכת וצוברת תאוצה של צרכנים המחפשים פתרונות טובים ואיכותיים יותר על המדף. כמו כן, בייגלה פיטנס מעניק חידוש מרענן לעולם הבייגלה. הסדרה החדשה בולטת בצבעוניותה ובטעם המיוחד, ואכן זכתה להתלהבות וקיבלה ציונים גבוהים במיוחד בכל המדדים והתאמה מושלמת תחת סדרת פיטנס. סדרת פיטנס בייגלה, כ- 120 קלוריות למנה, מציעה איזון בין טעם נהדר, מרקם פריך וצבע משגע".

פיטנס בייגלה בטטה ופיטנס בייגלה סלק באריזות 150 גרם. ניתן להשיג בכלל רשתות השיווק במדפי החטיפים.

בייגלה פיטנס בטטה. סטודיו אסם,
בייגלה פיטנס בטטה/סטודיו אסם

* * * * משקאות * * * *

חגיגה של פירות

ספרינג משיק לראשונה בישראל משקאות טבעיים ומפנקים בבקבוקי זכוכית אישיים - שלושה שילובי טעמים אקזוטיים ועשירים בפרי: אננס בננה תפוח עם 61% פרי, פירות טרופיים עם 65% פרי ואננס קוקוס תות - 78% פרי.

כל המשקאות בסדרה החדשה הינם ללא תוספת סוכר, ללא ממתיקים מלאכותיים, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל.

לדברי יניב פרנקו, מנהל אגף השיווק ביפאורה: "ספרינג ממשיך לחדש בקטגוריית המשקאות המפנקים והאקזוטיים ומשיק לראשונה - משקאות פרי, מפנקים עם אחוזי פרי גבוהים במיוחד. הסדרה מכילה רק פירות ומים, ללא תוספת סוכר. בסדרה שלושה טעמים טבעיים ואקזוטיים בבקבוקי זכוכית אישיים".

הסדרה החדשה תושק באריזה אישית, לצריכה ON THE GO לכל מי שמעוניין להתפנק במהלך היום עם משקה פירות עשיר. פיתוח המוצר נמשך למעלה משנתיים, על מנת להגיע למוצר טבעי, ועל כן הוא מורכב רק ממיץ ומחית פרי ללא רכזים וללא תמציות. את השקת הסדרה החדשה מלווה קמפיין טלוויזיה, דיגיטל ושילוט חוצות.

ספרינג, משקה פירות חדש ללא תוספת סוכר. יח"צ,
ספרינג, משקה פירות חדש ללא תוספת סוכר/יח"צ

הקפה לדרך:

מותג הקפה BEANZ משיק משקה קפה קר קלאסי חדש, מתערובת של 100% פולי ערביקה, שפותח על ידי מומחי הקפה של המותג.

המשקה החדש מצטרף לשני משקאות הקפה הקר שהושקו בקיץ שעבר - BEANZ ICE COFFEE LATTE בטעם וניל ובטעם מוקה, הוא מכיל חלב והוא ללא מדבקת סוכרים אדומה וללא חומרים משמרים.

עופרי שבו, מנהל השיווק של שטראוס קפה ישראל: "פיתחנו ביחד עם מומחי הקפה שלנו את סדרת ICE COFFEE LATTE קפה אמיתי, מרענן ומרווה. הסדרה מבוססת על תערובת פולי קפה עם חלב, במתיקות מעודנת ובטעמים אהובים שמותאמת לחיך הישראלי".

המשקה נמכר בפחית המכילה 250 מ"ל. זמין לרכישה בחנויות הנוחות, המכולות, הקיוסקים, הפיצוציות, רשת קפה עלית, בתי קפה BEANZ ובאתר האונליין של BEANZ החל מחודש מאי 2023.

נמס אייס נוגט ובינז אייס קופי לאטה קלאסיק. סטודיו שטראוס,
נמס אייס נוגט ובינז אייס קופי לאטה קלאסיק/סטודיו שטראוס

טקס חוויית התה

תרעננו את כל מה שחשבתם על תה כי ויסוצקי משיקה לראשונה את T-LAB MIXOLOGY, סדרת תמציות וחליטות להכנת קוקטיילים ומשקאות קרים או חמים המבוססים על עלי תה, חליטות פירות, צמחים ותבלינים, ליצירת מגוון משקאות מרעננים וטעימים.

הסדרה החדשה של T-LAB מהווה את נקודת המפגש בין התשוקה לחדשנות בעולם התה, לצד המומחיות ב- 175 השנים האחרונות.

סדרת תמציות התה נרקחו מחומרי גלם איכותיים ויצרו ארומות ייחודיות וטעמים משובחים מ-100% רכיבים טבעיים.

כעת, ניתן להכין את המשקאות על בסיס התה, בבית, באמצעות פתרון קל, פשוט, מהיר ונוח ב-4 טעמים: חליטת פירות יער, תה ירוק לימונית לואיזה, תה ירוק לימון ונענע, תה שחור בטעם תפוז בתוספת תבלינים.
המחיר: 69 שקל לבקבוק 750 מ"ל. ניתן להשיג ב T-LAB ברחוב החשמונאים 103 תל אביב ובאתר

ויסוצקי T-LAB. ברוך נאה,
טקס חוויית התה של ויסוצקי, סדרה חדשה של T-LAB להכנת מגוון משקאות/ברוך נאה

היין של הנשיא

חברת אנוטקה, נבחרה לשווק ולהפיץ בבלעדיות בישראל, את יין הדגל של יקב היוקרה הצרפתי שאטו ד'אסטובלון D'ESTOUBLON שבין בעליו נמנים קרלה ברוני וניקולא סרקוזי ומשפחות נוספות המעצבות את עתידו של היקב עם רשת בתי המלון הצרפתית היוקרתית Airelles, המפעילה מלונות 5 כוכבים הממוקמים במיקומים אסטרטגיים, בין השאר בארמונות ורסאי, בסן טרופה ועוד.

שאטו דאסטבלון, הוקם בשנת 1,489 ומשתרע על פני שטח של 300 דונם, 17 דונם של כרמים ו- 120 דונם של מטעי זיתים וחקלאות אורגנית. במאה ה-18 הוקמה בשטח עצום זה טירה ייחודית הכוללת 10 חדרים מפוארים והיא פעילה גם כיום, לאירוח פרטי בעיקר.

אנדריי חינאווי, מבעלי חברת אנוטקה, ציין "הקהל הישראלי צמא לחידושים מהקטגוריות השונות ואנו נרגשים לחשוף בפניו את היקב הייחודי והמרתק הזה. כידוע, בשנים האחרונות צריכת יינות הרוזה בארץ נמצאת במגמת עליה מתמדת, אנו רואים גידולים משמעותיים בקטגוריה זו והיא צפויה להתחזק עוד. היין הראשון שנשיק בארץ הואROSBLOOD , יין אלגנטי, אוורירי הנשען על מסורת ושושלת מפוארת שזוכה לתשומת לב והערכה רבה ברחבי העולם".

גיא בליס, מנכ"ל אנוטקה, הוסיף "כחלק מפעילותנו הרבה, אנו משקיעים מאמצים לאתר את היקבים הכי מיוחדים ובעלי אפיל, במטרה לעצב את חווית צריכת היין בישראל. אנו שמחים שהנהלת היקב הביעה בנו אמון מלא להובלת ההפצה וההשקה בישראל, לצד 50 מדינות מובילות נוספות. בשלב ראשוני אנו מעריכים שיין פרימיום זה יתברג ברשימת ה- Top 3 בישראל. במדינות בהן הוא משווק כבר, הוא התברג במקום הראשון וסביר שיהיה כך גם אצלנו בחודשים הקרובים".

יין ROSEBLOOD זמין לשיווק בחנויות היין המובחרות ברחבי הארץ ובאתר של אנוטקה

חברת אנוטקה נבחרה לשווק ולהפיץ את יין הפרימיום רוזבלוד של שאטו דאסטובלון בבעלות בני הזוג קרלה ברוני וניקולא סרקוזי ורשת בתי המלון היוקרתית airless. יח"צ,
חברת אנוטקה נבחרה לשווק ולהפיץ את יין הפרימיום רוזבלוד של שאטו דאסטובלון בבעלות בני הזוג קרלה ברוני וניקולא סרקוזי ורשת בתי המלון היוקרתית airless/יח"צ

ערק של אריות

חטיבת האלכוהול של טמפו מציגה בגאווה את 'ערק אשקלון' עם המתכון המסורתי שעובר מדור לדור כבר כמעט 100 שנה, מאז שנת 1925 שכעת עבר שדרוג ומוגש עם בקבוק חדש ומראה יוקרתי.

'ערק אשקלון', המיוצר בייצור ארץ ישראל כחול לבן, עובר זיקוק משולש בדודי נחושת, בתהליך קפדני המשלב מסורת ארוכת שנים לצד קידמה טכנולוגית עכשווית. בסיומו של הזיקוק מתקבל תזקיק נקי וטהור, המתובל במאפייני אניס ייחודיים המגיעים מזיקוק שמני כוכבי אניס הגדלים במזרח אסיה ונחשבים לאיכותיים ביותר.

הזיקוק המשולש ושמני האניס הייחודיים מעניקים למשקה את הטעם החזק, את האיכות ואת ארומות המעודנות, בדיוק כפי שחלב אריות צריך להיות.

מחיר מומלץ לצרכן: 55 שקל לבקבוק, התכולה: 700 מ"ל. ניתן להשיג בחנויות היין והאלכוהול המובחרות וברשתות השיווק

ערק אשקלון, מחיר 55 שח .. יח"צ,
ערק אשקלון עם המתכון המסורתי המשופר, המחיר: 55 שקל לתכולה של 700 מ"ל/יח"צ

ג'ין, טוניק וצוף של פרחים

מותג הג'ין הסקוטי הנדריקס, בייבוא חברת הכרם, יוצא מידי שנה במהדורה מיוחדת ומוגבלת של ג'ין יוצא דופן - הפעם הוא משיק את HENDRICK'S FLORA ADORA - עם תמציות פרחים שיוצרו מהפרחים האהובים על הפרפרים והדבורים באזור המזקקה.

בתוך מזקקת הנדריקס, או בשמה הידוע "הארמון של הנדריקס", שוכנת גינת פרחים מדהימה ביופייה. גינה שמלאה בפרחים מכל הסוגים, עם ארומות נהדרות וצבעים מהפנטים. בגינה זו מתרחשת מסיבה קסומה של פרפרים ודבורים, שרוקדים, מעופפים וסועדים מהצוף הטעים של זרי פרחים סקוטיים מיוחדים במינם, אותם מטפחת ומגדלת לייזלי גרייסי, המאסטר דיסטילרית של המזקקה.

האופי העשבי הרענן בסגנון הקלאסי של הנדריקס בא לידי ביטוי גם הוא. שילוב הערער והכוסברה עם האפיונים הפרחוניים המתקתקים יוצר ג'ין מאוזן, בעל ארומות פרחוניות נפלאות, רענן וצבעוני, ארומטי ומורכב, שיהפוך כל מסיבה למסיבת גן אנגלית וצבעונית.

מומלץ לשתייה עם קרח, טוניק וקישוט מלפפון או במגוון מיקסים וקוקטיילים. תכולה: 70 ס"ל | אחוז אלכוהול: 43.4% | מחיר: 194 שקל. להשיג בחנויות אלכוהול ויין מובחרות.

hendrick s flora adora  bottle only global. באדיבות הכרם,
מותג הג'ין הסקוטי הנדריקס, משיק את המהדורה המוגבלת השנתית, הפעם עם תמציות של פרחים/באדיבות הכרם

התשוקה לתפוחים

הסקוטית מבית ישרקו, משיקה לקיץ 2023, סדרת משקאות קלילים של סיידר אלכוהולי מצרפת Louis Raison, לואי רייזון. הסדרה כוללת 2 טעמים מרעננים: תפוח ירוק ותפוח אדום.

הסיידרים של לואי רייזון הינם מסורת משפחתית שהתחילה בשנת 1923. לואי ריזון, אשר למד את רזי ייצור הסיידר במשך שנים מאביו ולרבות הימים קיבל ממנו את החברה, יצר שיתוף פעולה מעמיק עם מגדלי תפוחים בכל איזור בריטני שבנורמנדי והם מחזיקים באמונה משותפת לפיה, התשוקה לייצור המשקה היא שנותנת לסיידר את האופי הייחודי. לכל אחד מסוגי התפוחים בהם משתמשים לייצור הסיידר יש פרופיל טעם מובהק.

לואי רייזון סיידר קריספ Louis Raison Original Crisp Cider - עשוי מתפוחים ירוקים טריים שעברו מיון מוקפד ולאחריו נשטפו ונמעכו עד להפקת המיץ. את מיץ התפוחים מתסיסים בעזרת שמרים מיוחדים, במשך 14-21 ימים עד לקבלת הסיידר האלכוהולי. בתום התסיסה הסיידר מסונן ומעורבב היטב ואז מסונן שוב לקבלת הרענון הרצוי. צבעו זהוב, עם בועות עדינות, הוא מרענן וחמצמץ, מזכיר מעט תפוחי גרני סמית' וגולדן דלישס. הסיידר בניחוח תפוחים מבושלים, לימון ועשבוניות והוא מתאים לארוחת גבינות בשלות, בשר אחר וקינוחים על בסיס שוקולד.

לואי רייזון סיידר רוז', Louis Raison Rouge Delice Cider - עשוי ממגוון תפוחים אדומים טריים ובעיקר מזן תפוחי רוז' דליס, זן ייחודי ויוצא דופן בכך שלא רק קליפתו אדומה, אלא גם בשרו אדום. תהליך הייצור מתחיל במיון מוקפד של התפוחים, שטיפתם ומעיכה עד להפקת המיץ, אותו מתסיסים בעזרת שמרים מיוחדים, במשך 14-21 ימים עד לקבלת הסיידר האלכוהולי. בתום התסיסה הסיידר מסונן ומעורבב היטב ואז מסונן שוב לקבלת הרענון הרצוי. צבעו ורוד-כתום והוא פרחוני וחמצמץ עם ניחוח תפוחי טאטן מבושלים. הטעם הראשוני מאוד חמוץ ומותיר אחריו טעם הדרים עדין, יחד עם טעמי פירות יער אדומים - דומדמניות שחורות ואדומות. מתאים ללוות ארוחת דגים בגריל, סושי, סלטי פירות ים, עוגות ועוד.

המחיר המומלץ: 9 שקל, 330 מ"ל. אלכוהול: 5.5% . מומלץ לשתות בטמפרטורה של 4-6 מעלות. ניתן להשיג בסניפי טיב טעם, בחנויות מקצועיות ובמסעדות וברים נבחרים ובאתר חברת ישרקו

הסקוטית מבית ישרקו משיקה סדרת סיידר לואי ריזון תפוחים ירוק ואדום המחיר 9 שקל. יח"צ,
הסקוטית מבית ישרקו משיקה סדרת סיידר לואי ריזון תפוחים ירוק ואדום המחיר 9 שקל/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully