וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפני כחול-לבן: מותג הטיפוח שיסיידו משיק צמד סרומים מבטיח

עודכן לאחרונה: 11.5.2023 / 19:37

תהליך ההתבגרות בקרב נשים בגילאי 40-50 בא לידי ביטוי בעור הפנים והמושגים "קמטוטים", "צניחה" ומראה עור "נפול" נשמעים בסביבתן יותר ויותר. הפתרונות האפקטיביים לתיקון הם לרוב פעולות כירורגיות אך עבור החוששות, מציע המותג שיסיידו פתרון לא פולשני אך עם תוצאה דומה

skin filler serums - שיסיידו. יח"צ חו"ל,
skin filler serums - שיסיידו/יח"צ חו"ל

לסבול מהעלייה בגיל או להתבגר היטב ועם ביטחון עצמי? אלו האפשרות שעומדות בפני נשים המצויות בשלב בו סימני הגיל מתחילים להופיע ועם השנים אף ניכרים באופן משמעותי על פניהן.

היצע הפתרונות לתיקון המראה הנפול, שנחשבים ליעילים, הוא מוגבל באופן יחסי ומצטמצם ל-2 אפשרויות: טיפול חצי פולשני באמצעות הזרקות של חומרי מילוי כמו חומצה היאלורונית או התמסרות לסדרת טיפולים עם מכשור מתקדם ויקר אצל קוסמטיקאיות אופתרון שהוא פולשני מלא, באמצעות ניתוח כירורגי למתיחת הפנים.

אם את חוששת מפעילות פולשנית כלשהי או חוששת מתוצאות לא רצויות שקשה (עד בלתי ניתן) לתקן אותן, למותג היפני היוקרתי שיסיידו - יש בשורה חדשנית.

הפתרון המוצע של שיסיידו מציג פריצת דרך מדעית וחדשנות עתידנית שהינה תוצאה של 30 שנות מומחיות, כולל שלוש שנות מחקר ייעודי - התערבות מושכלת במנגנונים הטבעיים של העור והחזרת השליטה על הזמן החולף, הודות לטכנולוגיה עתידנית, בהשראת הליכים אסתטיים.

את הבשורה, מציג המותג באמצעות שני בקבוקונים, (צמד סרומים) שמבטיחים להשיב את נפח והחיוניות לעור. זוג הסרומים עם הפעולה המשלימה SKIN FILLER - BIO-PERFORMANCE SERUMS - מאפשר לך להשיב במהרה את המילוי והנפח לעור הפנים, בנוחות, בבית (Instant filler benefits at home) ועם הבטחה לתוצאות נראות לעין בתוך יום.

skin filler serums - שיסיידו. יח"צ חו"ל,
skin filler serums - שיסיידו/יח"צ חו"ל

מזעזעת את העקרונות המולקולריים

עד כה, בקוסמטיקה לא פולשנות, אחד הפתרונות היה להשתמש בשברי חומצה היאלורונית (הנקראת חומצה היאלורונית בעלת משקל מולקולרי נמוך) כדי לייעל את חדירתה אך תהליך זה אינו מסוגל לשמר את תכונות הלחות והנפח של החומצה ההיאלורונית המקורית בעלת משקל מולקולרי גבוה.

חוקרי שיסיידו שהציבו לעצמם אתגר גדול להבטיח חדירת חומצה היאלורונית בעלת משקל מולקולרי גבוה תוך שמירה על פעולת הלחות והנפח המקסימלית שלה. המטרה שלהם הייתה לעצב טכנולוגיה שתוכל לשלוט בגודל החומצה ההיאלורונית מבלי לשנות את המבנה המולקולרי המקורי שלה - טכנולוגיה חדשנית שתעז לזעזע את העקרונות המולקולריים העיקריים ולחולל מהפכה במוצרי קוסמטיקה המעניקים נפח ויתרונות אנטי אייג'ינג.

המטרה השאפתנית להחדיר שברי חומצה היאלורונית שבכל זאת יחזיקו מעמד, שיחדרו היטב אל העור וישמרו על הנפח שלו, הובילה להולדתה של טכנולוגיית MOLECUSHIFT.

המחקר של שיסיידו הסתמך על הימצאותם של כוחות אלקטרוסטטיים היכולים לשלוט בגודל החומצה ההיאלורונית על ידי הדהוד לחוק המטענים היוניים. ואכן, חוקי הפיזיקה הבסיסיים הללו קובעים שמטענים מנוגדים מושכים זה את זה בעוד כוחות זהים דוחים זה את זה.

חומצה היאלורונית אינה יוצאת דופן לכלל זה, השולט בכוחות המשיכה והדחייה הללו. המולקולה שלה נושאת מטענים שליליים רבים הדוחים זה את זה, מה שמסביר בחלקו את המבנה המורחב באופן טבעי.

המטענים השליליים החופשיים הללו גם מושכים וקושרים כמות גדולה של מולקולות מים הנטענות באופן חיובי וכתוצאה מכך גורמות לגידול משמעותי בנפח. לא משנה מה גודלן, צורתן של מולקולות תלויה גם בכוחות האלקטרוסטטיים של משיכה ודחייה בין מטענים יוניים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
skin filler serums - שיסיידו. יח"צ,
טכנולוגיית MOLECUSHIFT, חושפת את תכונות הנפח החזקות של חומצה היאלורונית/יח"צ

מהי טכנולוגיית MOLECUSHIFT?

הפתרון החדשני הוא בעצם אפנון כוחות אלקטרוסטטיים היה הרעיון מאחורי טכנולוגיית MolecuShift - שליטה בגודל החומצה ההיאלורונית תוך שמירה על המבנה המולקולרי שלה ללא פגע. הגשמת חלום בקוסמטיקה.

חדשנות זו מבוססת על אסטרטגיה בת שני שלבים: דחיסת החומצה ההיאלורונית כדי לאפשר לה לחדור לעור תוך שמירה על המבנה המולקולרי שלה ואז הרחבה מחדש, לאחר שהיא חדרה לעור, כדי להגביר נפחים באופן מיידי מבפנים.

טכנולוגיית MOLECUSHIFT פורצת הדרך, חושפת את תכונות הנפח החזקות של חומצה היאלורונית במוצרי אנטי אייג'ינג. בסך הכל הוגשו שלושה פטנטים על טכנולוגיה חדשנית זו, המנצלת סוף סוף את מלוא כוחה של חומצה היאלורונית בלב העור, במוצרי קוסמטיקה מקטגוריית האנטי אייג'ינג.

הטכנולוגיה פועלת כהליך אסתטי, ממלאת את העור עם חומצה היאלורונית ומעניקה לחות ונפח גבוה. מעניקה לעור מראה צעיר יותר באופן מיידי.

כדי להביא את היתרונות של טכנולוגיית MolecuShift לעור, שיסיידו השיקה שני סרומים משלימים ובלתי נפרדים כדי לספק אפקט מידי של נפח. הסרומים Bio-Performance Filler Skin פועלים בסינרגיה מלאה כדי לרתום את כל יתרונות הלחות והנפח של החומצה ההיאלורונית בלב העור.

skin filler serums - שיסיידו - תוצאות. יח"צ חו"ל,
skin filler serums - שיסיידו - תוצאות/יח"צ חו"ל

עובדים בסינרגיה: כחול לבן - לילה ויום

THE NIGHT INFILL SERUM - סרום הלילה - מכיל חומצה היאלורונית דחוסה חומצה היאלורונית בעלת משקל מולקולרי גבוה + קומפאקטור (מדחס) המאפשר לה לחדור בהדרגה לעור לאורך כל הלילה.

THE DAY FULL EXPANSION SERUM - סרום היום - סרום היום מכיל את ה,Expender - המרחיב מחדש את החומצה ההיאלורונית הדחוסה שחדרה לעור ומאפשר לה לחזור במהירות לגודלה המקורי ולתכונות הנפח המקוריות שלה

התוצאה: העור נדחק כלפי מעלה מבפנים ונראה מיידית צעיר יותר. היעילות נראית לעין וניתנת למדידה כבר לאחר שימוש אחד.

SHISEIDO SKIN FILLER - BIO-PERFORMANCE SERUMS צמד הסרומים מיועד לכל הנשים המודאגות מהופעת סימני ההזדקנות על עור הפנים שלהן. נשים שמחפשות מוצרי טיפוח מתקדמים ובעלי ביצועים גבוהים שיכולים להעניק לעור שלהן מראה צעיר יותר באופן מידי.

נשים שנמשכות לתוצאות המרהיבות והמיידיות של הליכים אסתטיים אך עדיין עשויות להסס לקבוע תור.
חנשים שמעריכות את ההתחשבות בסביבה, פיתחה שיסיידו אריזת פרימיום ברת קיימא - כל סרום של Bio-Performance Filler Skin Shiseido תוכנן עם מערכת משאבות ניתנת למילוי כדי להפחית את פסולת הפלסטיק המזיקה לכדור הארץ.

המחיר לצד הסרומים: 1,200 שקל. ניתן להשיג ברשתות: סופר פארם, המשביר ו be.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully