וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנקות בלי ללכלך: המוצרים האקולוגיים מהולנד מכניסים סטייל הביתה

עודכן לאחרונה: 11.5.2023 / 16:48

OH!GLOW (אוגלו) פלטפורמת אונליין למותגי לייפסטייל ייחודיים, משיקה לראשונה בישראל את המותג ההולנדי Kinfill (קינפיל) למוצרי ניקוי וטיפוח הבית. המוצרים של המותג מגיעים בבקבוקי זכוכית, בעיצוב נורדי, יוקרתי ומלא בסטייל, כאלו שעוד לא פגשתם ולא תרצו להחביא בארון

kinfill מנקה מטבחים להשיג בoh!glow. יח"צ חו"ל,
kinfill מנקה מטבחים להשיג באתר oh!glow וברשת חנויות טולמנ'ס/יח"צ חו"ל

הריח שישלוט בחלל הבית: כמו שתבחרו בושם

OH!GLOW (אוגלו) היא פלטפורמת איקומרס שתומכת במותגי לייפסטייל קטנים ועצמאיים עם אג'נדות חברתיות וסביבתיות, וכיום היא משווקת כ-70 מותגים שונים מתחומי הטיפוח השונים.

כעת, OH!GLOW מתרחבת לעולם הניקיון והטיפוח לבית, ומשיקה לראשונה בישראל, את המותג האקולוגי kinfill (קינפיל) שמגיע מהולנד - והוא לא דומה לשום דבר שהכרתם עד כה.

מעבר להיותם אקולוגיים וכאלו שלא נוסו על בעלי חיים (דגש חשוב ועקרוני בפני עצמו), המוצרים של המותג Kinfill, הם מעוצבים במראה יוקרתי, בבקבוקי זכוכית שקופה ואיכותית מאיטליה, עם ניחוחות ייחודיים שנרקחו במיוחד עבור המותג ע"י הפרפומר הראשי של המותג.

פעמיים בשנה יוצאת מהדורת ריחות מוגבלת עם מגוון ריחות עשיר לבחירה - בדיוק כמו שתבחרו בושם - על פי טעם אישי - ניחוח שישלוט ברחבי הבית: מהכיור במטבח ועד שירותי האורחים, חדר השינה, האמבטיה והסלון.

kinfill קולקציית מצרי ניקיון וטיפוח לבית. להשיג באתר oh!glow וברשת טולמנס. וואלה!כסף,
כמו שבוחרים בושם: kinfill קולקציית מוצרי ניקיון וטיפוח לבית במגוון ניחוחות לבחירה/וואלה!כסף

חומרי הניקוי יוצאים מהארון

את מוצרי הניקוי והטיפוח לבית של Kinfill לא תרצו להחביא בארון השירות עם הדלי והסמרטוטים וגם לא להסתיר במגירה שמתחת לכיור במטבח. אתם תרצו להניח אותם בגאווה על גבי משטח מרכזי בחלל הבית כמו האי במטבח, שולחן הקפה בסלון או המזנון של הטלוויזיה, בנוכחות מופגנת!. השתלבותם בהרמוניה עם עיצוב הבית, בין אם הוא מעוצב בסגנון מודרני, כפרי או אקלקטי (שילוב סגנונות) - מובטחת.

בואו נניח רגע את העיצוב המוקפד, ניחוחות הבוטיק והסטייל בצד, חשוב לא פחות להדגיש ש-KInfill הוא מותג בר קיימא וידידותי לסביבה, הוא עושה שימוש ברכיבים נקיים, בבקבוקים יוקרתיים ובאביזרים המיוצרים מחומרים ממוחזרים ומאפשרים שימוש חוזר ובלתי מוגבל.

הוא מעודד הקנייה של הרגלי ניקיון מתחשבים יותר ואימוץ שינויים קלים בתחום הניקיון, על מנת לייצר שינוי סביבתי גדול ומשווק מיכלים עם חומרי הניקוי למילוי חוזר (Refill).

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
kinfill סבון כלים להשיג ב oh!glow. יח"צ חו"ל,
kinfill סבון כלים להשיג ב oh!glow/יח"צ חו"ל

שימוש חוזר, אקולוגי וחסכוני

חומרי הניקוי בסדרת המוצרים לטיפוח הבית מגיעים במיכלי התזה עשויים כאמור, מזכוכית איטלקית בעיצוב נורדי מרהיב שהופך אותן לפריט שמוצג בגאווה ולא מאוחסן תחת הכיור.

החומרים מגיעים כתמציות בבקבוקונים של 10 מ"ל הנמהלים במי ברז אל תוך מכלי הזכוכית. הרכיבים בטוחים לשימוש בקרב נשים בהריון וילדים לולא חומרים מזיקים כמו שמן דקלים, אלומיניום, פורמלדהיד, פתלט, שמנים מינרליים, פרבן, סיליקון, SLS, סולפט, טולואן או סבון.

השימוש החדשני והחסכוני בתמציות למילוי, מאפשר גם חסכון בעליות השינוע האריזה והפחתת זיהום האוויר. מכלי הזכוכית הם 100% מתכלים ותורמים לצמצום השימוש בפלסטיק.

kinfill קולקציית הבית המלאה 369 שח להשיג באתר oh!glow וברשת טולמנס. יח"צ חו"ל,
kinfill קולקציית הבית המלאה 369 שח להשיג באתר oh!glow וברשת טולמנס/יח"צ חו"ל

קולקציית המוצרים של Kinfill כוללת:

מארז לניקוי הבית - מארז אקולוגי לניקיון הבית - Full House Collection - סדרת המוצרים המלאה לבית נקי במארז אקולוגי אחד. 4 ממוצרי הדגל של המותג: ניקוי מולטי למשטחים, ניקוי לזכוכית ומראה, ניקוי לאמבטיה ואריחים וניקוי לרצפות. המארז כולל: ארבעה מכלי תרסיס מזכוכית איטלקית מעוצבת 500 מ"ל + 4 תמציות ניקיון 10 מ"ל בניחוחות שונים .מחיר לצרכן: 369 שקל.

לכל סוגי המשטחים - ערכת ניקוי רב תכליתית למגוון משטחים Multi Surface - ערכת ניקוי לכל מטרה, מכילה מיכל ריסוס מזכוכית בעיצוב איטלקי ובקבוקון של תמצית ניקוי 10 מ"ל למגוון משטחים. בעלת פורמולה ידידותית לסביבה, עדינה ומרוכזת המתאימה לניקוי כל משטח, משולחנות עץ ואז שיש. מחיר לצרכן: 149 שקל.

למראות וזכוכיות - ערכת ניקוי למראות וזכוכית Glass & Mirror - מכילה מיכל ריסוס מזכוכית בעיצוב איטלקי ובקבוקון של תמצית ניקוי 10 מ"ל לניקוי יסודי של מראות, חלונות ואביזרי זכוכית. בעל פורמולה ידידותית לסביבה, עדינה ומרוכזת המתאימה לניקוי מגוון משטחי זכוכית. מחיר לצרכן: 149 שקל.

לכל סוגי הרצפות - ערכת ניקוי לכל סוגי הרצפות Floor Cleaner - ערכה לניקוי, שטיפה ושמירה המתאימה לכל סוגי הריצוף. מכילה מיכל ריסוס מזכוכית ובקבוקון 10 מ"ל של תמצית לניקוי יסודי של כל סוגי הרצפות . מחיר לצרכן: 149 שקל.

לאריחי אמבטיה - ערכת ניקוי לאמבטיה ואריחים Tub & Tile - ערכה לניקוי יסודי ויעיל של חדר האמבטיה ואריחים. מיכל בקבוק ריסוס מזכוכית עיצוב איטלקי ובקבוקון 10 מ"ל של תמצית לניקוי אמבטיה ואריחים המתאימה לכל משטח, מקרמיקה ופורצלן ועד נירוסטה ואפילו פיברגלס. מחיר לצרכן: 149 שקל.

למטבח - ערכת ניקוי למטבח Kitchen Cleaner ערכה לניקוי מטבח המיועדת לניקוי נתזי שומן ולכלוך עקשני. מתאים לשימוש על כל סוגי החומרים במטבח. אינו משאיר סימנים ובניחוח מרענן. הערכה מכילה בקבוק ריסוס מזכוכית ובקבוקון 10 מ"ל של תמצית ניקוי. מחיר לצרכן: 149 שקל

לשטיפת כלים - ערכה לשטיפת כלים Dish Soap - סבון כלים ידידותי לסביבה בעל נוסחה ייחודית לניקויי יסודי של הכלים. הפורמולה המרוכזת והיעילה מסייעת בהסרת לכלוך ושומן מהכלים ביעילות ושומרת עליהם נקיים ומבריקים. מכיל בקבוק ריסוס מזכוכית ובקבוקון תמצית ניקוי 10 מ"ל. מחיר לצרכן: 149 שקל.

kinfill קולקציית מצרי ניקיון וטיפוח לבית. להשיג באתר oh!glow וברשת טולמנס. וואלה!כסף, מערכת וואלה!
kinfill קולקציית מוצרי ניקיון וטיפוח לבית. להשיג באתר oh!glow וברשת טולמנ'ס/מערכת וואלה!, וואלה!כסף

תמציות ניקוי למילוי חוזר

מילוי חוזר למגוון ערכות - לניקוי משטחים, לניקוי אמבטיה ואריחים, לניקוי רצפות, לניקוי המטבח, לניקוי מראות וזכוכיות - כל סט מכיל 2 יח' של תמצית ניקוי 10 מ"ל למילוי חוזר, עם פורמולה ידידותית לסביבה, עדינה ומרוכזת המתאימה לניקיון יסודי. מחיר לצרכן: 59 שקל.

מילוי לערכה לשטיפת כלים - Halo Soap. מחיר לצרכן: 69 שקל.

kinfill קולקציית מצרי ניקיון וטיפוח לבית. להשיג באתר oh!glow וברשת טולמנס. וואלה!כסף,
kinfill קולקציית מוצרי ניקיון וטיפוח לבית. סבון כלים באריזת Refill למילוי חוזר/וואלה!כסף

OH!GLOW (אוגלו) היא פלטפורמת איקומרס המאגדת עשרות מוצרי ביוטי טיפוח ולייף סטייל מהעולם
עם דגש על תמיכה במותגים קטנים, עצמאיים, נישתיים ובעלי אג'נדות חברתיות וסביבתיות.

כל המותגים שנמכרים בפלטפורמה, באופן גורף, לא נוסו על בע"ח, כולם עושים שימוש ברכיבים איכותיים ועל כולם מופעלת בקרת איכות ברמה גבוהה.

החברה מקפידה לבחור את מותגים על פי יעילותם, החדשנות שהם מציגים, הפורמולות האיכותיות שהם משיגים והתחשבותם בסביבה.

להשיג באתר OH!GLOW ובחנויות רשת טולמנ'ס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully