וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש חדש תחת השמש: מה מציעים לנו תכשירי ההגנה?

עודכן לאחרונה: 18.5.2023 / 4:24

קיץ 2023 נמצא כבר ממש מעבר לפינה ואם חשבתם שאתם יודעים כל מה שצריך בנושא ההגנה מנזקי הקרינה, נגלה לכם שיש חדש תחת השמש. מה התחדש על מדפי תכשירי ההגנה?

אווירה שמש קיץ והגנה בריאה מבית דרמלוג'יקה צ. יח"צ חו"ל,
הגנה על הפנים: טיפים של מומחים ומסנני קרינה חדשים/יח"צ חו"ל

השמש מעל ישראל זורחת בעוצמה רבה במשך רוב חודשי השנה. בניגוד למקובל לחשוב, הנזק מהשמש אינו נגרם רק כתוצאה מחשיפה מכוונת לשמש אלא מדובר בנזק מצטבר, תולדה של פעילויות שגרתיות בחיי היומיום. איך מתגוננים? דיברנו עם מומחיות לעור כדי להבין קצת יותר.

פולה בליק דיין, מומחית לרפואה טבעית וקוסמטיקה מתקדמת: "על אף האזהרות הרבות לגבי הסכנות מקרינת השמש, רבים בישראל נוהגים ללכת לים/לבריכה במטרה להשתזף. כיוון ששיזוף יתר עשוי לגרום לכוויות, שלפוחיות, פיגמנטציה, קמטים, פטריות ואף סרטן העור, ההמלצה היא למרוח מקדם הגנה לפני כל חשיפה לשמש, ולו הקצרה ביותר. נזקים שעלולים להיגרם לעור עקב החשיפה לשמש: יובש בשכבת העור העליונה, בלאי מהיר והזדקנות מראה העור שינויים והופעה של כתמים ועוד.

צריך לקחת בחשבון שהחל מהשעה 10 בבוקר ועד 3 אחה"צ, קרני השמש הופכות להיות יותר קצרות ומסוכנות. את מקדם ההגנה מומלץ למרוח כ-20 דקות לפני החשיפה לשמש ולחדש את המריחה כל מספר שעות, בנוסף רצוי לכסות על עור הפנים והצוואר באמצעות כובע רחב שוליים".

פולה בליק דיין. אור גפן,
פולה בליק דיין, מומחית לרפואה טבעית וקוסמטיקה מתקדמת/אור גפן

"קרינת השמש מהווה מקור של חום ואנרגיה לכל היצורים החיים, ובלעדיה החיים על פני כדורי הארץ לא היו אפשריים", מסבירה ד"ר מרינה לנדאו, דרמטולוגית בכירה, מהרופאים המומחים בעולם בתחום הצערת העור. "לקורטוב של אור השמש יש יתרונות רבים אך קרני השמש יכולות ליצור גם נזק רב. יחד עם ההתפתחות ההדרגתית בהבנת ההשפעה החמורה של נזקי השמש לעור, מתפתחים תכשירי הגנה (מסנני קרינה) ייעודיים כל העת.

"המושג SPF מתייחס ליכולת הסינון היחסית של קרם הגנה את קרני UVB (אולטרא-סגולות קצרות) תכשירים בעלי SPF 15 סיפקו בעבר הגנה מספקת מפני כוויות שמש והיו התכשירים הנפוצים ביותר. בהמשך, המחקר הראה שקרני שמש לא רק גורמות לכוויות, אלא גם מעלות סיכון לסרטן העו, משכך, הועלתה הרמה הנדרשת של SPF במסננים ל-30 ויותר, והופיעו מרכיבים המסננים גם את קרני UVA הארוכות.

רוב קרני השמש שמגיעות אל פני כדורי הארץ הן דווקא קרני האור הנראות, אלו שאינן יכולות לגרום לכוויות שמש וגם לא לסרטן העור, אך ביכולתן להעלות את התכולה של מלנין בעור ולגרום לפיגמנטציה ולכן, מסנני הקרינה המודרניים, לרוב הם בעלי יכולת סינון גם של האור הנראה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ד"ר מרינה לנדאו. שרון לוין,
ד"ר מרינה לנדאו, דרמטולוגית בכירה, מהרופאים המומחים בעולם בתחום הצערת העור/שרון לוין

לחות והרגעה

קרם ההגנה של חוה זינגבוים SUN PERFECT DEFENCE, 50 SPF עם דמי מייקאפ, מהווה חסם המגן על העור מפני קרינת השמש ומקנה לו גוון אחיד.

הפורמולה העשירה בעלת פעילות משולשת, מיועדת לעור רגיל עד יבש ומציעה מגוון רחב של רכיבי הגנה, לחות והרגעה השומרים על בריאות העור ומונעים נזקי עור שמקורם בחשיפה לקרינת UVB/UVA. התכשירים מתאימים לעור רגיל עד יבש.

המחיר: 200 שקל ל-100 מ"ל. ניתן לרכוש דרך קוסמטיקאיות מורשות בשיטת חוה זינגבוים

havazingboim sun demi make up 200. יח"צ,
קרם ההגנה של חוה זינגבוים, 50 SPF עם דמי מייקאפ, המחיר: 200 שקל ל-100 מ"ל/יח"צ

שקיפות מלאה

מוצרי השמש החדשים של מותג הטיפוח SHISEIDO הם בעלי נוסחאות הגנה שמאפשרת טיפול בעור באמצעות שילוב אנרגטי בין טכנולוגיות לחיזוק שכבת ההגנה ולהגברת ההגנה על העור שבא במגע עם זיעה ומים.

המוצרים מציעים 3 ב-1: מלחמה בקרינה ובזיהום סביבתי, מניעה הופעת קמטים וכתמים ומניעת התייבשות העור. סטיק הגנה שקוף ורב תכליתי SPF 50+ לפנים ולגוף, ניתן למריחה מתחת או מעל האיפור. המחיר: 200 שקל ותחליב מגן לפנים ולגוף FACE SUN CREAM, SPF50, אידיאלי לקרינה עזה.

המחירים: 200/270 שקל לתכולה של 150/300 מ"ל (בהתאמה). ניתן להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר ו-BE

2. שיסיידו - סטיק הגנה לפנים - 250 שקל. יח"צ חו"ל,
שיסיידו - סטיק הגנה שקוף לפנים, המחיר: 250 שקל/יח"צ חו"ל

אלסטיות מרגיעה

מותג הדרמו-קוסמטיקה VICHY מציע את UV-AGE DAILYלהגנה עם SPF50 וסיוע לטיפול בהזדקנות מראה העור הנגרמת כתוצאה מחשיפה לשמש.

הפורמולה בטוחה, היפואלרגנית ומיועדת לטיפוח עור הפנים לשימוש יומי בשילוב הגנה מתקדמת, רכיבי אנטי-אייג'ינג ומרכיבים פעילים נוספים, המסייעים בחיזוק, בהרגעה ובשיפור רמת האלסטיות של העור.

התחליב מבוסס על טכנולוגית פטנט ייחודית (NETLOCK) המכילה שכבה דקה של מסננים בגימור שקוף ומרקם קליל ולא שומני, אינו דביק ואינו משאיר סימנים.

המחיר: 129 שקל. ניתן להשיג ברשתות הפארם

וישי תחליב הגנה קפיטל סוליי מחיר 129 שקל. יח"צ חו"ל,
וישי תחליב הגנה קפיטל סוליי, המחיר: 129 שקל/יח"צ חו"ל

מסימני הזמן

מותג הדרמו-קוסמטיקה לה רוש-פוזה, מציג קרם הגנה SPF50 עם/ללא גוון, בשילוב רכיבי אנטי אייג'ינג, והענקת לחות לעור הפנים - ANTHELIOS AGE CORRECT.

הקרם מהווה פתרון לתיקון סימני הזדקנות קיימים ומניעת נזקים עתידיים. הוא תורם להפחתת מראה קמטים וסימנים כהים באמצעות מרכיבים פעילים לתיקון העור. מתאים לכל סוגי העור, כולל לעור רגיש. המותר הוא היפואלרגני ואינו שמנוני.

המחיר: 149 שקל ניתן להשיג ב:רשתות הפארם

לה רוש פוזה משיק קרם הגנה לפנים אייג קורקט עם גוון המחיר 149 שקל. יח"צ,
לה רוש פוזה משיק קרם הגנה לפנים אייג קורקט עם גוון, המחיר 149 שקל/יח"צ

מגן, לא אוטם

מותג הדרמו-קוסמטיקה סרווה משיק תחליב לחות לפנים SPF50, להגנה גבוהה ורחבת טווח מקרינת UVA ו-UVB, המרקם קליל ונוח לשימוש יומיומי, מתאים לעור יבש עד יבש מאד.

התחליב שפותח בשיתוף דרמטולוגים, מסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור תוך הגנה מפני קרני השמש. התחליב אינו גורם לאטימת נקבוביות ללא בישום וללא פראבאנים מתאים למבוגרים ולילדים מעל גיל 3 משלב פורמולה לשיקום שכבת ההגנה הטבעית.

המחיר: 79 שקל. ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת

5. מותג הדרמו קוסמטיקה סרווה תחליב לחות לפנים עם spf50 המחיר 79.90 שח. יח"צ,
מותג הדרמו קוסמטיקה סרווה תחליב לחות לפנים עם spf50 המחיר: 80 שקל/יח"צ

אולטרה סגול

קיל'ס KIEHLS מותג הטיפוח הניו-יורקי מציע קרם הגנה לפנים: ULTRA LIGHT DAILY UV DEFENCE, SPF50 המשלב מסנני קרינה בריכוז גבוה בפורמולה קלילה במיוחד המשלבת מרכיב נוגד חמצון.

הפורמולה מספקת הגנה מפני קרינה אולטרה סגולה עם הגנה משולשת חדשה המסייעת נגד ההזדקנות המוקדמת של העור, הנגרמים כתוצאה מקרינת השמש. הפורמולה הקלילה מכילה שילוב מתקדם של מסננים, להגנה מפני 3 סוגי קרינת UV המזיקים לעור.

המחיר: 195 שקל. ניתן להשיג בחנויות המותג.

6. kiehl's קרם לחות עם מקדם הגנה spf50 מחיר 195 שקל. יח"צ,
kiehl's קרם לחות עם מקדם הגנה spf50, המחיר: 195 שקל/יח"צ

ללא מריחה

המותג SACARA משיק שני מוצרי הגנה מהשמש בעלי מסנני קרינה גבוהים:

קרם הגנה לפנים וספריי הגנה לגוף, שניהם 50SPF. קרם ההגנה לפנים מותאם לעור עדין ובהיר, מעושר בוויטמין E, מסייע במניעת נזקי עור ומעשיר אותו בלחות. המחיר: 25 שקל.

ספריי ההגנה נספג במהירות, אינו דביק, מעניק כיסוי אחיד, ללא צורך במריחה, מתאים לכל סוגי העור, היפואלרגני, עמיד במים ונבדק דרמטולוגית.

המחיר: 30 שקל. ניתן להשיג באתר המותג

7 סדרת הגנה מהשמש של sacara. קית גלסמן,
סדרת ההגנה מהשמש של sacara, המחיר: 30 שקל/קית גלסמן

רואה לך בעיניים

המותג ליראק פריז מציע את סדרת השמש הכוללת מגוון מוצרי הגנה מהשמש המתמחה בטיפול אנטיאייג'ינג לעור הפנים, הגוף וסביב העיניים.

לגוף: תחליבי הגנה בצורת תרסיי 30SPF ו-50SPF, קרם הגנה (עם גוון וללא), 30SPF ו-50SPF להגנה אופטימלית ואנטיאייגינג.

לאזור העיניים: סטיק הגנה ייעודי לאזור הרגיש שסביב העיניים להגנה מרבית מהשמש 50SPF.

מחיר מוצרי ההגנה של ליראק: החל מ-169 שקל, ניתן להשיג אצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז, באתר האונליין של ליראק ובאתר BESTORE

ליראק פריז מוצרי הגנה מהשמש החל מ 179 שח שיקום לאחר חשיפה לשמש החל מ 169 שקל. יח"צ חו"ל,
ליראק פריז מוצרי הגנה מהשמש החל מ 179 שח שיקום לאחר חשיפה לשמש החל מ 169 שקל/יח"צ חו"ל

להפחתת קמטים

קרם הגנה מינרלי אנטי אייג'ינג מסדרת SUN&GLOW של דוקטור עור, אנטי אייג'ינג +50SPF להגנה גבוהה מאוד מהשמש.

מכיל 100% מסנני קרינה יעילים במרקם קליל ולא שומני הנספג במהירות ואינו מותיר מעטה לבן. הקרם עמיד במים, בעל ניחוח עדין המבוסס על רכיבי בישום מהטבע.

עשיר ברכיב פטנט אנטי אייג'ינג להפחתה מוכחת במספר הקמטים ועומקם, למראה עור חלק ומניעת הזדקנות מוקדמת של העור. מתאים לכל סוגי העור, ללא רכיבי ננו, ללא פילטרים כימיקליים, ללא אקוסיבנזון.

מחיר מומלץ לצרכן: 150 שקל. ניתן להשיג ברשתות הפארם, בבתי המרקחת ובאתר דוקטור עור

קרם הגנה מינרלי דוקטור עור. יח"צ,
קרם הגנה מינרלי דוקטור עור, מחיר מומלץ לצרכן: 150 שקל./יח"צ

קפסולה מיקרוסקופית

פרוטקשן ספורט SPF50 - תכשיר הגנה רחבה מהשמש לעור הפנים והגוף, מיוצר בטכנולוגיה מתקדמת להגנה רחבת טווח לעור הפנים והגוף מפני קרני השמש המזיקות.

התכשיר מתאים לכל מזג אויר, ובפרט לכל פעילות ספורטיבית ולכל מצבי העור. אינו משאיר סימנים לבנים או תחושה שומנית על גבי העור.

המחיר: 190 שקל ל-150 מ"ל. ניתן להשיג בנקודות המכירה המורשות ובאתר דרמלוג'יקה

10. protection פרוטקשן ספורט 50spf מחיר 190 שח 150 מיל. sport,
protection פרוטקשן ספורט 50spf מחיר 190 שח 150 מיל/sport

עמיד במים

רשת הלואו קוסט ביוטיקייר מציעה מקדם ההגנה שקוף 50SPF לגוף ולפנים, מגיע כתרסיס להתזה נוחה לכיסוי מלא.

הפורמולה קלילה ולא דביקה, נספגת בעור ומתייבשת תוך שניות. התכשיר מועשר בויטמין E, רכיב האנטי אייג'ינג שנלחם בהזדקנות העור. בפיתוח הפורמולה החדשה, הקפידו להסיר את הרכיב הכימי המזוהה עם מקדמי הגנה (אוקסיבנזון) על מנת לספק הגנה בריאה יותר. בנוסף, התכשיר היפואלרגני, ללא פראבנים ועומד בתקנים המחמירים של אירופה ומשרד הבריאות הישראלי.

המחיר: 18 שקל. ניתן להשיג בסניפים ובאתר האונליין של ביוטיקייר.

sunforcare 50spf מקדם ההגנה החדש של ביוטיקייר להשיג בסניפים ובאתר האונליין. יח"צ,
sunforcare 50spf מקדם ההגנה החדש של ביוטיקייר להשיג בסניפים ובאתר האונליין/יח"צ

קומפלקס של הגנה

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי מעבדות GIGI משיק: סדרת מוצרי SUN CARE להגנה מפני השמש המכילה דור חדש של מסנני קרינה וקומפלקס חומרים פעילים ליצירת מערך הגנה אפקטיבי מנזקי השמש.

סדרת SUN CARE החדשה של מעבדות GIGI מביאה השנה את החידוש בסדרת מוצרי ההגנה המתקדמים לעור הפנים המכילים מסנני קרינה חדשים למניעת נזקי קרינת UVA ו UVB המשלבים הגנה יעילה מפני קרינה, מניעת תהליכי הזדקנות מוקדמים והזנה בלחות לשמירה על גמישות ותפקוד יעיל של העור.

כל מוצרי הסדרה מתאימים לשימוש יומיומי ואינם מותירים מעטה לבן. הקרם נעים למריחה ומעניק תחושה קלילה ונעימה על העור. הסדרה כוללת: קרם לחות והגנה 30SPF, קרם לחות והגנה 40SPF, ותרסיס/קרם לחות והגנה SPF50.

טווח המחירים: 190-220 שקל. ניתן להשיג את קוסמטיקאיות בפריסה ארצית. לאיתור קוסמטיקאית הקרובה לאזור מגורייך https://gigi.co.il/cs/

תנו לשמש יד מוצרי הגנה חדשים למעבדות GIGI. יח"צ,
סדרת SUN CARE החדשה של מעבדות GIGI' טווח המחירים: 190-220 שקל./יח"צ

פנינים ופנים

קרם הגנה של POLA מיוצר בטכנולוגיית הפנינים, פיתוח מתקדם של טכנולוגיה המאפשרת "לכלוא" מסנני קרינה (כימיים) בתוך מיקרו קפסולות סיליקה שקופות הנקראות פנינים.

הפנינים מתיישבות על שטח פני העור ונצמדות אליו. בדרך זו, פעולת נטרול הקרינה נעשית על שטח פני העור ובשכבות העליונות של האפידרמיס ולא בתוך העור כמו בתכשירי הגנה קלאסיים. טכנולוגיית הפנינים מעצימה את יעילות ובטיחות המוצר וממזערת את הסיכוי לתגובות גירוי, קרם ההגנה של פולה פותח במטרה לסייע במניעת והפחתת פיגמנטציה, כתמי שמש וגיל וכן במניעת הזדקנות מוקדמת של העור.

תכולה: 50 מ"ל מחיר: 180 שקל. ניתן להשיג במרכז לרפואה טבעית של פולה בליק ובאתר האונליין.

12. קרם הגנה של פולה בליק מחיר 180 שקל. מאגר תמונות פולה בליק,
קרם הגנה של פולה בליק מבוסס על טכנולוגיית הפנינים: המחיר 180 שקל/מאגר תמונות פולה בליק

בניחוח יסמין

PAYOT PARIS מציגה סדרת מוצרים המיועדת לפנים ולגוף, תוך טיפוח העור ברכיבי אנטי אייג'ינג ובמרקם קליל ולא שומני, הנספג במהירות מבלי להותיר סימנים על גבי העור.

למוצרים ניחוח של תערובת וניל, יסמין, דבש וברגמוט. הפורמולה מכילה שילוב של 5 מסננים להגנה רחבה וכיסוי מיטבי נגד קרינת UVA ו-UVB מבין המוצרים: קרם הגנה לפנים ולגוף 50SPF (150 מ"ל), קרם הגנה לפנים SPF50 (50 מ"ל), קרם הגנה לפנים ולגוף 30SPF (150 מ"ל).

טווח המחירים: 49-79 שקל. להשיג בנקודות המכירה של פאיו PAYOT ברשתות הפארם וכן באונליין באתר הסופר פארם ובאתר לילית קוסמטיקה.

payot sunny spf50 פנים וגוף 79שח creme divine invisible sunscreen 150  מ"ל. יח"צ חו"ל,
payot sunny spf50 פנים וגוף 79שח creme divine invisible sunscreen 150 מ"ל/יח"צ חו"ל

בהמלצת הדוקטור

ד"ר פישר מרחיבה את סדרת GENESIS SUN ומשיקה סדרה חדשה של תחליבי פנים במרקם קליל במיוחד, להגנה גבוהה ורחבה מפני קרינת השמש החזקה בישראל ולסיוע בהגנה מפני קרינת IR.

הסדרה כוללת שני מוצרים, תחליב לכל סוגי העור ותחליב לעור מעורב- שמן, הנספגים במהירות ומותירים תחושה נעימה, מראה מט וקטיפתי, ומהווים בסיס אידיאלי לאיפור ולשימוש יומיומי.

המוצרים היפואלרגניים, עברו בדיקות סנסיטיב - להתאמה לעור רגיש במיוחד, מעניקים לחות ל-24 שעות ואינם מכילים פראבנים. הם עמידים במים ומוצעים באריזה ייחודית קלה לשימוש המתאימה לנשיאה בכל תיק.

מחיר היכרות לרגל ההשקה: 70 שקל (במקום 95 שקל). ניתן להשיג ברשת סופר פארם.

ג'נסיס סאן פלואיד. יעל האן,
ג'נסיס סאן פלואיד, מחיר היכרות לרגל ההשקה: 70 שקל (במקום 95 שקל)/יעל האן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully