וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת של אלפרו: הזמרת 'נונו' נבחרה כפרזנטורית למותג תחליפי חלב

עודכן לאחרונה: 11.5.2023 / 19:32

הזמרת 'נונו' נבחרה להיות הפרזנטורית החדשה של מותג תחליפי החלב אלפרו. נונו כתבה את השיר שילווה את הקמפיין 'אלפרו בא לי טוב'. הקמפיין יעלה ביום ראשון הקרוב בפריסה רחבה ערוצי המדיה השונים: בטלוויזיה, בדיגיטל, בשילוט חוצות וברשתות החברתיות

נונו בקמפיין למותג אלפרו. רותם לבל,
הנבחרת של אלפרו: הזמרת 'נונו' נבחרה כפרזנטורית למותג תחליפי חלב/רותם לבל

מותג אלפרו, המתמחה בייצור תחליפי חלב והמוביל בתחום באירופה, עולה ב-11.5 בקמפיין חדש וחגיגי במיוחד לרגל השקת שפה תקשורתית חדשה. הקמפיין הופק בשיתוף משרד הפרסום אדלר חומסקי, בבימויו של רועי כפרי ובכיכובה של הזמרת והיוצרת 'נונו',שגם כתבה את השיר המלווה את הקמפיין.

במסגרת הפרסומת, רואים את 'נונו' מכינה קפה עם חלב אלפרו. היא שואלת את חברתה האם תרצה שתכין גם עבורה. 'נונו' מפרשת את המבט של חברתה כמופתע, מכיוון שהיא שותה אלפרו, ומיד מתחילה לזמזם ולשיר את היתרונות של המשקה ולציין שהוא 'בא לי טוב'.

לאורך זמזום השיר חברתה מנסה להשחיל מילה, אבל 'נונו' לא מאפשרת לה וממשיכה לשיר על האופן בו היא משלבת את אלפרו ביומיום שלה, עד שלבסוף החברה מחייגת אליה ואומרת לה שבסך הכול רצתה לבקש ממנה שתכין גם עבורה קפה עם אלפרו.

נונו בקמפיין למותג אלפרו. רותם לבל,
הזמרת הישראלית 'נונו' נבחרה כפרזנטורית לקמפיין חדש של המותג אלפרו/רותם לבל

לירז סופרין, מנהל שיווק מחלבות, שטראוס: "אנו שמחים ונרגשים להציג את השפה התקשורתית החדשה של המותג אלפרו, בכיכובה של 'נונו' המוכשרת, שנבחרה להוביל את המהלך. המותג אלפרו מתמחה בייצור מוצרים מן הצומח, עם מגוון רחב ואיכותי של מוצרים בקטגוריות שונות, שבאים טוב לכולם וגם לסביבה. 'נונו' כבשה אותנו בחדשנות, בתעוזה, בכישרון וביצירתיות שלה, והחיבור שלה עם אלפרו ועם ערכי המותג היה אך טבעי ו'בא לנו טוב'".

שוק תחליפי החלב, צמח ברבעון ראשון 2023 בכל הסגמנטים (גבינות, מעדנים, משקאות ושמנות) ב-12%, המשך למגמת הצמיחה של השנים האחרונות. סגמנט משקאות תחליפי החלב, המהווה כ-80% מכלל שוק תחליפי החלב, נמצא בגידול של 13%. הבסיסים המובילים הם סויה ושיבולת שועל, 40% מהתמהיל כל אחד. בסיס שקדים 17%. שיבולת שועל הבסיס הצומח ביותר (38%+) אשר מניע את הצמיחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
נונו בקמפיין למותג אלפרו. רותם לבל,
הפרזנטורית לתחליפי חלב: נונו לבחרה להוביל קמפיין/רותם לבל

נונו, השם החם במוזיקת הפופ הישראלית, פרצה לחיינו ומאז כובשת פסגות וסוחפת את הקהל והמבקרים.

אלבום הבכורה שלה סטטוס הוכתר על ידי המבקרים כאלבום הפופ הטוב ביותר של השנים האחרונות, ספוטיפיי בחרו בה לככב על הטיים סקוור בניו יורק כחלק מפרויקט equal העולמי וההופעות שלה סולד אאוט פעם אחר פעם.

שיריה "ליבינג דה דרים" ו-"קיוט בוי" נכנסו לפלייליסטים המובילים (גלגל"צ, רשת ג) והפכו ללהיטים. בנוסף קטפה נונו את תואר פריצת השנה וגם אשת השנה של גלגל"צ, תואר אומנית השנה של אקו 99 ו-וואלה, זוכת פרס אקו"ם לפריצת השנה, זוכת מגזין פורבס "3030 under ", זמרת השנה ותארים מכובדים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully