וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השף ובתו: משפחת אהרוני יובילו קמפיין של 'ברילה' לחג השבועות

עודכן לאחרונה: 14.5.2023 / 9:46

בימים הקרובים, לקראת חג השבועות, יעלה הקמפיין החגיגי של פסטה 'ברילה' בהובלתם של השף ישראל אהרוני ובתו תמרה, שישתפו את הצופים בסודות הבישול שלהם ויכינו חמישה מתכונים בשילוב מוצרי המותג האיטלקי. ההשקעה בקמפיין נאמדת בכ-200 אלף שקל

ישראל ותמרה אהרוני לקמפיין שבועות ברילה. אלון מסיקה,
ישראל ותמרה אהרוני לקמפיין שבועות ברילה/אלון מסיקה

במסגרת הקמפיין למותג הפסטות האיטלקי 'ברילה', ישתפו השפים אהרוני את הקהל, בסודות מהמטבח שלהם, יחשפו את מגוון המוצרים של המותג ויכינו מתכונים בשילוב מוצרי המותג , כאלו ששואפים לשדרג את שולחן חג השבועות עם מנות בלתי נשכחות.

ממגוון המתכונים החגיגיים לשבועות שיציגו משפחת השפים: פסטה מפלדינה עם ירקות ירוקים ורוטב חמאה, לזניה, מאפה קפליני עשיר בגבינה, סלט פרפאלה ים תיכוני שירענן את מסיבת הטעמים, אורקייטה רוטב דלורית צלויה ועוד.

הקמפיין יעלה ברשתות החברתיות, בפלטפורמות הדיגטליות של ברילה ובאינסטגרם של המותג ישראל.

לדברי עומר יגל מנהל המותג ברילה בישראל: "ברילה, כמותג הפסטה האיטלקי המוביל בישראל, החליטה גם השנה להוביל מהלכים משמעותיים לרגל חג השבועות כולל השקת מוצרים חדשים, השקעה בקמפיין רחב ומעניין, פעילויות בנקודות המכירה ועוד. השנה, החלטנו ליצור עניין ותוכן משמעותי באמצעות השפים המובילים ישראל ותמרה אהרוני, שיצאו עם קמפיין חדש והתוצאה הסופית מעניינת ומיוחדת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully