וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחסות שופרסל: הסניף ה-11 של רשת 'DAN דיל' נפתח בטירת הכרמל

עודכן לאחרונה: 14.5.2023 / 10:38

קבוצת שופרסל פותחת את הסניף האחד עשר של רשת 'DAN דיל' המתמחה במוצרי סטוק לצרכן הסניף החדש יושק בטירת הכרמל והוא הראשון שנפתח במסגרת הרכישה של שופרסל

מימין לשמאל רועי פרייבך מנכל החברות הבנות איציק אברכהן יור שופרסל ענת אהרוני מנכל דן דיל אורי וטרמן מנכל קבוצת שופרסל. אלעד גוטמן,
מימין לשמאל רועי פרייבך מנכל החברות הבנות איציק אברכהן יור שופרסל ענת אהרוני מנכל דן דיל אורי וטרמן מנכל קבוצת שופרסל/אלעד גוטמן

קבוצת 'דן דיל', שהפעילה עד כה אתר סחר מקוון ועשרה סניפי סטוק בישראל, נרכשה לאחרונה ע"י קבוצת שופרסל ופתחה כעת את הסניף ה-11 בטירת הכרמל.

הסניף 'Dan דיל' החדש הוא הסניף הראשון שנפתח במסגרת הרכישה של שופרסל והיא מצטרפת לחנויות הקיימות ברמת גן, קריית חיים, נס ציונה, פרדס חנה, פתח תקווה, עכו, יבנה, עפולה, באר שבע ותל אביב.

הסניף בטירת הכרמל משתרע על שטח של כ 1200 מ"ר, ממוקם ברחוב המלאכה 3 ומציע מגוון רחב של מוצרים במחירים מוזלים בתחומי עיצוב הבית, כלי מטבח, מוצרי ניקיון ופארם, יצירה ואמנות, כלי כתיבה, צעצועים, טקסטיל, כלים חד פעמיים, מוצרי יום הולדת, מוצרי תינוקות, מוצרים לבעלי חיים ועוד.

דן דיל קבוצת שופרסל. אלעד גוטמן,
לאחר שנרכשה ע"י קבוצת שופרסל, רשת 'דן דיל', פותחת את הסניף ה-11/אלעד גוטמן

ענת אהרוני, מנכ"לית Dan דיל': "אנו שמחים ונרגשים לבשר על פתיחת הסניף האחד עשר של הרשת והראשון במסגרת רכישת הרשת ע"י שופרסל בטירת הכרמל. הסניף החדש יעניק ללקוחותינו חווית קניה טובה, נוחה, זולה ומגוונת בשלל קטגוריות ומבחר רחב של אלפי מוצרים ביבוא ישיר לצרכן.

זהו צעד חשוב נוסף ביישום האסטרטגיה של שופרסל להרחיב את פעילותה בתחומים נוספים לענף המזון. אנו פועלים כל העת לבחינת שיתופי פעולה ומנועי צמיחה חדשים, תוך חיזוק פעילות הליבה של הקבוצה ושיפור הצעת הערך ללקוחותינו".

קבוצת Dan דיל, נוסדה על ידי אבי המשפחה בשנת 1994 אליו הצטרפו ארבעת הילדים, אשר מנהלים את הרשת עד היום, ועוסקת בתחום חנויות הסטוק באמצעות הפעלת עשרה סניפים בישראל, וכן עוסקת בייבוא ובמכירה סיטונאית, של מוצרי דיסקאונט בתחום מוצרי היצירה ואומנות, צעצועים, מכשירי כתיבה אביזרי שיער ועוד, ובהפעלת אתר דן דיל אונליין למכירה של מוצרי הרשת עם משלוח עד הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully