וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינויי בכירים בנאייקס: אורן טפר סמנכ"ל מסחרי, ירון אהרון סמנכ"ל תפעול ראשי

14.5.2023 / 11:03

לנאייקס כ- 750 אלף נקודות מכירה מחוברות ומנוהלת ו-50,000 לקוחות ברחבי העולם, משרדים ב-9 מדינות ו-46 מפיצים בעולם

אורן טפר. יחצ,
אורן טפר/יחצ

חברת נאייקס נאייקס (Nasdaq & TASE: NYAX), פלטפורמת מסחר ותשלומים גלובלית שנועדה לסייע לבתי עסק להרחיב את עסקיהם, מודיעה היום על שני מינויים בכירים בהנהלת החברה.

אורן טפר מונה לסמנכ"ל המסחרי של החברה (Chief Commercial Officer, CCO) ויהיה אחראי על מכירות החברה. אורן יהיה הראשון שיכהן כסמנכ"ל מסחרי בנאייקס, תפקיד חדש בחברה שנועד לאפשר מיקוד בלקוחות ועסקי החברה תוך שימת דגש על תכניות הצמיחה הרב שנתיות. אורן מביא עמו למעלה מ-20 שנות ניסיון בתפקידי מכירות, מתוכם למעלה מעשור כמנהל מכירות בחברות ציבוריות ובעל רקורד עשיר בחברות בין לאומיות גדולות. בין היתר כיהן כ EVP Global Sales בחברת אורכית-קוריג'נט ובתפקידו האחרון כ SVP Global Sales בחברת חלל תקשורת.

ירון אהרן. יחצ,
ירון אהרון/יחצ

ירון אהרון מונה לסמנכ"ל התפעול הראשי של החברה (Chief Operation Officer, COO) ויהיה אחראי על ניהול של פעילות התפעול, ההנדסה ומערכות המידע של נאייקס והחברות הפועלות תחתיה. ירון הוא הראשון שיכהן בתפקיד זה בחברה, וזאת מתוך רצון לשים דגש משמעותי יותר על תחומי התפעול וההנדסה כדי לתמוך בצמיחה מואצת של החברה. לירון נסיון עשיר של למעלה מ25 שנים בעולמות התפעול וההנדסה בחברות בינלאומיות. בתפקידו האחרון כיהן ירון בתפקיד סמנכ"ל תפעול ב-Orpak Systems, חלק מקבוצת Gilbarco Veeder-Root, המתמחה בפתרונות תשלום לניהול צי, דלק וקמעונאות. ירון הוא בעל תואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול ותואר MBA במנהל עסקים שני התארים מהטכניון.

יאיר נחמד, יו"ר הדירקטוריון ומנכ"ל נאייקס אמר היום: "הצטרפותם של ירון ואורן לתפקידי מפתח בחברה תסייע לצמיחה המואצת של נאייקס בכל רחבי העולם. במקביל להתרחבות הגלובלית וחדירה לשווקים חדשים, אנו ממוקדים בהרחבת סל המוצרים שלנו, תוך מתן מענה לאתגרים הנוכחיים העומדים בפני בעלי עסקים, לצד ייעול מתמיד של מערך התפעול וההוצאות. אין לי ספק שניסיונם של אורן וירון ייתרמו לכך רבות".

המשימה של נאייקס היא לשפר את פוטנציאל ההכנסות והיעילות התפעולית של בתי עסק באמצעות פתרון מלא, הכולל קבלת תשלומים ללא מזומנים, מערכת ניהול ואפליקציה להגדלת נאמנות לקוחות, המאפשרים לבתי עסק לנהל מסחר יעיל ומהיר בכל מקום ובכל עת.

בשנת 2022 רשמה נאייקס צמיחה חזקה עם גידול של 46% בהכנסות לעומת השנה הקודמת לסך הכנסות של 174 מיליון דולר, מעבר לתחזית הצמיחה של החברה שעמדה על גידול של 35%. מספר העסקאות שנסלקו בשנת 2022 גדל ב-64% לעומת שנת 2021 ל-1.3 מיליארד. את השנה סיימה נאייקס עם כ- 47,000 לקוחות ברחבי העולם, גידול של כ- 60% במספרם ביחס לשנת 2021.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully