וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלטשולר שחם חיסכון פלוס" יכולה לעזור לילדים שלנו להגשים חלומות

בשיתוף אלטשולר שחם

עודכן לאחרונה: 18.5.2023 / 13:52

אנחנו לא תמיד יכולים לנחש מה הם יעשו כשיהיו גדולים, אבל אנחנו בהחלט יכולים לנסות לתת לילדים שלנו נקודת פתיחה טובה שתעזור להם לממן לימודים, טיול או אפילו דירה. הכירו את "אלטשולר שחם חיסכון פלוס", קופת גמל להשקעה בגמישות מירבית ובמקסימום נזילות

אבא וילדה. יח"צ,
גם מדינת ישראל הבינה את הצורך בהסדרת חיסכון לילדים/יח"צ

בשנים של משברים גלובליים, כשהאינפלציה העולמית גואה והגלים מורגשים גם אצלנו, ברור כי בסיס פיננסי איתן יסייע לילדים בכניסתם לעולם המבוגרים. חיסכון לטווח ארוך הוא אחת האפשרויות לחסוך על מנת לסייע לילדים שלנו להגשים את החלומות שלהם.

אבא ותינוק. יח"צ,
את קופת הגמל להשקעה ניתן לפתוח בכל שלב ובכל גיל/יח"צ

אפיק חיסכון משלים

גם מדינת ישראל הבינה את הצורך בהסדרת חיסכון לילדים, ובשנת 2017 השיקה את תכנית חיסכון לכל ילד, במסגרתה המוסד לביטוח לאומי מפקיד עבור כל ילד עד גיל 18 סכום קבוע של 55 שקלים חדשיםiii מדי חודש, וההורה יכול להכפיל את הסכום ולהפקיד 55 שקלים חדשים נוספים , כך שסכום החיסכון החודשי המירבי יעמוד על 110 שקלים ש"ח. עם זאת, מדובר בחיסכון בסכום השקעה מוגבל, אותו ניתן למשוך רק כשהילד מגיע לגיל 18, ללא תחנות יציאה מוקדמות. 'אלטשולר שחם חיסכון פלוס' מבית אלטשולר שחם היא קופת גמל להשקעה המהווה אפיק השקעה משלים, נזיל וגמיש. את קופת הגמל להשקעה ניתן לפתוח בכל שלב ובכל גיל, וגם סבא וסבתא יכולים לפתוח חיסכון לנכדים ולהפקיד על שמם סכומים נוספים. 'אלטשולר שחם חיסכון פלוס' מאפשרת גמישות בהפקדה, כאשר תוכלו להפקיד סכום חד פעמי, להעביר הוראת קבע חודשיתiv ואפילו לשלב בין השניים, ועד כ- 76,000 לשנה קלנדרית. [1] כך למשל, תוכלו להפקיד את כספי מתנת הלידה או הברית.ה, לצד הפקדה חודשית שוטפת.

גמישות מקסימלית

עם 'אלטשולר שחם חיסכון פלוס' תוכלו לבחור גם את אפיקי ההשקעה ורמות הסיכון, בהתאם למטרה או לטווח החיסכון הרצוי.1 כמובן שככל שתתחילו לחסוך מוקדם יותר, הסכומים שייצברו עשויים להיות משמעותיים יותר עבור הילדים. כספי החיסכון מושקעים בשוק ההון ומנוהלים על ידי מנהלי השקעות מנוסים, ניתן גם לעקוב אחר נתוני החיסכון באזור האישי באתר החברה. ולא פחות חשוב, 'אלטשולר שחם חיסכון פלוס' מאפשרת נזילות מלאה כדי שניתן יהיה לנצל את הכספים שנחסכו לכל מטרה ובכל

נקודת זמן.[1] ניתן להצטרף ל- 'אלטשולר שחם חיסכון בהליך קל, מהיר ודיגיטלי באתר החברה, או להיעזר בסוכן הביטוח שלכם או בבעל רישיון פנסיוני אחר. והכי חשוב- הכספים הנחסכים היום יעשו את כל ההבדל, כי גם חלומות גדולים מתחילים בקטן.

אמא ובת. יח,
קופת גמל להשקעה המהווה אפיק השקעה משלים, נזיל וגמיש/יח

להצטרפות לאלטשולר שחם "חיסכון פלוס"

הערות משפטיות כלליות-

המידע לעיל לרבות הסכומים והשיעורים המפורטים בו, מעודכן לשנת 2023 והוא מוגש כמידע כללי בלבד. המידע אינו מהווה ייעוץ משפטי, המלצה ו/או חוות דעת, ואין בו כדי להוות תחליף להוראות החוק ו/או התקנון ו/או כדי להוות תחליף לייעוץ ו/או שיווק פנסיוני אישי ו/או ייעוץ מס המותאמים לצרכי הלקוח. אין במידע משום התחייבות להשגת תשואות. השימוש במידע הוא על אחריותו הבלעדית של המשתמש. עלולות להתגלות סטיות בין ההערכות המובאות במידע לבין התוצאות בפועל. 1ב- "אלטשולר שחם חסכון פלוס" ניתן להפקיד באופן חד פעמי או שוטף, ועד גובה תקרת ההפקדה השנתית אשר מתייחסת להפקדות עמית בכל חשבונותיו בקופות הגמל להשקעה, ונכון לשנת מס 2023 עומדת על סך של 76,449.63 ₪. משיכה מקופת גמל להשקעה תתבצע בתוך 4 ימי עסקים ממועד קבלת בקשה מלאה ותקינה. ככל שהמועד נופל על אחד משלושת ימי העסקים הראשונים בחודש, הפעולה תתבצע ביום העסקים הרביעי באותו החודש. בעת משיכה הונית של הכספים בכל גיל תשלמו מס בשיעור של 25% על הרווחים. על אף האמור, משיכת הכספים כקצבה לאחר גיל 60 פטורה מתשלום מס הכנסה על הקצבה. יודגש, כי בהתאם להוראות הדין החלות כיום, לא קיים מנגנון למשיכת הכספים כקצבה ישירות מקופת גמל להשקעה. לצורך קבלת קצבה ניתן להעביר את הכספים לקופה לקצבה (קרן פנסיה או קופת ביטוח) וזאת החל מגיל 60. ²אין באמור התחייבות של החברה להשגת תשואות. 3נכון לשנת 2023 4החל מ- 100 ₪ לחודש.

בשיתוף אלטשולר שחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully