וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: ניחוחות לגדולים ואופנת קוטור לקטנטנים הם רק הטעימה

עודכן לאחרונה: 28.5.2023 / 15:21

עולמות הטיפוח, היופי, האופנה, העיצוב והפנאי לא מפסיקים לחדש ולהפתיע. בין המוצרים החדשים שהושקו לאחרונה ותרצו להכיר, מצאנו: ניחוחות של תשוקה לגבר ולאישה, מוצרי איפור אייקוניים, לק טבעי, תיקים לנשים עסוקות וקולקציית בגדי תינוקות בסגנון קוטור שופע סטייל

ג'ימי צ'ו רוז פאשן 100 מל מחיר 314 שקל. יח"צ חו"ל,
ג'ימי צ'ו רוז פאשן 100 מל מחיר 314 שקל/יח"צ חו"ל

* * * * טיפוח * * * *

תשוקת הוורדים

האישה המודרנית החופשית של ג'ימי צ'ו חיה, נושמת ואוהבת את החיים בתנאים שלה ובמיוחד עבורה משיק בית האופנה את הבושם החדש לאישה Rose Passion שמציג ניחוח עשיר שמעורר את הביטחון העצמי ותחושת המשחק הנועזת הטבועים במותג.

בהשראת הפיתוי הנצחי של הריביירה הצרפתית - "ורד" הוא למעשה התייחסות לתרגום הצרפתי של "ורוד" - קו החוף הנוצץ הזה משמש כתפאורה לקמפיין Rose Passion.

הצלילות של השמים הכחולים המשתקפים אל הים התיכון אשר נוצץ תחת החום החושני של הריביירה הצרפתית בעוד פעימה משכרת קובעת את מצב הרוח.

הניחוח נפתח ברעננות של מי קוקוס ובפריחה האקזוטית העשירה של פרח הפרנג'יפני, בהמשך משלבים ניחוח סחלבים עם פרח היסמין המפתה, עץ האלגום ווניל אקזוטי.

האריזה מעידה על היוקרה - הבקבוק יצוק בקופסת ורוד פוקסיה עם השראה עיצובית מבית האופנה, בעל מרקם נועז וגימור יוקרתי - סימן היכר של איכות ואומנות בהשראת האלגנטיות הנצחית של זכוכית מוראנו הוונציאנית, הוא מזכיר תכשיט קריסטל חתוך להפליא.

השכבה הכפולה של צבע הפוקסיה יוצרת אשליה של בקבוק המכיל נוזל זוהר מבפנים. מעל זה מכסה חלקלק שחור וזהב, גימור חלק ויציב - בדיוק כמו הניחוח עצמו.

המחיר: ג'ימי צ'ו רוז פאשן 100 מ"ל - מחיר מומלץ לצרכן 314 שקל. להשיג בכל רשתות הפארם: סופר פארם, אפריל, בי ומשביר ואתר אונליז.

ג'ימי צ'ו רוז פאשן 100 מל מחיר 314 שקל. יח"צ חו"ל,
ג'ימי צ'ו רוז פאשן 100 מל מחיר 314 שקל/יח"צ חו"ל

ניחוחות מיוחדים של אביב

מותג הבישום והלייף סטייל היוקרתי Jo Malone London משיק Blossoms Collection, קולקציית אביב חדשה החוגגת את הטבע אווירה של עונה חדשה ממלאת את העיר בניחוחות רעננים.

השנה, קולקציית Blossoms האביבית של ג'ו מלון לונדון חוגגת את הטבע במלואו עם ניחוחות השואבים השראה ממסע קסום בין פלאי הטבע של סין. כל ניחוח מחבק את חדוות האביב ואת תחושת השלמות והשלווה של הטבע.

ניחוחות הקולקציה:

Waterlily Cologne - בושם בניחוח חבצלות מים פרחוניות. חבצלות מים קורנות, היהלום שבכתר של בריכה צלולה בגן הודי. עלי הכותרת הלבנים משחררים פרחוניות נקייה שמעוררת את הסביבה. לפריחה המרחפת יש רעננות של טל המועצמת עם פריחה של יסמין סמבק ונרולי.

Nashi Blossom Cologne - בושם בניחוח פרE9חת הנאשי. פריחת עץ הנאשי היא מסימני האביב. סמל של טוהר, הפרחים הלבנים והמנומרים מתלכדים לאורך ענפי הקשת של עץ הנאשי והופכים לאגסים עסיסיים. בשילוב ורד, הניחוח הפירותי והשובב של פריחה זוהרת זו מרופד במאסק לבן.

Star Magnolia Cologne - בושם בניחוח פריחת מגנוליה כוכבית. האביב מגיע עם עצים נוצצים העוטפים את הפארקים העירוניים של שנגחאי בניחוח כובש של פריחת מגנוליה כוכבית. עלי הכותרת הפריכים והבתוליים שלה נוצצים על רקע עלה מגנוליה אמרלד ואלגום קרמי רך.

Osmanthus Blossom Cologne - בושם בניחוח פריחת האוסמנטוס עונה חדשה שוטפת את העיר בפרחים לבנים המתאספים באשכולות העצים וממלאים את האוויר בניחוח משמח. תווי המשמש העסיסיים והזמש הרך פוגשים פריחת תפוז זוהרת ועץ קשמיר חושני.

המחירים: 50 מ"ל | 405 שקל, 100 מ"ל | 575 שקל. להשיג בחנויות ג'ו מלון לונדון ברמת אביב ובקניון TLV או באתר האונליין

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
Jo Malone London משיק

Blossoms Collection

קולקציית אביב חדשה החוגגת את הטבע. יח"צ,
Jo Malone London משיק Blossoms Collection קולקציית אביב חדשה החוגגת את הטבע/יח"צ

קרם פרש לפנים

Crème Fraîche® de Beauté - NUXE מותג הטיפוח הצרפתי המבוסס על רכיבים ממקור טבעי, משיק מחדש את סדרת הלחויות המוצלחת במרקמים ובניחוחות המבטיחים לך הנאה שאי אפשר לעמוד בפניה.

סדרת קרם פרש הושקה לראשונה בשנת 1999 והפכה להיות אחת הסדרות האהובות לטיפוח העור. השנה נוקס משיקה את סדרת קרם פרש בפורמולה חדשה ובמרקמים יוקרתיים עם מגוון מוצרי טיפוח המגבירים את הלחות בעור למשך 48 שעות למראה עור רענן, קורן ועם זוהר בריא.

הסדרה מקפידה על שמירת על עקרונות המותג: טבע (פורמולות עם 96% רכיבים ממקור טבעי), יעילות (שמירה על הלחות הטבעית של העור) וחוויה חושית (מרקמים נעימים להנאה מרובה).

האריזה ניתנת למחזור

רכיבים פעילים: שמן בוטני וחלב שקדים מתוקים מעניק לחות מיידית וארוכת טווח ותמצית אצות אדומות" דמוי היאלורונית" שמגבירה את מנגנוני הלחות הטבעיים של העור

בסדרה ארבעה מוצרים: Crème fraîche de beauté® 3-in-1

מוצר רב תכליתי - 3 פעולות במוצר אחד לפנים ולעיניים: חלב פנים, קרם לחות ומסכת לחות אקספרס המציע שגרה מלאה בשפופרת אחת, הודות לנוסחה חדשנית המותאמת לעור. התכולה: 100 מ"ל, המחיר: 139 שקל

48HR Moisture Mattifying Fluid - תחליב לחות לעור מעורב, עשיר ברכיבי לחות, יעניק לעורך רכות וגמישות. מכיל אבקת סיליקה שסופחת את השומן והברק של עורך ומעניקה לו מראה מט לאורך כל היום. לאפקט מאט. התכולה: 50 מ"ל, המחיר: 139 שקל.

48HR Moisturising -קרם לחות Plumping Cream קרם לחות עשיר ברכיבי לחות יעניק לעורך לחות ארוכת טווח, רכות וגמישות מיועד: לעור רגיל. התכולה: 50 מ"ל, המחיר: 139 שקל.

48HR Moisturising קרם לחות עשיר לעור יבשRich Cream קרם לחות עשיר ברכיבי לחות והזנה יעניק לעורך לחות ארוכת טווח, רכות וגמישות. מיועד: לעור יבש- יבש מאוד ורגיש. התכולה: 50 מ"ל המחיר: 139 שקל

ניתן להשיג באתר האונליין ובסניפים נבחרים של רשת סופר-פארם, אתר גילטי ובתי מרקחת נבחרים

nuxe. יח"צ,
Crème Fraîche® de Beauté - NUXE , 4 מוצרים חדשים בסדרה, המחיר: 139 שקל למוצר/יח"צ

עיניים רעננות לרווחה

מותג טיפוח הפרימיום ליראק פריז קרם ג'ל עיניים לטיפול ממוקד בסימני עייפות מסדרת דיופטי (DIOPTI), פרי פיתוח של מעבדות ליראק פריז בשיתוף אוניברסיטת העיניים ע"ש רוטשילד בפריז. הסדרה בעלת פטנט חדש רשום עם תוצאות קליניות מוכחות תוך 14 יום.

קרם ג'ל עיניים טיפולי - 82% הפחתה בסימני העייפות - מרענן ומרגיע עיניים עייפות בעל הפעולה המשולשת: טיפול בנפיחויות, כהויות (עיגולים שחורים) וקמטוטי הבעה באזור העפעפיים. מבוסס על טכניקת מזותרפיה. מועשר בפפטידים פעילים להגנה ולהבהרת אזור העיניים. מכיל: קפאין טהור - להפחתת נפיחות, חומצה היאלורונית - להענקת לחות, וויטמין C - להפחתת כהויות.

סדרת דיופטי כוללת תכשירים לטיפול ממוקד בעור הרגיש סביב העיניים, המועשרים בפפטידים פעילים ושלושה סוגי חומצה היאלורונית - פטנט יחודי של חברת ליראק פריז: חומצה מקופסלת, חומצה ממריצה וחומצה מחליקה.

המחיר: 129 שקל. להשיג באתר ליראק ישראל אצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק

ליראק פריז - קרם עיניים לטיפול ממוקד בסימני עייפות מחיר 129. שח. יח"צ חו"ל,
ליראק פריז - קרם עיניים לטיפול ממוקד בסימני עייפות מחיר 129 שקל/יח"צ חו"ל

לחות מים המלח

פרמייר ים המלח מציגים קרם לחות קומפלקס, השומר על לחותו וגמישותו של העור. קרם לחות מזין המסייע להילחם מראה הקמטים.

קומפלקס קרם הלחות מאפשר לעור להגיע ולשמור על איזון. קרם זה נספג במהירות לתוך העור ומשאיר שכבת מגן אוורירית המסייעת לעור לנשום. מכיל מסננים קרינה להגנה מקרני השמש UVB - SPF=15 ומועשר במינרלים, ויטמינים ותמציות צמחים. נוסחת הקרם הייחודית מסייעת להפחית מראה קמטוטים. העור נותר חלק ומשיי, בעל מראה רענן ובריא.

המוצר החדש הוא היפואלרגני, נבדק דרמטולוגית, מתאים לעור רגיש.

המחיר: 280 שקל. ניתן להשיג בחנויות Premier ברחבי הארץ ובאתר

פרמייר ים המלח קרם לחות קומפלקס 279 שח. יח"צ,
פרמייר ים המלח קרם לחות קומפלקס 280 שקל/יח"צ

מנטרלים את הברק

עונת הרחצה בפתח ומקדמי ההגנה הופכים למוצר מבוקש שנמצא בשימוש תדיר. טיפול יומי בשמש במיוחד בישראל, מומלץ שיהפוך לחלק מטקס הטיפול האישי הקבוע שלך בכל ימות השנה ולא רק בקיץ.

ג'ייד גאה להציג את הפריימר החדש: ESSENTIALS פריימר למניעת ברק SPF 30 הוא פריימר לכל סוגי העור, נטול שומן במרקם ג'ל שמספק גם הגנה מפני השמש וגם מקרינת אור כחול של מסכים, הוא סופח עודפי שומן, מצמצם נקבוביות ומותיר את העור חלק ונטול ברק.

הפורמולה החדשנית שלו מכילה קומפלקס פעיל לאיזון ועידון מרקם העור ורכיבים המגנים על העור מפני גורמים חיצוניים בשילוב עם מקדם הגנה SPF 30 להגנה מפני קרני השמש המזיקות ובכך הוא גם עוזר במניעה של קמטוטים וכתמי עור. הפריימר רחב הספקטרום מגן על העור מקרני UVA ו - UVB כאחד. מרקם הג'ל נמרח בקלות, נספג במהירות ולא משאיר שאריות של שומניות. הוא משלב בין קלילות של ג'ל לבין נוחות של קרם.

פריימר לוויסות השומן, שיפור רמת הלחות בעור ומראה מאט: ESSENTIALS OIL SHINE CONTROL PRIMER SPF 30 מסייע באיזון השמנוניות ובהפחתת הברק למשך כל היום. הוא מפחית את מראה הנקבוביות, פועל נגד הזדקנות העור ומכיל רכיבים אנטי דלקתיים ונוגדי חמצון לשמירה על העור. העור ירגיש רענן, חלק, רך ומוזן בלחות וחשוב לא פחות: כאשר מורחים אותו בשכבה דקה לאחר שימוש בקרם לחות ולפני מריחת המייק אפ, הוא מכין את העור למריחת המייק אפ ומשפר את עמידותו.

קולקציית הפריימרים החדשה והמשודרגת של ג'ייד כוללת את:

ESSENTIALS MATTE PERFECTING PRIMER פריימר מועשר בתמציות צמחים להפחתת מראה הנקבוביות והענקת עור חלק ואחיד בגימור מט במרקם קטיפתי המעניק לעור מראה אחיד וחלק בגימור מט.

ESSENTIALS TINTED RADIANCE PRIMER פריימר מתקן גוון עם פיגמנט צבע עדין המסייע ביצירת גוון עור אחיד ומעניק לו מראה חלק וזוהר

ESSENTIALS HYDRATING & SMOOTHING PRIMER פריימר להענקת ויטמינים, לחות ורעננות למראה עור פנים חלק וגימור זוהר

ESSENTIALS OIL SHINE CONTROL PRIMER SPF 30 פריימר למניעת ברק, נטול שומן, להסתרת נקבוביות והחלקת העור

תכולה: 30 מ"ל. מחיר מומלץ לצרכן: 149 שקל. ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתמרוקיות המובחרות ובחנות האונליין

ג'ייד essentials oil shine control primer spf  149 שח (4). יח"צ,
ג'ייד essentials oil shine control primer spf, המחיר: 149 שקל/יח"צ

טבעי שזה הצבע שלך

מותג הלקים opi משיק קולקציה חדשה - סדרת לקים חדשה שנקראת Nature Strong. סדרת הלקים המופקת מהטבע ובהשראתו. מראה מבריק ל- 7 ימים I לשמירה על בריאות הציפורן בתוספת סטמפה, שתתקשר- עד 74% רכיבים ממקור טבעי. יהיו 10 גוונים + טופ. הטופ של הסדרה הוא 100% ויגן.

המחיר הוא 70 שקל ללק ו-75 שקל לטופ. ניתן להשיג בסופר פארם וברשת נייל סטודיו לקהל מקצועי.

opi  סדרת לקים טבעית. יח"צ,
opi סדרת לקים טבעית, המחיר: 70 שקל ללק, 75 שקל לטופ/יח"צ

* * * * איפור * * * *

סטיק של רוז' ללחיים

המותג קליניק השיק במהלך השנים האחרונות מספר מוצרי איפור, שנכנסו לקלאסיקה העולמית ואחד מהם הוא הוא הצ'אבי סטיק, שפתון בסטיק שהוא הצלחה בינלאומית גם בשל קלות השימוש בו וגם בשל הנוסחה המאפשרת לצבוע את השפתיים בגוון טבעי ולטפח אותן תוך כדי בלחות מיידית, הנותרת עמידה לאורך זמן.

כעת, מציג המותג את CHUBBY STIK CHEEK COLOUR BALM - סומק בסטיק במרקם קרם נטול שומן, הנמס אל תוך העור ומעניק לכל אחת, בכל גוון עור, צבע זוהר ורווי בלחות ללוק טבעי, זוהר ומושלם.

הוא מגיע בשני גוונים אביביים: Robust Rhubarb, Roly Poly Rosy ומתאים לשימוש לכל סוגי העור. 100% נטול בושם. נבחן לאלרגיה.

המחיר לצרכן: 165 שקל. להשיג בחנויות קליניק בקניון TLV בתל אביב ובקניון הזהב בראשון לציון, בטרמינל X ובאתר האונליין

סומק סטיק קליניק 165 שח. יח"צ,
סומק סטיק חדש ונוח לשימוש, קליניק. המחיר: 165 שקל/יח"צ

ממתקים לאיפור מקצועי

מותג הביוטי KANDY של גילי אלגבי וקבוצת רייס מציגים 3 מוצרים חדשים בסדרת מוצרי האיפור המקצועית:

מברשת צלליות - mini shade, מברשת בעלת ראש מעוצב, המיועדת לאזור התחתון של העפעף, לשם טשטוש ויצירת גבולות. מבנה הראש של המברשת מאפשר הנחת צללית ותחימה מדויקת של איפור העיניים. המברשות בסדרת KANDY מיועדות למספר שימושים עם מוצרי איפור רטובים או יבשים. המחיר: 29 שקל.

פינצטה אלכסונית מקצועית צרה - Multi Tweezy, פינצטה ייחודית המיועדת לעיצוב הגבות, מאפשרת מריטת השיערה מהשורש מבלי לשבור אותה, ומצליחה לתפוס גם את השערות השבורות והעיקשות ביותר. הפינצטה עשויה פלדת אל חלד איכותית והינה בעלת ידיות מחוספסות לאחיזה נוחה. קצה הפינצטה האלכסוני והצר תופס את השערה ללא מאמץ. המחיר: 49 שקל.

מעגל ריסים - Curly Eyelashes, מעגל ריסים מקצועי המעניק לריסים מראה טבעי ובעל נוכחות. הופך את הריסים למעוגלים ויפים ותופס אפילו את הריסים הקטנים ביותר מבלי לפגוע בהם. חלקו הפנימי של מעגל הריסים עשוי מסיליקון איכותי השומר על הריסים בזמן פעולת הלחיצה ועיצובו מאפשר דיוק בעת השימוש ואחיזה נוחה במיוחד, כשהלחץ מופעל על כל ריס בנפרד מן השורש, באופן שווה. המחיר: 49 שקל.

ניתן להשיג בסופר פארם אונליין ובסניפי סופר פארם ברחבי הארץ

גילי אלגבי. דנה לביא,
מותג הביוטי KANDY של גילי אלגבי וקבוצת רייס מציגים 3 מוצרים חדשים/דנה לביא

לילה פריזאי בלתי נשכח

מותג היוקרה ובית הבישום האיטלקי צי'רוטי CERRUTI נוסד על ידי נינו צי'רוטי (Nino Cerruti) כאשר היה בן 20 בלבד ונינו הוביל את העסק ליצירה וחדשנות מלאת חזון.

במהלך השנים, השיק המותג ניחוחות קלאסיים שהפכו לאייקוניים בקרב אוהבי אופנה עילית ובימים אלה הוא משיק בושם חדש לגברים -CERRUTI 1881 SILVER NIGHT EDP שמכין את הבמה ללילה פריזאי שלעולם לא ישכח.

הניחוח עצי מתובל וארומטי שמפגיש בין הפכים - ניחוח גברי עז ומעודן עם חתימה ייחודית ומזוהה, מהות החושניות והפיתוי.

הבושם CERRUTI 1881 SILVER NIGHT נוצר על ידי הבשם ז'אן כריסטוף הרולט (Jean-Christophe Hérault) לרגל חגיגות 30 שנה ליצירת הבושם הראשון והאייקוני מבית צי'רוטי Cerruti 1881 Intense Pour Homme.

הבקבוק האייקוני של צי'רוטי 1881 בעיצובו של תומר סיסלי, מעוטר במעטפת כחולה מטאלית, מתכתית ועוצמתית כדי להציג את הניחוח החדש, המתהדר בעיצוב שובה לב כמו ערב פריזאי תוסס.

המחיר המומלץ לצרכן: 219 שקל - 100 מ"ל. ניתן להשיג באתר לילית קוסמטיקה ובנקודות המכירה ברשתות הפארם, בפרפומריות ובבית המרקחת הנבחרים.

cerruti 1881 - silver night - לגבר - לילית קוסמטיקה. יח"צ חו"ל,
cerruti 1881 - silver night - לגבר. המחיר: 219 שקל ל-100 מ"ל/יח"צ חו"ל

חוויה של אבחון והתאמה

מותג הטיפוח הניו-יורקי Kiehl's מציע לקראת עונת קיץ 2023, אבחון עור פנים מעמיק, ללא עלות. והתאמה אישית של מוצרי טיפוח לקיץ.

האבחון יעשה באמצעות מערכת טכנולוגית מתקדמת לאבחון עור אישי - DERMA READER - חווית אבחון ייחודית, מקיפה ואישית. המערכת מנתחת את מצב עור הפנים ומזהה בעיות עור גלויות וסמויות מהעין, באופן העמוק ביותר. האבחון וקבלת התוצאות קצר וברמת דיוק גבוה מאוד.

המערכת, מבצעת אבחון מעמיק ומדויק, על פני העור ומתחת לעור כמו: נקבוביות סתומות, נזקי קרינה, כתמים חומים בהתהוות ואזורים אדומים. המכשיר מנתח 6 צרכים בעלי חשיבות כמו: נקבוביות מוגדלות, מרקם, מאתר גם פיגמנטציה מתחת לעור, חשיפה לקרני U , קמטוטים עדינים ומשטח נקודות. האבחון מעניק תמונה מקיפה והמלצות כיצד לשפר את תפקוד העור למראה בריא.

בשלב הראשון המכשיר מצלם את הפנים מכל זוית קדמית וצדדית. לאחר מכן מאבחן, בין היתר: כתמים חומים ופיגמנטציה המצויים מתחת לפני העור וטרם נראים לעין בלתי מזוינת, שינויים בין אזורים מורמים ומוחלשים על פני העור, המשפיעים על מרקמו החלק של העור, אדמומיות נראית על פני העור כתוצאה ממצבים או רגישויות, כולל דלקת, ורידים ונימים שבורים, כתמי UV מוצגים ומתגלים על ידי ספיגת אור UV על ידי מלנין האפידרמיס בעור, הפרשות חיידקיות העלולות להתעכב בנקבוביות. אזורים המתוארים כמזוהים עם חיידקים על ידי הקרינה שלהם תחת אור UVועוד.

האבחון האישי נעשה ע"י מומחי הטיפוח של Kiehl's. בתום האבחון הלקוח מקבל הצעה לשגרת טיפוח מותאמת אישית - בכדי לסייע למצוא את הפתרון המדויק ביותר עבור צרכי עור אישיים וספציפיים, בהתאם לתוצאות האבחון.

Kiehl's הוקם בשנת 1851 כבית מרקחת, משרת לקוחות ברחבי העולם עם מוצרים איכותיים שנעשים בתנאים מחמירים תחת פיקוח ובשימוש מדע מתקדם וחומרים טבעיים.

ניתן להשיג בחנויות המותג: בקניון רמת אביב, בדיזינגוף סנטר, בעופר גרנד קניון חיפה, בקניון מלחה ירושלים ובסופר פארם ביג אילת.

קיל'ס מציע מערכת לאבחון העור. יח"צ,
קיל'ס מציע מערכת לאבחון העור ללא עלות בסניפי הרשת/יח"צ

* * * * אביזרי אופנה * * * *

עוצב ע"י עבור נשים

שיתוף הפעולה בין אורון גנץ מרשת iBags למעצבת האופנה דורין פרנקפורט הניב אוסף תיקים יפים ואיכותיים שיוצרו בארץ במהדורה מוגבלת.

באוסף החדש מבחר תיקים אלגנטיים, זוהרים ונוחים כאחד, שישמשו את הלקוחות מבוקר עד ערב לנשים עסוקות שזקוקות לתיקים בינוניים, קטנים וגדולים שיהיו מעוצבים ויחודיים אך גם נוחים ופונקציונליים ויתחשבו בחיי היומיום.

בעולם עמוס במסרים וטכנולוגיות, התיקים עוצבו במחשבה להשתלב עם אינספור מערכות לבוש, עבור נשים שיש להן צורך בתיקים נדיבים שיכילו פריטים חשובים שכולנו נזקקות אליהם במהלך היום והערב.

תיקי כתף ותיקי גב/צד שניתן לשים בהם לפטופ אך ישמשו גם כתיקי צד מרשימים, תיקי קופסא ותיקי כתף קטנים - לכולם תכשיט שעוצב במיוחד וטקסטורות ומרקמים המוסיפים מימד של מקוריות.

פלטת הצבעים המגוונת, הסדרות הקטנות והאיכותיות, העורות האיטלקיים, אביזרי הפירזול המתכתיים וביטנת הסאטין היוקרתית המנצנצת, כל אלה מעניקים לתיקים גימור מעולה ומגע של נוסטלגיה.

התיקים הקטנים יותר באוסף, יענו על שאיפתנו ליהנות מפריטים יפים שהם באותו זמן נוחים ועל זמניים ומכילים טלפון סלולארי, ארנק קטן, מפתחות, מעט איפור וזוג משקפיים- מאחר שתיק מושלם הוא ייחודי ופרקטי כאחד.

המחירים נעים בין 899-1469 שקל. האוסף נמכר ברשת ובאתר iBags

תיק עבודה גדול מעור לאישה no3 קוניאק dorin frankfurt מחיר 1469 שקל, להשיג ברשת ibags. אסף עיני,
תיק עבודה גדול מעור לאישה no3 קוניאק dorin frankfurt מחיר 1469 שקל, להשיג ברשת ibags/אסף עיני

* * * * לקטנטנים * * * *

נגיעות של ים וסטייל לקטנטנים

קולקציית הקיץ החדשה של המותג TAKE ME HOME לקטנטנים, מגיעה לסופר-פארם באווירת הים והקיץ.

אלינור קופלר, מייסדת מותג ביגוד התינוקות TAKE ME HOME, משיקה קולקציית קיץ קלאסית ומפנקת לתינוקות NEW BORN ועד 24 חודשים.

הקולקציה הקיצית החדשה (השישית של המותג הצומח) מציעה מגוון פריטים לתינוקות בעיצובים ייחודיים ומלאי סטייל בסגנון איורי "Toile de Jouy", המאופיין בהדפסים פסטורליים עם נגיעות של ים, חופש וטבע.

הסגנון האיורי טואל דה ז'ואי, הוכתר על ידי דיור, גוצ'י ואוסקר דה לה רנטה כ"ההדפס הכי חם של הרגע", והמותג TAKE ME HOME שואב ממנו השראה.

לצד הבדים הנעימים והנושמים מסוג טטרה, ריב ופויינטל, שמתאימים במיוחד לימי הקיץ החמים, עיצוב הפריטים מציג אלגנטיות מרשימה בגוונים קלאסיים ופסטליים של לבן, תכלת, חום בהיר, ורוד ושמנת, ובהדפסים רומנטיים ורכים של כדורים פורחים, ים, סירות, ברבורים, פרחים ועלים.

קולקציית הקיץ החדשה מציעה מגוון סוגי אוברולים, בגדי גוף ומכנסיים, שמיכות במבוק, שמיכת תינוק, חיתולי במבוק, מצעים, בנדנות, חולצות ועוד.

טווח המחירים לפריטים בקולקציה החדשה: 42-95 שקל והיא תהיה זמינה ב-80 מסניפי סופר-פארם ובסופר-פארם אונליין.

take me home  - מותג בגדי התינוקות של אלינור קופלר משיק קולקציה חדשה לקראת הקיץ עם מוטיבים של ים בצבעי פסטל עדינים. מיננה,
take me home - מותג בגדי התינוקות של אלינור קופלר משיק קולקציה עם מוטיבים של קיץ בצבעי פסטל/מיננה

הבית של קסטרו לקטנטנים

CASTRO HOME מותג הלייף סטייל של קסטרו משיק קטגוריה חדשה בשם LITTLE HOME - קולקציה ייחודית לעיצוב חדרי הילדים והתינוקות.

הקולקציה מציעה פריטים מותאמים אשר יוסיפו טאץ' וסטייל ייחודי לחדר התינוקות ו/או הילדים. בין הפריטים בקולקציה: כריות נוי, בובות, מצעים בפרינטים שונים, מגבות, קופסאות וסלי אחסון.

הקולקציה עשויה מבדים איכותיים ובעיצובים שובי לב, המאופיינים בקווים נקיים ובצבעים רכים.

עוד ניתן למצוא בקולקציה: שמיכת תינוקות סרוגה עם דמויות של חיות, סט מצעים עם הדמות של באגס באני, סט מצעים עם דמויות של לוני טונס, בובת 'שמיכי' חיות סרוגה במגוון דמויות, סל ארנב מתקפל, כיסוי כרית סרוג במגוון דוגמאות, סל סרוג מתקפל בדוגמא של חיות או נקודות ועוד.

עוד בקולקציה סדרת פריטים צבעונית של כלי אוכל עשויים מלמין במגוון צבעים לבחירה ומותאמת לילדים.

המחירים: 70-350 שקל. להשיג ברשת חנויות CASTRO HOME ובחנות האונליין

קסטרו ליטל, CASTRO HOME - סל ארנב מתקפל - 90 שקל וסל סרוג מתקפל - 130 שקל. סטודיו קסטרו,
קסטרו LITTLE HOME - סל ארנב מתקפל - 90 שקל וסל סרוג מתקפל - 130 שקל/סטודיו קסטרו

* * * * לבית * * * *

ניחוח משלים של משי עדין

סנו משיקה את אבקת הכביסה סנו מקסימה בניחוח מרכך הכביסה סופט סילק בהשראת פריחת השקד, רוח אביבית ומשי מלטף.

אבקת הכביסה סנו מקסימה בניחוח סופט סילק מסירה את הכתמים מהבגדים והאריגים ביעילות ומבשמת אותם בניחוח עוצמתי ועשיר. הניחוח נותר לאורך זמן בזכות מיקרו-קפסולות המשחררות את הבושם באופן מבוקר.

אבקת הכביסה סנו מקסימה סופט סילק מותאמת בצורה מושלמת לשימוש עם מרכך הכביסה האהוב סנו מקסימה סופט סילק.

נמכר באריזת 2 ק''ג במחיר: 30 שקל (לפי מנוע חיפוש זאפ). להשיג ברשתות השיווק

טיפים ומידע על מוצרים, שימוש נכון והדרכה בעולמות התוכן תוכלו לראות באתר הבית של סנו

אבקת כביסה סנו מקסימה בניחוח מרכך הכביסה סופט סילק. יח"צ,
אבקת כביסה סנו מקסימה בניחוח מרכך הכביסה סופט סילק, במחיר: 30 שקל/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully